انتقاد اقتصادی مجلسی‌ها از دولت:

مطالبات مردم به تامین نان خالی نزول پیدا کرده است

متاسفانه مطالبات مردم به تامین نان خالی نزول پیدا کرده است. این چه مدیریتی است؟ این نماینده مجلس گفته آقایانی که نمیتوانند نان خالی سفره مردم را مدیریت کنند، مسئولیت را واگذار کنند.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 18 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمود عباس زاده، نماینده مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز (یکشنبه) مجلس گفته است: امروز متاسفانه مطالبات مردم در حوزه اقتصاد از مطالبات کلان و باکرامت در شهرستان ها و استان‌های غیر تهران به تامین نان خالی نزول پیدا کرده است. این چه مدیریتی است؟ آقایانی که نمی توانند نان خالی سفره مردم را مدیریت کنند در کشوری با این منابع، مسئولیت را واگذار کنند.

همچنین فرهاد بشیری، دیگر نماینده مجلس هم در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس گفت: قیمت اقلام خوراکی پرمصرف مردم افزایش داشته و تیم اقتصادی دولت نتوانسته مدیریت دقیقی در امور اقتصادی داشته باشد. طبق گفته او ۳۷ قلم خوراک پرمصرف مردم ۵۱ درصد تورم داشته است و نیاز به اقدام جدی و برنامهریزی دقیق از سوی تیم اقتصادی دولت برای کاهش قیمتها وجود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ در نشست مشترک مجلس و دولت تأکید داشتم که تیم اقتصادی دولت در اداره دقیق امور اقتصادی موفق نبوده است. باید رئیس جمهور در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار