بازدید 6112

علاقه خاص ژاردیم به بازی دو شاگرد ایرانی‌اش

ژاردیم بعداز دیدن فیلم بازی‌های فصل گذشته با وجود اختیار درباره جذب بازیکنان جدید،قائدی و نوراللهی را حفظ کرد تا نشان دهد به سلک بازی هر دو لژیونر ايرانی علاقه دارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 17 July 2022

سایت «ترانسفرمارکت» دو هفته پیش به دلیل شایعات متعدد از سوی رسانه های امارات مبنی بر جدایی مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان از شباب الاهلی اعلام کرد این دو بازیکن از تیم اماراتی جدا شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ژاردیم بعداز دیدن فیلم بازی‌های فصل گذشته با وجود اختیار درباره جذب بازیکنان جدید،قائدی و نوراللهی را حفظ کرد تا نشان دهد به سلک بازی هر دو لژیونر ايرانی علاقه دارد.

ترانسفر مارکت این بازیکن ایرانی را «آزاد» اعلام کرد و از لیست شباب الاهلی خارج شده دانست. اما با از سرگیری تمرینات الاهلی برای فصل جدید بازگشت قائدی و نوراللهی به تمرینات نظر ترانسفر مارکت تغییر کرد.

سایت «ترانسفر مارکت» در جدیدترین به روزرسانی اش نام باشگاه شباب الاهلی را در پروفایل قائدی و نوراللهی برگرداند تا اعلام کند این دو بازیکن ایرانی در تیم اماراتی ماندگار شدند.

ژاردیم سرمربی جدید شباب الاهلی فعلا به این دو بازیکن ایرانی چراغ سبز نشان داده و این دو بازیکن ملی پوش حضوری فعال در تمرینات دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست