بازدید 17629
۲
بسته ویدیویی «تابناک»

بندر بوشهر در اشغال انگلیس / جنگ چین و ژاپن به روایت تصاویر واقعی / عملکرد پهپاد‌های ایران در سوریه / بازسازی خودرو‌های کلاسیک به روش برادران رینگ / شکوه طبیعت در قاب سیاه و سفید

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ 14 July 2022

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


بندر بوشهر در اشغال انگلیس

در دوران جنگ جهانی دوم، ایران از شمال توسط روسیه و از جنوب توسط انگلیس اشغال و بندر بوشهر دروازه کمک به روسیه از طریق خلیج فارس شد. در این ویدیوی تاریخی، صحنه هایی از هشت کشتی متحدین در ایران و بار زدن گندم به واگن های قطار، تمرکز اشغالگران در بنادر ایران، حرکت قطار با نیروهای هندی و همچنین تصاویری از غواصی برای بازیابی کشتی هوهنفل را تماشا می کنید. این ویدیو را در «تابناک» می بینید.

 

 

جنگ چین و ژاپن به روایت تصاویر واقعی

در پی سال‌ها سیاست امپریالیستی ژاپن این کشور از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۵ با چین وارد جنگی شد که بعد‌ها با حمله ژاپن به آمریکا به قسمتی از جنگ جهانی دوم تبدیل گشت و نهایتا با بمب‌باران هسته‌ای ژاپن توسط آمریکا و تسلیم شدن آن به پایان رسید؛ این جنگ بزرگترین جنگ آسیا در قرن بیستم است.

 

عملکرد پهپادهای ایران در سوریه

رسانه سوریه گزارش داد، نیرو‌های سوری عملیات نظامی خود را علیه تروریست‎ها در دیرالزور با عنوان والفجر-۳ پی گرفتند. در این عملیات از پهپاد‌های ایرانی استفاده شده که عملکرد و قدرت بالای تخریبی این پهپاد‌ها نسبت به اهداف زمینی گروه‌های تروریستی جالب توجه است. به نظر می‌رسد پهپاد‌های استفاده شده در این عملیات، متکی بر نیرو‌های محرکه الکتریسیته بوده‌اند. این تصاویر را برای نخستین بار در تابناک می‌بینید.

 


بازسازی خودروهای کلاسیک به روش برادران رینگ

در این ویدیو شرکتی به نام برادران رینگ را خواهیم دید که داستان کوتاهی از دو برادر عاشق خودروهای کلاسیک است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. آنها خودروها را خارج از عرف معمول و به روش خود بازسازی می‌کنند و همین باعث شهرت آنها شده است.

 


شکوه طبیعت در قاب سیاه و سفید

طبیعت با جزئیاتی همراه است که گاهی دیدن سیاه و سفید آن، برخی از این جزئیات را بیشتر نمایان می‌سازد. اکنون شکوه طبیعت را در قاب سیاه و سفید و با کیفیت 4K تماشا می‌کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دقت هدف گیری پهبادها جالبه!!
بوشهر راه آهن ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی