بازدید 4365

کشف نیم ‌تن مکمل ورزشی تقلبی در جنوب تهران

سرهنگ دوستعلی جلیلیان: چندی پیش و به دنبال اطلاع ماموران از تولید و توزیع مکمل‌های بدنسازی تقلبی در محدوده قلعه نو رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو قرار گرفت و نخستین گام ماموران با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ 14 July 2022


به گزارش تابناک از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران از بازداشت فردی که اقدام به تولید و عرضه مکمل‌های ورزشی تقلبی در جنوب تهران کرده بود، خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش و به دنبال اطلاع ماموران از تولید و توزیع مکمل‌های بدنسازی تقلبی در محدوده قلعه نو رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو قرار گرفت و نخستین گام ماموران با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم انجام شد، گفت:‌ در ادامه ماموران که پس از انجام تحقیقات میدانی دایرکننده این کارگاه را شناسایی کرده بودند، به محل اعزام شده و در بازرسی از آنجا بیش از ۱۰۰ هزار عدد قرص و بیش از ۵۰۰ کیلو انواع مکمل‌های پودری تقلبی و غیر مجاز را کشف و ضبط کردند. همچنین در این محل مقادیر زیادی از انواع ظروف و قوطی‌های خالی به همراه برچسب‌هایی از برندهای معتبر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و اعتراف کرد که پودرهای تقلبی را در پوشش برندهای اصلی به ورزشکاران به خصوص جوانان فعال در رشته بدنسازی فروخته است.

جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای تقلبی مکشوفه را بالغ بر هفت میلیارد ریال اعلام کردند، گفت:برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. مردم نیز توجه داشته باشند که مکمل‌ها و پودرهای ورزشی را حتما از مراکز معتبر خریداری کرده و به تبلیغات بی‌نام و نشان فضای مجازی توجهی نکنند.

وی همچنین از دستگیری دو سارق لوازم خودرو خبر داد و گفت:‌درپی وقوع چند فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در محدوده خاورشهر بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۷خاورشهر گرفت و تیم عملیات کلانتری با انجام اقدامات فنی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، متوجه شد که سرقت ازسوی دو سارق انجام شده است که مشخصات ظاهری آنها در اختیار عوامل گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد:‌مدتی بعد ماموران انتظامی با پوشش دهی نقاط جرم خیز و انجام گشت زنی های هدفمند سارقان را درحال سرقت رینگ و لاستیک مشاهده کرده و در عملیاتی آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۹ فقره سرقت رینگ و لاستیک در محدوده خاورشهر اعتراف کردند. در ادامه نیز این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار