بازدید 6244
۳

شهری که ۱۱ ماه شهردار ندارد!

با گذشت قریب به یکسال از آغاز بکار شورای ششم در شهر مسجدسلیمان، بعلت مخالفت برخی اعضای شورای شهر با گزینه های معرفی شده به استانداری خوزستان هنوز شهردار این شهر معرفی نشده است و این موضوع باعث گلایه ها و اعتراضات مردمی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 14 July 2022

شهری که ۱۱ ماه شهردار ندارد!


با گذشت قریب به یکسال از آغاز بکار شورای ششم در شهر مسجدسلیمان، بعلت مخالفت برخی اعضای شورای شهر با گزینه های معرفی شده به استانداری خوزستان هنوز شهردار این شهر معرفی نشده است و این موضوع باعث گلایه ها و اعتراضات مردمی شده است.

به گزارش تابناک و به گفته منابع محلی، یکی از مهمترین علت های عدم معرفی شهردار مسجدسلیمان پس از گذشت یکسال، مخالفت سه نفر از اعضای شورا شهر با گزینه های معرفی شده می باشد که پس از معرفی هر گزینه ای بعنوان شهردار، بعد از چند هفته با ارسال نامه ای به استاندار، ضمن پس گرفتن رای خود، خواستار رد صلاحیت او می شوند که این اتفاق در نوع خود جالب می باشد.

اوایل آذرماه سال گذشته بود که معاون سابق فرمانداری مسجدسلیمان بعنوان شهردار منتخب به استانداری معرفی شد که پس از گذشت سه ماه، برخی اعضای شورای شهر با ارسال نامه ای مبنی بر پس گرفتن رای خود و مخالفت با انتصاب بهرامی بعنوان شهردار، استانداری خوزستان را مجاب کردند که صلاحیت وی را مورد تایید قرار ندهد.

پس از رد صلاحیت بهرامی، اعضای هفت نفره شورای شهر مسجدسلیمان با هفت رای، روح الله جلیلی سرپرست شهرداری را بعنوان شهردار منتخب خود به استانداری اعلام کردند که بعلت عدم داشتن سوابق مدیریت میانی لازم، صلاحیت وی مورد تایید قرار نگرفت که اعضای شورای شهر بلافاصله با تشکیل جلسه به این گزینه خود رای اصرار دادند تا صلاحیت وی دوباره مورد بازبینی قرار گیرد که پس از گذشت دو ماه، دوباره همان اعضای شورا با ارسال نامه ای به استانداری خوزستان، ضمن پس گرفتن رای خود،خواستار عدم معرفی جلیلی بعنوان شهردار شدند که تکرار این رفتار باعث اعتراض سایر اعضای شورای شهر و مردم شده است.

آنچه که پرواضح است این است که رفتارهای هیجانی و تصمیمات لحظه ای برخی اعضای شورای شهر باعث شده است که شهردار مسجدسلیمان پس از گذشت قریب به یکسال هنوز معرفی نشود و استاندار خوزستان باید نسبت به این شرایط تصمیم قاطعانه ای بگیرد و مردم را از بلاتکلیفی و نگرانی نجات دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
شهرستان بستک هم بعد از یکسال هنوز شهربستک بدون شهردار مانده وباوجود معرفی 4گزینه توسط شورا بدلایل مختلف ازقبیل استعفا وعدم تاییداستانداری وغیره رد شده اند
عزیز ،بزرگوار،اقای محترم،!!!شهرهایی که شهرداردارند چه دردی از درد های مردم را به معنی واقعی درمان کردند که بماند شهر مسجد سلیمان؟؟!!!
چرا می نویسی قریب به یک سال؟!! مگر واژه فارسی قریب را نداریم؟!! بنویس نزدیک به یک سال!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست