تشبیه زنان به بلبل، مرغ عشق، آهو، طلا، انگور...

مقایسه زنان با کلاغ و بلبل و مرغ عشق!

اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 13 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از هم میهن، حسینی کیا؛ نماینده کرمانشاه گفت:ساختار مرد با ساختار زن فرق می‌کند شما تا به حال دیدید که کسی کلاغ را در قفس بکند و به خانه ببرد؟ نه! ولی بلبل و مرغ عشق را فراوان (در قفس) می‌بینید. دشمن دنبال این است که فضای غبار آلودی به وجود بیاید که دست و پای آهو‌ها بسته باشد و گرگ‌ها رها شوند.

این نماینده مجلس افزود: عملکرد گشت ارشاد خیلی ضعیف است باید خیلی قاطع‌تر برخورد کند. قانون است، چرا در مهریه فریاد زنان بلند است، اما در اینجا همه‌تان (زنان) لال هستید.

تعداد بازدید : 60

همچنین، سید رضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی افراد حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند، چون برای خود شخصیت قائل نیستند و خودشان را حراج می‌کنند. اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.

وی افزود: هر چیز گران بهایی را در پوشش قرار می‌دهند، طلافروشی‌ها مثل میوه‌فروشی‌هاست؟ جواهرات را در ویترین می‌فروشند نه اینکه مثل موز و انگور بدون هیچ پوششی عرضه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری