جاسوسان فراری چرا باید درباره محیط زیست نظر دهند؟

نماینده قائمشهر در مجلس گفت: چرا جاسوسانی که از کشور فرار کرده اند باید درباره محیط زیست کشور ما نظر دهند؟
کد خبر: ۱۱۲۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 13 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کمال علی پورخنکداری نماینده مردم قائمشهر در مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه (۲۲ تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد به عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به رئیس جمهور، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور در جریان وضعیت سازمان حفاظت محیط زیست خود هستید؟ سازمان حفاظت محیط زیست پتروشیمی استان مازندران با تمام ظرفیت هایی که می تواند برای اقتصاد کشور ایجاد کند، تعطیل کرده است.

وی افزود: آنچه در کشور درباره عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست به گوش می رسد و با آنچه آن طرف آبی ها می گویند مقایسه کنید و ببینید که آن ها چطور از سازمان محیط زیست ما حمایت می کنند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: ما باید به موضوعاتی که دشمن به آنها ورود کرده و نمی‌گذارد که کارها انجام شود توجه کنیم، چرا جاسوسانی که از کشور فرار کرده اند باید مورد توجه سازمان حفاظت محیط زیست باشند و آن ها برای کشور ما نظر دهند.

وی با تاکید بر اینکه آقای رئیس جمهور این موضوعات را دریابید، تصریح کرد: وضعیت نابسامان محیط زیست کشور را جمع کنید و نگذارید آن کسانی که از کشور فرار کرده اند و تحت تعقیب سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات هستند به سازمان حفاظت محیط زیست ما خط بدهند، این وضعیت را اصلاح کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
وضع محیط زیست مارو ببنید بعد حرف بزنید به همه انگ میزنین ولی خودتون درحال تخریب هستید بی عرضگی و بیلیاقتی خودتون رو همش به دشمن و جاسوس و .. می چسبونید
حرف حق را بشنو به گوینده چکار داری؟
خیلی جالبه نمیدونم این نماینده ها از کجا اومدن... هرچیری به نفعشون نیست میگن جاسوس و دشمن...به کجا میریم؟
عجب
محیط زیست مساله جهانی هست و منفعت شخصی نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار