بازدید 12454
در صورت تکرار نتایج مرحله گروهی مسابقات امسال؛

ایران و فرانسه؛ فینالیست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲

کد خبر: ۱۱۲۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ 13 July 2022

اگر نتایج تمام تیم ها در مسابقات لیگ ملتهای والیبال در دور بعدی هم تکرار شود، ایران و فرانسه به فینال مسابقات خواهند رسید!

به گزارش تابناک ورزشی؛ این فرصت خوبی برای ایران است که بهترین عنوان خود در تاریخ لیگ ملتها را به دست بیاورد. در مرحله نیمه نهایی ایران با لهستان بازی دارد که در دیدار قبلی در گدانسک این حریف را 3-2 برده است، اما در دیدارهای دیگر ایتالیا با هلند بازی دارد که قبلا این تیم را برده است، آمریکا برابر برزیلی بازی دارد که قبلا برابرش پیروز شده است و فرانسه با ژاپن بازی می کند که در دیدار قبل این تیم را شکست داده است.

اگر نتایج دور اول تکرار شود، ایران، ایتالیا، فرانسه و آمریکا به نیمه نهایی خواهند رفت، در دیدار نیمه نهایی تیم های والیبال ایران و آمریکا از طرفی و فرانسه و ایتالیا هم از طرفی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

در دیدارهای مرحله اول ایران برابر آمریکا و فرانسه برابر ایتالیا برنده شده اند و اگر این نتایج تکرار شود ایران و فرانسه به فینال مسابقات خواهند رسید.

نکته جالب این که ایران و فرانسه در دور مقدماتی با هم بازی نکرده اند چرا که هر تیمی در دور اول مسابقات تنها با 12 تیم از 15 تیم ممکن بازی کرده است. البته فرانسه از جمله تیم هایی است که همیشه برابر ایران قدرتمند ظاهر شده است.

منبع:طرفداری/مهدی حدادپور

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس