بازدید 3974

همه مسئولان موظف به رعایت اجرای حجاب هستند

آیت الله سعیدی گفت: لازم است که همه اقشار مردم و مسئولان از ارزش های انقلابی به ویژه عفاف و حجاب دفاع کنند و با دستور رئیس جمهور همه مسئولان موظف به رعایت این واجب الهی هستند.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 08 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، امام جمعه قم گفت: همه اقشار مردم و مسئولان از ارزش های انقلابی به ویژه عفاف و حجاب دفاع کنند و با دستور رئیس جمهور همه مسئولان موظف به رعایت این واجب الهی هستند.

سیدمحمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد در ادامه جریان شناسی عصر پیامبر صلوات الله علیه و اله به تفسیر آیه ۴۷ سوره توبه اشاره و اظهار کرد: منافقان وقتی بحث جهاد پیش می آمد در مسلمانان ایجاد سستی و فتنه می کردند و خود نیز شانه از بار جهاد خالی می کردند.

وی گفت: قرآن می فرماید اگر منافقان برای نبرد با شما بیرون می آمدند با تشویش، دلهره، خبر چینی، تفرقه، اختلاف افکنی و انتشار اخبار ساختگی و دروغ فتنه برپا می کردند چون در میان سربازان اسلام هم همواره افراد سست ایمانی هستند که از منافقان اثر می پذیرند، هنگام بروز خطر منافقان با فرار خود از جبهه و به دنبال خود کشاندن ساده لوحان باعث اخلال در جهاد می شدند.

امام جمعه قم گفت: خداوند در آیه ۴۷ سوره توبه بعد از نقل پاره ای از اندیشه ها و افکار غلط منافقان و تأثیر سوئشان در رزمندگان به مسلمانان مژده می دهد که نیامدن منافقان به جهاد نه تنها جای تأسف ندارد بلکه جای خوشحالی دارد و به نفع مسلمانان است.

وی با بیان اینکه مسلمانان هیچ وقت نباید به فکر افزودن سیاهی لشکر باشند، افزود: مسلمانان باید به فکر این باشند که افراد مخلص و با ایمان را با خود داشته باشند و این درسی برای امروز است که گاهی گروه کمی از افراد با ایمان، مخلص و مقاوم می توانند بر عده کثیری غلبه کنند.

سعیدی با بیان این که خداوند می فرماید منافقان در صفوف مسلمانان جاسوسانی دارند که اخبار را به منافقان گزارش می دهند، افزود: خداوند در پایان این آیه می فرماید که خداوند از احوال منافقان که با فساد در جامعه مسلمانان ظلم می کنند آگاه است.

وی در خطبه دوم با بیان اینکه شنبه روز عرفه و روز شهادت مسلم بن عقیل است، گفت: درباره ارزش روز عرفه در روایتی از امام صادق نقل شده است کسی که در ماه رمضان مورد مغفرت قرار نگیرد دیگر فرصت مغفرت ندارد مگر اینکه روز عرفه را درک کند بنابراین عرفه فرصت استثنایی برای استغفار و تقرب الی الله است.

مردم و مسئولان از ارزش های انقلابی به ویژه عفاف و حجاب دفاع کنند

وی تصریح کرد: امروز که با عنایت خدا، امام زمان (عج)، رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای، همراهی مردم و نثار خون شهدا ایران دارای نظامی مقتدر و بی نظیر شده است و بیش از ۴۰ سال ملت ما تهدیدها و تحریم‌های فراوان دشمنان را پشت سر گذاشتند، لازم است که همه اقشار مردم و مسئولان از ارزش های انقلابی به ویژه عفاف و حجاب دفاع کنند و با دستور رئیس جمهور همه مسئولان موظف به رعایت این واجب الهی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها