بازدید 4136

طرح جهش کیفیت ایران خودرو یک گام رو به جلو است

کد خبر: ۱۱۲۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 06 July 2022

طرح جهش کیفیت ایران خودرو یک گام رو به جلو است

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی طرح جهش کیفیت ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس را یک گام رو به جلو و نخستین گام در راستای حفظ بازار گسترده خودروهای داخلی اعلام کرد و گفت: موتور و گیربکس بخش اصلی و نه ظاهری خودرو است که ایران خودرو در نخستین اقدام به آن پرداخته و امیدواریم با موفقیت همراه باشد.
علی‌اکبر علیزاده برمی، طرح جهش کیفیت ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس را یک گام رو به جلو دانست و اظهار داشت: طرح جهش کیفیت ایران خودرو نخستین گام در راستای حفظ بازار گسترده خودروهای داخلی است و این خودروساز نباید به این دو اقدام بسنده نموده و به موجب آن انتظار بازگشت اطمینان کامل جامعه به این صنعت را داشته باشند.
وی افزود: خودروسازان می‌بایست اطمینان عمومی از دست رفته به این صنعت را به تدریج بازسازی نمایند و تغییر رویکرد خود در این جهت را به طور عملی به جامعه نشان دهند تا مصرف‌کنندگان نسبت به ارتقای کیفیت خودروهای تولید داخل و خدمات پس از فروش اطمینان حاصل نمایند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مردم نسبت به حیاتی بودن صنعت خودروی کشور آگاه هستند، عنوان داشت: مردم علاقمند به کالای ایرانی و صنعت داخلی هستند و با توجه به دو سویه بودن این موضوع باید حفظ حقوق مصرف‌کنندگان نیز موردتوجه خودروسازان قرار بگیرد.
علیزاده برمی استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری را از راهکارهای اجرای هر چه بهتر طرح‌های جهش کیفیت در صنعت خودرو دانست و در ادامه به عملکرد پرقدرت و دقیق در حوزه صنعت دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان می‌دهد کشور از تکنولوژی، توانایی و شرکت‌های دانش بنیان بسیار قدرتمند برخوردار است اما متاسفانه چندان مورد استفاده قرار نگرفته است.
وی در ادامه بیان کرد: خودروسازان باید با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان که دارای قوه ابتکار و خلاقیت هستند به عنوان مسیر میان بر، در راستای کاهش قیمت تمام شده، افزایش استحکام و زیبایی خودروهای داخلی که مطابق با سلیقه مشتریان است، حرکت نمایند. به موجب این اقدامات مصرف‌کنندگان بیش از گذشته به استفاده از خودروهای داخلی ترغیب می‌شوند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با توجه به این‌که جهش واقعی کیفیت در برخی از کالاهای مصرفی تولید داخل مردم را به این نتیجه رسانده که کالای ایرانی نسبت به اقلام خارجی برتری دارد در خاتمه با تصریح بر اینکه موتور و گیربکس بخش اصلی و نه ظاهری خودرو است که ایران خودرو در نخستین اقدام به آن پرداخته، خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه‌های هدف ‌گذاری شده خودروسازان در این حوزه با موفقیت همراه باشد و مشکلات گذشته این صنعت به تدریج مرتفع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست