بازدید 9501

رهایی گروگان ۳۸ ساله پس از ۴ روز اسارت در چابهار

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، مردی ۳۸ ساله پس از ۴ روز اسارت از چنگال گروگان‌گیران آزاد شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 06 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: در تاریخ هشتم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی، در یکی از محلات شهرستان چابهار، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، ۴ فرد مسلح ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح کلاش، مردی ۳۸ ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ کرده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این فرد را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده‌اش درخواست مبالغ زیادی پول در قبال آزادسازی وی کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری وی و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام پس از چند روز تلاش شبانه روزی پلیس، محل نگهداری فرد ربوده شده در یکی از روستاهای شهرستان چابهار شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی چابهار با حضور در محل، این مرد را پس از ۴ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد کردند.

فرمانده انتظامی انتظامی استان با تأکید به برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران امنیت عمومی خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری پرونده ادامه دارد که با سرنخ‌های بدست آمده به زودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار