بازدید 4417
۴

ادعای کذب درباره مرگ یک زندانی امنیتی در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه علت فوت یک زندانی امنیتی در کرمانشاه را برخلاف ادعای رسانه های معاند، خودکشی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 04 July 2022

به گزارش «تابناک»، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز (۱۳ تیر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به فضاسازی اخیر رسانه های معاند در خصوص فوت یک زندانی امنیتی در کرمانشاه، اظهار کرد: اخیرا رسانه‌های معاند با هدف هجمه سیاسی و تبلیغات رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ادعای کذبی را در رابطه با علت فوت یک زندانی امنیتی در کشورمان داشته اند.

وی ادامه داد: زندانی امنیتی، س. ب، دوم اردیبهشت سال گذشته به اتهام عضویت در گروه تروریستی "پاک" بازداشت و سپس با رای قطعی مبنی بر عضویت در گروهک های معاند نظام در زندان پاوه محبوس شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: این زندانی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با تحمل یک سوم دوره حبس خود با اعطای آزادی مشروط و در سلامت کامل جسمی از زندان پاوه آزاد شد، اما حسب گزارش نهادهای امنیتی وی پس از آزادی از زندان در تاریخ هفتم خرداد با خرید و استفاده از قرص برنج در محله مهدیه (دره دراز) کرمانشاه اقدام به خودکشی می کند.

وی خاطرنشان کرد: براساس استعلام صورت گرفته از اداره کل پزشکی قانونی استان، پیکر این فرد با علائم مسمومیت با قرص مورد کالبد شکافی قرار گرفته که نتایج آن بزودی اعلام خواهد شد.

کرمی یادآورشد: متاسفانه رسانه های معاند به منظور نشان دادن چهره ای ضد حقوق بشری از کشورمان با نشر ادعاها و اخبار کذب، علت فوت این زندانی سیاسی را تزریق آمپول اشتباهی در زندان اعلام کرده اند، درحالی که این فرد در خارج از زندان و به علت خودکشی فوت کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اول تکذیب و بعد تایید همیشه همینطور بوده
متاسفانه تعداد زندانی های فوتی در زندان ها بسیار بالا و نگران کننده است. خودکشی هم می تواند نتیجه فشار بیش از حد به زندانی باشد
فرض هم کنیم که از میان دهها نفر یک نفر هم واقعا و بدلیل موارد غیر از مشکلات و سخت گیری زندان خودکشی کند ، بقیه را چرا مرده اند؟
برای جامعه مسلمان این چنین مواردی بسیار آزار دهنده و ناگوار است.
خودکشی دادن یا خودکشی کردن، مسئله این است.
خخخخ تکذیب؟قطعا عین خقیقته
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی