بازدید 3660

لغو و تاخیر پروازها، در فرودگاه‌های آمریکا

سی ان ان اعلام کرد: مسافران به دلیل لغو و تاخیر پرواز‌ها در فرودگاه‌های آمریکا سرگردان هستند.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲ 04 July 2022

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ مسافران به دلیل لغو و تاخیر پرواز‌ها در فرودگاه‌های آمریکا سرگردان هستند.

مجری سی ان ان گفت: فرودگاه‌های آمریکا امروز هم شاهد لغو یا تاخیر بسیاری از پرواز‌ها بودند. تاکنون ۱۹۳۲ پرواز با تاخیر انجام و ۲۵۲ پرواز لغو شده است. این وضعیت سبب شده است که بسیاری از مردم آمریکا برای مسافرت به جاده‌ها روی بیاورند.

خبرنگار سی ان ان درباره وضعیت در فرودگاه آتلانتا گفت: ما در تعطیلات پایان هفته به سر می‌بریم. شمار مسافران فرودگاه‌های آمریکا امسال به شدت افزایش یافته است. دیروز ۲.۲ میلیون نفر مسافر به فرودگاه‌های آمریکا مراجعه کردند. شمار زیادی از مسافران برای چندین ساعت در فرودگاه‌های آمریکا معطل مانده اند و پرواز‌های آن‌ها با تاخیر مواجه شده است. این وضعیت سبب شده است که بسیاری از مسافران بلیت‌های خود را لغو کنند و یا اینکه با پرواز‌های با قیمت بالا راهی سفر شوند.

خبرنگار سی ان ان همچنین افزود: برخی از مسافران یازده ساعت در فرودگاه آتلانتا معطل مانده اند. برخی از افراد هم به خانه‌های خود بازگشته اند.

تحقیقات نشان می‌دهد هزینه‌ها در آمریکا در مقایسه با گذشته دو برابر شده است. بهای هتل در مقایسه با سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است. بهای بنزین ۵۳ درصد افزایش یافته است. خدمات پروازی نیز در مقایسه با پارسال ۱۴ درصد کاهش یافته است. این وضعیت سبب شده است که بیشتر مردم با خودرو به مسافرت بروند. ۸۸ درصد از مسافران راهی جاده‌ها شده اند. این در حالی است که بزرگراه‌ها با رفت و آمد پرشمار و راهبندان شدید رو به رو هستند و ما شاهد افزایش بهای بنزین هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار