بازدید 17138
۳
کوچ تکواندویی‌ها به پست‌های کلیدی وزارت ورزش؛

رفیق پولادگر، رئیس دفتر مشترک فدراسیون‌ها شد

فرهادیان سال‌ها همراه پولادگر در تکواندو حضور داشت و یکی از نزديک ترین افراد به معاون فعلی وزیر ورزش محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد پولادگر درحال جمع کردن تیم مدیریتی متصل به خود در وزارت ورزش است!
کد خبر: ۱۱۲۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵ 04 July 2022

آرش فرهادیان، یار غار محمد پولادگر در تکواندو و گزارشگر تلویزیونی رقابت های تکواندو، به عنوان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان آرش فرهادیان را به عنوان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب کرد.

فرهادیان سال‌ها همراه پولادگر در تکواندو حضور داشت و یکی از نزديک ترین افراد به معاون فعلی وزیر ورزش محسوب می‌شود.

عجیب‌تر اینکه هنوز سه ماه هم از انتصاب فرهادیان به مدیرکلی دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش توسط سجادی نمی‌گذرد که پولادگر  یک حکم دیگر برای مدیر سابق تیم‌های ملی تکواندو گرفته است!

رفیق پولادگر، رئیس دفتر مشترک فدراسیون‌ها شد

به نظر می‌رسد پولادگر درحال جمع کردن تیم مدیریتی متصل به خود در وزارت ورزش است! او پست‌های کلیدی را از افراد معتمد خود برمی‌گزیند و گفته می‌شود وزیر ورزش در این زمینه اختیاراتش را محول کرده است و نقش چندانی ندارد.

این اتفاقات سریالی در حوزه مدیریت ورزش و جوانان کشور را ناشی از ضعف حمید سجادی ارزیابی می‌کنند. برخی آگاهان از تصمیم چندتن از نمایندگان مجلس برای استیضاح وی خبر می‌دهند اما فعلا وزرای راه و صنایع در اولویت قرار گرفته‌اند تا در بهارستان استیضاح شوند.

در بخشی از حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است: «انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در فدراسیون‌ها، تعامل سازنده با مدیران، پیشکسوتان، صاحب‌نظران و خبرگان ورزشی در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان تلاش مضاعف دارید».

پیش از این نصرالله پریچهره مدیر قدیمی و باسابقه که سالها ریاست ورزش پایتخت و همچنین ورزش استان مازندران را داشت، این مسئولیت را بر عهده گرفته بود. پریچهره یکی از رقبای اصلی پولادگر برای تصدی پست معاونت وزارت ورزش بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
بی شک آقای فرهادیان توانمتدی و قدرت مدیریتش بسیار بیش از این سمت ها است. قرار نیست با بغض با هر فرد توانمندی صرفا به جهت دشمنی با پولادگر, جو سازی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
ممد خودتی؟ اومدی اینجا از رفیقت دفاع کنی؟ راست میگی، فرهادیان در حد وزارت و رئیس جمهوریه اینجا داره
حیف میشه بنده خدا
بنظرم سجادی رو بنداز بیرون اینو بفرست وزیر بشه
این پولادگر به کجا وصل که همه کار هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها