بازدید 34226
رئیس محبوب مردم دلایل نیامدنش را اعلام کرد

واکنش دادکان به ثبت نام در انتخابات ریاست فوتبال

خواهید دید روز ثبت‌نام چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند. دلم می‌خواهد بروید سراغ‌شان و بپرسید شما که آمدی می‌توانی ۵۰۰ میلیون پول بیاوری در فوتبال؟ شما تا حالا کجا مدیر بودی و کدام مجموعه را چرخاندی؟
کد خبر: ۱۱۲۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ 03 July 2022

محمد دادکان می گوید با شرایط کنونی وزارت ورزش و مجمع فدراسیون فوتبال، قصدی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد دادکان در پاسخ به این پرسش که انتخابات فدراسیون فوتبال هم نزدیک است و مردم انتظار دارند شما بعد از این همه مدت برگردید؛ گفت: خیلی خوشحالم که این سوال را مطرح کردید. برای من می‌نویسند که آقای دادکان مصاحبه می‌کند شاید می‌خواهد بیاید رییس بشود. نه! من نه می‌خواهم بیایم و نه دورخیز داشتم. هر کس یک دوره‌ای داشته و من هم چهار سال و چند ماه رییس بودم و برایم کافی است. جاهای دیگر هم مسوولیت داشتم و کار کردم و هرکس که با من بوده می‌داند من خدمت کردم یا نه. پس اینکه من خودم بخواهم ثبت‌نام کنم، منتفی است.

دادکان در واکنش به نظرسنجی مردمی انتخاب رییس فدراسیون که بالای ۹۰ درصد به او رای دادند، گفت: این محبت مردم و شما و برنامه آقای فردوسی‌پور است. مردم می‌گویند ولی شرایط برای آمدن مهیا نیست. وگرنه ما نسبت به گذشته پخته‌تر شدیم و راحت‌تر می‌توانیم کار کنیم. ولی وقتی می‌بینید مسوولان دنبال چه کسانی می‌روند و چه کسانی را می‌آورند و به چه کسانی پیشنهاد کاندیداتوری می‌دهند شما باید جمع کنی بروی. شما خواهید دید روز ثبت‌نام چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند. دلم می‌خواهد بروید سراغ‌شان و بپرسید شما که آمدی می‌توانی ۵۰۰ میلیون پول بیاوری در فوتبال؟ شما تا حالا کجا مدیر بودی و کدام مجموعه را چرخاندی؟ موفق بودی در مدیریتت؟ اینهایی که الان دارند می‌آیند همه باززده‌ها هستند. یعنی هیچ جایگاهی ندارند و می‌خواهند خودشان را مطرح کنند. آنجاهایی که قبلا بودند، موفق بودند؟

واکنش دادکان به ثبت نام در انتخابات ریاست فوتبال

رییس اسبق فدراسیون فوتبال ادامه داد: یک جریان راه می‌افتد و می‌روند هیات‌های استانی را می‌بینند و برنامه می‌ریزند که به فلانی رای بدهید. یعنی چه؟ کسی باید بیاید که بتواند بچرخاند. کار را بلد باشد و بتواند مدیریت کند. اینها دنبال موفقیت نیستند. می‌گویند اگر یار ما هستی و بار ما نمی‌شوی بیا سر کار. سرپرست فدراسیونی را که خبر ندارد، دارند می‌روند بازی برایش بگذارند در روسیه، باید در اتاق راه نداد. کسی که نمی‌داند چه خبر است. دارند می‌روند قبل از جام جهانی بازی بگذارند به صورت چندجانبه در روسیه. وقتی دنیا الان با روسیه به حق یا ناحق زاویه گرفته چرا باید برویم با آنها بازی کنیم و خودمان را تحت فشار بگذاریم؟ که بیایند سراغ ما و سرفصل جدیدی برای‌مان باز کنند؟ کسی که الان سرپرست فدراسیون است، می‌داند چه اتفاقاتی دارد می‌افتد؟ یا می‌خواهد صرفا در سابقه‌اش بیاید که ۶ ماه سرپرست فدراسیون بوده؟ بابا شماها جوان هستید و بیایید نوعی رفتار کنید که مردم به شماها علاقه‌مند شوند و بگویند شما دنبال این هستید که فوتبال پیشرفت کند. بگویند شما در باند و گروهی نیستید و فرمانبردار نمی‌شوید. وقتی می‌روند دنبال چنین بازی‌ای بگو نه! من سرپرست هستم و تصمیم نهایی را من می‌گیرم. در نهایت باید بگویم من فقط به خاطر دین و وطنم حرف می‌زنم، اما چون اینها مرا نمی‌خواهند کاندیدا نمی‌شوم.

دادکان افزود: اصلا مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کی هستند که آدم برود به اینها بگوید مرا تایید کنند یا حتی تایید هم نه به آنها بگویم مرا بیاورید؟ خودشان باید دل‌شان بسوزد و ببینند از بین کسانی که هستند چه کسانی می‌توانند کار را بچرخانند و بعد او را بیاورند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار