بازدید 4168

ادامه اقامت حدادی در آمریکا باوجود رکورد پایین درکسب سهمیه

کد خبر: ۱۱۲۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 02 July 2022

حمیدرضا فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی، درباره مجوز حضور دو نماینده ایران در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در آمریکا اظهار داشت: این رقابت‌ها از روز 24 تیر ماه آغاز خواهد شد و مهدی پیرجهان و احسان حدادی نمایندگان کشورمان در آن خواهند بود. پیرجهان از طریق رنکینگ و قرار گرفتن در بین 40 دونده برتر ماده خود (دوی 400 متر با مانع) سهمیه‌دار شد و حدادی نیز با دعوت فدراسیون جهانی به سهمیه پیکارهای جهانی رسید. حدادی نفر 33 رنکینگ جهانی است و در این مسابقات نیز تا نفر سی‌ودوم می‌توانستد شرکت کنند، اما با توجه به اینکه چند ورزشکار غیبت خواهند داشت، بر همین اساس حدادی سهمیه را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: حضور اعضای تیم بستگی به صدور ویزا دارد. فدراسیون جهانی به سفارت آمریکا در ارمنستان نامه زده بود و اعضای تیم ما برای پیگیری کارها باید به آنجا می‌رفتند که این اتفاق رخ داد. حالا باید منتظر ویزا بمانیم و ببینیم چه زمانی صادر می‌شود.

فردین‌پور عنوان کرد: فدراسیون جهانی از فدراسیون ایران دعوت کرده است تا از بین رئیس یا دبیر فدراسیون، یکی از آنها در جلساتی که در حاشیه مسابقات جهانی برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. بر همین اساس نیز مقدمات کار انجام شده و فقط صدور ویزا مانده است.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در پاسخ به این سؤال که آیا حدادی تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا خواهد ماند یا به ایران بازمی‌گردد، گفت: هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد در آنجا به تمریناتش ادامه خواهد داد و از همان شهر محل تمریناتش به شهر محل برگزاری مسابقات می‌رود.

 حدادی روز 28 خرداد برای برگزاری یک اردوی دو هفته‌ای و حضور در چند مسابقه به آمریکا رفته است. او طی روزهای گذشته و از زمان حضورش در آمریکا، هنوز در هیچ رقابتی شرکت نکرده است. مرحله مقدماتی مسابقات پرتاب دیسک پیکارهای جهانی روز 26 تیر برگزار می‌شود و فینال آن روز 28 تیر به انجام خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر