بازدید 19173
فوتونیوز تابناک

علیرضا بیرانوند: هر بازیکنی هر چقدر پول می‌گیرد، نوش جانش! /وزیر امور خارجه: دکتر باقری با هماهنگی کامل با اینجانب به مذاکرات ادامه می‌دهد

علیرضا بیرانوند: سازمان لیگ از خدایش است که قرارداد‌ها بالا باشند، چون درصد می‌گیرد. هر پولی می‌گیریم، نزدیک ۴۰ درصدش را مالیات می‌دهیم. هر ورزشکار هر چقدر پول بگیرد نوش جانش! من مخالف سقف قرارداد هستم.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷ 01 July 2022
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲۵
از نیازمندانی که نان شب ندارند سوال کنید آیا هر فوتبالیستی هر چقدر پول از بیت المال گرفت نوش جانش باشد یا نه تا جواب صحیح را بگیرید
اقای وزیر امور خارجه توانایی خود شما در مقام وزارت بشدت زیر سوال است !!!
آخی دلم سوخت چون کاملاً مشخصه اصلأ باهاش هماهنگ نیستند.
لطفاً بیت المال را صرف مذاکراتی که نتیجه اش از قبل معلوم است نکنید. مگر نمی گفتید تحریم ها نعمت است.
مشکل اینجاست که با شماا هماهنگه
دکتر باقری؟ دکتری چی
وزیر خارجه خودش هیچ کاره است اونوقت میگه باقری با من هماهنگه!
هر چقدر پول میگیرید به خودتون مربوطه.ولی یک ریال هم از بیت المال بگیرید وزر و وبالتون باشه خرج دارو درمان
بیرانوند یادت نره توهم یه روزی عین ما زندگی میکردی!!!!
پولی که میگیرین سهم ماست ، اهای اونایی که دارین بخور بخور میکنین، ما حقمان را حلال نمیکنیم
ماهم خدایی داریم
آقای بیرانوند انگار یادت رفته که در میدان آزادی روی چمنها میخوابیدی؟!!!
حیف یک میلیون پول واسه شماها با اون دماغت
فوتبال را خصوصی کنید و تریلیون تریلیون بگیرید ٫ از بیت المال میگیریم زبانتان هم دراز هست٫ پولی که به شماها می‌دهند از سفر این مردم بدبخت است.
اقای بیرانوند چندسال قبل همین رامیگفتی این پولهارا خانواده قبلی شما میپردازند ازخارج وارد نمیشود فراموشی کار خوبی نیست
جناب آقای بیرانوند شما نزد ایرانیان عزیزید. ولی این پولی که به شما میدهند از کجاست؟ خودت میدانید.از جیب همین بدبخت هایی که کارتن خوابند. قشر بدخت جامعه اند؟ آقااصلا شما چه سود ی به کشور میرسانید؟ مهندسی که 20 سال درس خوانده اندازه یک صدم جنابعالی پول نمیگرد آیا این عدالت است؟ زندگی این مردم و کشور دست همان مهندسین است این را میدانید؟ پس بنابراین زیاد به خودت نبال و خواهشا اظهار نظر نفرمایید. هر چی میگیرین بین خودتان باشد. خداوند به شما انشااله طول عمر بفرماید و بچه هات را نگهدارد.
پول مفت ملت جیب بازیکنان فوتبال.
سلام. کسی از یارانه تیرماه خبر داره؟ کپن کالا ک ندادن و ظاهرا همه اش الکی بود. یارانه هم تا الان ک نیمه ماه هستیم پرداخت نشده! قیمت ها هم که حداقل 2 تا 5 برابر شدن. واقعا کمر به شکستن کمر ملت بستین؟!!!!!
البته که اون یارانه فقط جبران گرونی 4 قلم کالا رو هم نمیکنه و خودشون میگن قیمت 700 قلم کالا پرواز کرده ب اوج!
اقای بیرانوند ، خب معلومه که تو باید چنین حرفی بزنی زیرا از زیر صِفر به همه چیز رسیدی . بگفته خودت یک دستفروش بودی که در میدان ازادی بساط میکردی . با چه مدرک تحصیلی به اینهمه پول رسیدی؟ ایا تو یک هزارم یک جراح سواد داری؟ ولی درامدت بیشتر از یک پزشک است .
این حرف بیرانوند ناشی از گذشته تلخ اوست که در خیابان گرسنه می خوابید. والان از سر صدقه مسئولین نابلد فوتبال به همه جا وهمه چیز رسیده.
بله مردم راضی هستند بجای اینکه جوانان آینده داشته باشند، از بیت المال پول بدهید به بازیکنان. نوش جانشان.
هیچکس به کسی پول یامفت نمی دهد , بازیکن هائی چون بیرانوند حتما" ارزش آن را داشته اند که بهشان دستمزدهای گزاف میدهند و نوش جانشان - حسادت چرا!
اینکه وزیرخارجه میگوید آقای باقری کنی با هماهنگی کامل با من مذاکره میکند کذب محض است.چون مسئله هسته ای حتی درحیطه رییس جمهورودولت هم نیست چه رسد وزیرخارجه.بخصوص با نسبت فامیلی آقای باقری
آقای بیرانوند درست می فرمایند برای قل دادن توپ هرجقدر گرفته شود نوش جان جون ...زیادی هستند که از قل خوردن توپ لذت می برند ولی بدیش اونجاست که از جیب ملت می چاپند و اگر رقمهای قرادادهای این قلی قلی ها برای عموم روشن شود آیا مردم اجازه این قل دادن را خواهند داد آقای بیرانوند چرا رقم پولهای مفتی که از باشگاه پرسپولیس گرفته ای و تهداد گلهای که خورده ای و توپهای که شانسی گرفتی چیزی تمی گی چرا در خارج نیز مثل ایران ... و باید مالیات درآمدت و پیش از گرفتن دستمزدت پرداخت کنی آیا در ایران هم مالیات داده ای
پیت کش!!! به عنوان دروازه بان ملی پوش رفتی بلژیک،چهار میخ چسبیدی به نیمکت،دیدی پول یامفت تو اروپا خبری نیست،اومدی و داری داستان تعریف میکنی؟؟؟؟
اگر هزینه های فوتبال توسط بخش خصوصی پرداخت می شد حق با شما بود جناب بیرانوند
حقوق برای بازی کن بیرانوند یا مجلسی باید وزارت کار باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان