بازدید 3153
مکرون:

بهای اعمال تحریم‌ها علیه روسیه واقعاً بالاست

رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری در مادرید گفت که بهای تحریم‌ها علیه روسیه و حمایت همه‌جانبه از اوکراین واقعاً بالاست.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 01 July 2022

به گزارش فارس به نقل از روسیا الیوم، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از اجلاس سران ناتو در مادرید، گفت که بهای تحریم‌ها علیه روسیه و حمایت همه جانبه از اوکراین واقعا بالاست.

رئیس جمهور فرانسه گفت: اگرچه تحریم‌ها (علیه روسیه) و حمایت همه جانبه‌ای که به اوکراین ارائه می‌کنیم، در حال حاضر بسیار زیاد است؛ اما این بهای جنگی است که ما نمی‌خواستیم. این بها را اروپا باید برای بازگرداندن صلح بپردازد.

پیش از این مؤسسه ملی آمار فرانسه پیش‌بینی کرد که تورم در فرانسه در پایان سال بین ۶.۵ تا ۷ درصد تثبیت شود، مشروط بر اینکه قیمت نفت خام برنت در سال ۲۰۲۲ در سطح ۱۲۰ دلار در هر بشکه باشد.

بانک مرکزی اروپا انتظار دارد نرخ تورم سالانه در منطقه یورو در سال جاری به ۶.۸ درصد برسد، در حالی که داده ها در ایالات متحده حاکی از افزایش ۸.۶ درصدی در شاخص اصلی قیمت ها برای مصرف کننده است.

آمریکا و کشورهای اروپایی از چهار ماه پیش با تحریم روسیه به دنبال جنگ این کشور علیه اوکراین، انتظار ورود اقتصاد روسیه به بحران تورمی عمیق و طولانی مدت را داشتند؛ اما حالا تورم در روسیه رو به پایان و در کشورهای تحریم کننده رکورد شکسته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار