بازدید 7198
۲

پلیس راهو: راه‌های جنوب کشور ناایمن و پرخطر است

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مسیرهای ارتباطی جنوب کشور از جمله راه های پرخطر و ناایمن کشور محسوب می شود که البته این موضوع و ساماندهی وضعی جاده ها در این مناطق به طور جد در دستور و اولویت پلیس و دیگر نهادهای متولی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ 29 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار سید تیمور حسینی چهارشنبه شب در آیین افتتاح واحد راهنمایی و رانندگی بخش اشکنان شهرستان لامرد فارس اظهار داشت: هنوز عقب ماندگی های زیادی در مجموعه راه های مواصلاتی حوزه جنوب و به ویژه مناطق جنوبی فارس و شهرستان لامرد وجود دارد.

وی بیان کرد: گام های مثبت و اقدامات و فرصت های مغتنمی در مجموعه دولت به وجود آمده و مسیر برای ساماندهی وضعیت راه های کشور هموارتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز صنعتی سهم خود را در ساخت و ایمن کردن راه ها پرداخت کنند، تاکید کرد: با روش های مختلف باید مردم را به این باور برسانیم که ضامن سلامتی هر شخص، رعایت قوانین مقرارت راهنمایی رانندگی است.

وی گفت: همانگونه که مراکز صنعتی در قالب حق آلایندگی اعتباراتی را برای توسعه فضای سبز آن منطقه پرداخت می کنند با این حجم تردد در بحث محورهای مواصلاتی و راه ها نیز باید مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: پیشرفت شهرستان لامرد در بعد صنعتی و تجاری در مقابل خیلی از جاهای دیگر کشور در این سال ها قابل ملاحظه بوده اما شبکه راه ها و معابر در این منطقه به اندازه رشد و پیشرفت تجاری و اقتصادی این منطقه نبوده است.

حسینی از مسئولان و زیر مجموعه های سازمانی خود خواست تا با فراهم کردن تمامی امورات راهنمایی و رانندگی در بخش اشکنان از تردد زائد مردم این بخش به مرکز شهرستان کاسته شود.

دیدار با خانوه شهدا

حسینی همچنین با چند خانواده شهید ناجا در شهرستان لامرد نیز دیدار و از نزدیک در جریان دغدغه ها و درخوست های آنها قرار گرفت.

شهرستان لامرد در فاصله حدود ۳۶۰ کیلومتری شیراز واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اگر پول کشور خرج زیر بناهای کشور از جنله راهها شود
انوقت پول برای جنگ در سوریه و یمن و پول برای کمک به فلسطین و لبنان و عراق را از کجا بیاوریم
پول نفت بوشهر و خوزستان رو خرج اصفهان و زنجان و... نکنین، جاده های جنوب رو بسازین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار