بازدید 6635

دستگیری آدم‌ربا در کوه‌های اطراف شهر

کد خبر: ۱۱۲۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 28 June 2022

مرد شرور که به قصد اخاذی با سلاح گرم فردی را گروگان گرفته بود پس از یک ماه در کوه های اطراف شهرستان داراب دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایران، اردیبهشت امسال خبر یک گروگانگیری در یکی از روستاهای شهرستان داراب به پلیس اعلام شد. مأموران پلیس بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و پس از تحقیقات موفق شدند در ساعات پایانی همان شب خودروی سمند مرد آدم‌ربا را در حالی که گروگان داخل آن بود در اطراف یکی از روستاهای داراب کشف کنند. گروگان که در سلامت کامل بود نجات پیدا کرد اما متهم پا به فرار گذاشت.

سرهنگ حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در این باره گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد آدم‌ربای 36 ساله به سمت کوه‌های اطراف شهرستان داراب متواری شده و مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی به محل مخفیگاه متهم اعزام و وی را پس از 37 روز در حالی که با سلاح گرم قصد تیراندازی به سمت پلیس داشت دستگیر کنند.
وی در ادامه افزود: در بازرسی از متهم و مخفیگاه او دو قبضه سلاح گرم و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد. همچنین پس از استعلام از سوابق این آدم‌ربا مشخص شد که یک فقره سرقت به عنف موبایل و همچنین تهدید شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی وجود دارد. فرد آدم‌ربا در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود را از آدم‌ربایی، اخاذی عنوان کرد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی