بازدید 8633

فرحزاد: دنیاپرستی کشور را فراگرفته است

سخنران حرم حضرت معصومه (س) گفت: دنیاپرستی که در عالم موج می زند، کشور ما را نیز فرا گرفته، زرق و برق زندگی بسیار بیشتر از ضروریات آن شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 27 June 2022


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فرحزاد، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) به راهکارهای رهایی انسان از شیاطین انس و جن اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هرکسی که رفتار، کردار و گفتارش شیطان‌صفتانه باشد، شیطان است.

وی دعوت کنندگان به گناه، شرک و کفر را شیاطین انس توصیف کرد و اظهار داشت: امام جواد علیه‌السلام می‌فرمایند؛ «مَنْ أَصْغی إِلی ناطِق فَقَدْ عَبَدَهُ، فَإِنْ کانَ النّاطِقُ عَنِ اللّهِ فَقَدْ عَبَدَ اللّهَ»؛ هر که گوش به گوینده‌ای دهد به‌راستی که او را پرستیده، پس اگر گوینده از جانب خدا باشد در واقع خدا را پرستیده و اگر گوینده از زبان ابلیس سخن گوید، به‌راستی که ابلیس را پرستیده است. لذا ما حق نداریم به هر سخنرانی و مطلبی گوش دهیم.

سخنران حرم کریمه اهل‌بیت (س) دروغگویی، مشاهده فیلم و عکس ناباب و دادن وعده‌های توخالی در بستر فضای مجازی را محملی برای تجلی شیطان پرستی دانست و اظهار داشت: بر اساس روایات اسلامی، حرکت به سمت هدایت‌های شیطانی، نوعی شیطان پرستی است.

وی با تأکید بر اینکه برای رهایی از وسوسه‌های شیاطین انس و جن باید به خداوند متعال پناه ببریم، اظهار داشت: پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله می‌فرمایند؛ «إِنَّ اَلشَّیْطَانَ اِثْنَانِ شَیْطَانُ اَلْجِنِّ وَ یَبْعُدُ بِلاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّهَ إِلاَّ بِاللَّهِ اَلْعَلِیِّ اَلْعَظِیمِ وَ شَیْطَانُ اَلْإِنْسِ وَ یَبْعُدُ بِالصَّلاَهِ عَلَى اَلنَّبِیِّ وَ آلِهِ»؛ و ذکر با توسل «لا حَوْلَ وَ لاَ قُوَّهَ إِلاَّ بِاللَّهِ اَلْعَلِیِّ اَلْعَظِیمِ» گنجی از گنج های بهشتی است که انسان را از وسوسه ها و هجمه های شیطان جنی رها می سازد.

فرحزاد ضمن تأکید بر اینکه شیاطین انس با صلوات بر محمد و آل محمد دور می‌شوند، به مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در هیچ ماهی مثل ماه ذی‌الحجه مناسبت‌های فراوان در رابطه‌با اهل‌بیت علیهم‌السلام نداریم.

سخنران حرم کریمه اهل‌بیت (س) ضمن اشاره به سالروز ازدواج فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) به‌عنوان یکی از مناسبت‌های مهم روزهای نخستین ما ذی‌الحجه، به حدیث «نَحْنُ حُجَهُ اللّه‏ عَلى خَلْقِهِ وَ فاطِمَهُ حُجَّهُ ‏اللّه‏ عَلیَنا» اشاره کرد و اظهار داشت: قول و فعل فاطمه زهرا (س) بر تمام اهل‌بیت (ع) حجت است.

وی با بیان اینکه ما از رفتار و سیره عملی اهل‌بیت (ع) فاصله گرفته‌ایم، خاطرنشان ساخت: بر اساس روایات و سیره اهل‌بیت (ع)؛ بهترین ازدواج، آسان‌ترین ازدواج‌هاست؛ چرا که ازدواج پایه و اساس آرامش زندگی و تشکیل خانواده است که متأسفانه در این دوران با افزایش توقعات، تشریفات و تجملات در جامعه، مسئله ازدواج را بسیار سخت کرده‌ایم.

فرحزاد به حدیث نبوی «نَحْنُ مَعاشِرَ الْأَنْبِیاءِ وَ الْأُمَناءِ وَ الأَتْقِیاءِ بُرَآءٌ مِنَ التَّـکَلُّفِ» اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله می فرمایند؛ ما پیامبران و پاسداران وحى الهى و پرهیزکاران از توقّـعات بى جا و تشـریفات و زحـمت دادن به دیگران بیزاریم. متاسفانه دنیا پرستی که در عالم موج می زند، کشور ما را نیز فرا گرفته، زرق و برق زندگی بسیار بیشتر از ضروریات آن شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰
گوش مان پر است از این حرف ها... مرسدس بنز هم دنیا پرستی است؟
باید دید ملت ایران ظرف این چهل چه چیز آموزش دیده اند که دنیا پرست شده اند.از قدیم گفته اند که اگر پسشنماز کار بد کوچکی انجام دهد نمازگزاران پشت سروی غوغا می کننئد.
من هم قبول دارم از جمله خود روحانیون که در هر زمینه ای وارد شده اند
کار دشمن است ولاغیر
کشوررا نه مقامات را فرا گرفته قدرت وثروت کور وکرشون کرده وای به اخرتشان
روحانیون دنیا پرست هم که پر زرق و برق زندگی می کنند کم نیستند همچنین کسانی که سیمونی خارجی میخرند !!!
کشور نه مسئولین رو فراگرفته
جناب فرحزاد مردم دنبال حداقل معاش می باشند شما به این می گی دنیا پرستی؟ شاید وضع جنابعالی و مسئولینی که با اونا حشر و نشر دارین جلوی چشمتونو گرفته.بنده پول ندارم کولر بخرم . زن و بچم توی گرما پختند. چند وقتیه رنگ گوشت و میوه رو مخصوصا توی این گرمای طاقت فرصا ندیدیم. انصاف بده مسلمون
دنیاپرستی شما مسئولان را فراگرفته
باشه شما خوبین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها