بازدید 4495

تعرفه پنل پیامک مدیانا برای ارسال اس ام اس

در این مقاله قصد داریم به بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامک بپردازیم و به شما توضیح دهیم که چرا مدیانا، مقرون به صرفه ترین سامانه پیامکی در کشور است. اگر مایلید در فروش و جذب مشتریان کسب و کار خود، تغییری اساسی ایجاد کنید و خدمات با کیفیت تری را ارائه دهید با ما در این مقاله همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 27 June 2022

تعرفه پنل پیامک مدیانا برای ارسال اس ام اس

بازاریابی پیامکی چه مزیتی برای کسب و کار شما دارد؟

دسترسی به تلفن همراه در حال حاضر بسیار آسان‌تر از گذشته شده است؛ امروزه تمامی افراد روزانه و بارها از تلفن های همراه خود استفاده می کنند و برای انجام کوچک ترین کارها به آن نیاز دارند.

به همین دلیل بازاریابی و تبلیغات به وسیله این ابزار ارتباطی، نسبت به سایر روش ها می تواند تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان شما داشته باشد.

در واقع پیامک یک راه سریع و آسان برای ارتباط با مشتری است که بیشترین نرخ مشاهده را در بین سایر کانال های ارتباطی دارد. 

تعرفه پنل پیامک مدیانا برای ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس چیست؟

برای ارسال پیامک به مخاطبان، شما نیازمند ابزار حرفه ای برای برقراری ارتباط با آن ها هستید، این ابزار حرفه ای پنل اس ام اس است.

پنل اس ام اس، پلتفرمی در بستر اینترنت است که امکان ارسال و دریافت پیامک را برای صاحبان کسب و کارها فراهم می کند.

با استفاده از پنل اس ام اس در کنار ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید برای ارسال پیامک های کد تایید، رمز عبور از طریق سایت یا ارتباط با مشتریان فعلی از آن استفاده کنید.

خدمات سامانه های پیامکی

اکثر صاحبان کسب و کار برای خرید پنل اس ام اس در ابتدا به قیمت و تعرفه آن توجه می کنند اما نکته مهمی که نباید از آن غافل شد این است که هزینه ای که شما پرداخت می کنید بابت چیست و در ازای آن چه خدماتی را از سامانه پیامکی مورد نظر خود دریافت می کنید؟! از این رو توجه به سامانه پیامکی و خدماتی که ارائه می دهد در زمان انتخاب پنل اس ام بسیار مهم است. اگر نمی دانید چه فاکتورهایی را برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس در نظر بگیرید با ما همراه باشید.

پشتیبانی

پشتیبانی سرویس ها و خدمات یکی از لازمه های هر کسب و کار و دغدغه ی دائمی تمامی مشتریان است. با وجود تیم پشتیبانی فنی و تخصصی در حوزه پیامک بدون نگرانی از هرگونه اختلالی در سیستم، می توانید به ارسال پیامک بپردازید.

دسترسی به نسخه دمو

امکان دسترسی به نسخه دمو و آشنایی با محیط کاربری باعث می شود با شناخت و قطعیت بیشتری تصمیم به انتخاب سامانه پیامکی کنید.

همکاری با تمامی اپراتورها

پشتیبانی و همکاری با تمامی اپراتورها، دست شما را برای انتخاب سر شماره های مختلف و ویژگی های متنوع آن باز می گذارد. 

سامانه پیامکی مدیانا

مدیانا قدیمی ترین سامانه پیامکی در کشور است که بیش از 200000 کسب و کار کوچک و بزرگ را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کرده است.

این سامانه با تجربه 10 ساله ی خود در حوزه پیامک، ویژگی های زیادی دارد که باعث تمایز آن نسبت به سایر سامانه های پیامکی شده است. در ادامه به این ویژگی های می پردازیم.

مدیانا برای ایجاد تجربه بهتر در ارسال پیامک، بی وقفه در کنار کاربران است، پشتیبانی 24 ساعته و بدون تعطیلی مهم ترین ویژگی این سامانه است. در صورت بروز مشکل یا سوال شما می توانید از طریق تماس یا ارسال تیکت با پشتیبانان فنی مدیانا در ارتباط باشید.

امکان دسترسی به نسخه دمو برای مشاهده محیط کاربری و امکانات پنل از دیگر ویژگی های سامانه های پیامکی مدیانا است.

ارائه گزارشات دقیق پس از اجرای کمپین های پیامکی، امکان ارسال لینک شخصی سازی شده به ازای هر فرد و ارائه بانک جامع شماره موبایل به روز 1401 از  دلایل تمایز مدیانا نسبت به سایر رقبا است.

تعرفه پنل پیامک مدیانا برای ارسال اس ام اس

جامع ترین سامانه پیامکی در ایران

حال که با ویژگی ها و امکانات مدیانا به عنوان جامع ترین سامانه پیامکی کشور آشنا شده اید، لازم است بدانید mediana تنها ابزار پیامکی ارائه نمی دهد و در کنار این سرویس کاربردی، سایر ابزارهای ارتباط با مشتری مانند تلفن ثابت ابری، پیام صوتی و... را در یک پلتفرم یکپارچه به مشتریان خود ارائه می دهد و آن ها را از داشتن چندین پلتفرم به صورت مجزا بی نیاز می کند.

اگر تصمیم گرفتید حرفه ای ترین سامانه پیامکی را برای کسب و کار خود حرفه ای کنید با مقایسه انواع بسته های پیامکی مدیانا می توانید بهترین بازخورد را از بازاریابی پیامکی خود بگیرید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با تلفن ۵۴۹۶۸۰۰۰ ۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهرمند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر