بازدید 11455
۷

املاک دولتی را گزارش کنید ۵۰میلیون‌تومان جایزه بگیرید

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کسانی که املاک و اموال مغفول‌مانده دولتی را گزارش کنند تا سقف ۵۰ میلیون تومان جایزه می‌گیرند.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 27 June 2022

به گزارش «تابناک»، ذبیح‌الله سلمانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: افرادی که املاک و دارایی‌های دولت که ما در جریان آن نیستیم را شناسایی و به ما گزارش کنند ۵۰ میلیون تومان پاداش می‌گیرند.

وی اضافه کرد: پس از آنکه گزارش‌های مردمی به دست ما رسید بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و اگر مشخص شود مورد معرفی شده متعلق به دولت بوده و ما از آن بی‌اطلاع بودیم تا سقف ۵۰‌میلیون تومان پاداش به آن فرد تعلق می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: این مسئله مکانیسم ها و کمیته هایی دارد که موارد معرفی شده در کمیته موردنظر مورد بررسی و رصد قرار می گیرد، در اوایل هفته جاری این کمیته برگزار شد و هفت مورد از املاک و ساختمان‌های دولتی با متراژ بالا شناسایی شدند که پاداش آن پس از هویت سنجی اعطاء خواهد شد.

سلمانی در بخش دیگر با اشاره به شیوه پرداخت یارانه‌ها، تاکید کرد: تا زمانی که کارت الکترونیکی پرداخت یارانه شکل بگیرد، پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه دارد.

گفتنی است؛ در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اقتصادی و دارایی گلستان، روح الله صلبی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی گلستان معرفی شد و از زحمات داود طبرسا تجلیل به عمل آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
شما بگو کدومها رو میدونی تا بقیه رو ما بگیم.
ایجوری که هرکدوم رو معرفی کنیم میگی از قبل میدونستیم
با سلام و احترام من کلی سراغ دارم،چگونه باید گزارش بدهم
کجا و چگونه؟
از آن بی‌اطلاع بودین مگه بعدش قبول می کنین که بی اطلاع بودین همه را که می گین می دونین
خخخخ مملکت بی درو پیکر خود دولت املاک دولتی رو نمیدونه جمع کنید این دلقک بازی رو
چششششم
تا بشیم چوب دو سر طلا
از یک طرف شما بگید خودمون از این مورد خبر داشتیم
از یک طرف اداره با تیپا بندازتمون بیرون.
مثلا مردم گزارش می کنن. بعدش همون سازمان از مردم شکایت می کنه و طرف رو میندازه زندان. ملک هم در اختیار اون سازمان می مونه. این حرف ها هم همش کشکه. بعدشم شما شهرداری و ثبت املاک داری. چرا باید از این املاک بی اطلاع باشی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست