بازدید 3964

بیانیه گروه‌های فلسطینی علیه تشکیلات خودگردان

با صدور بیانیه ای اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین در بازداشت فلسطینی ها به سود رژیم اشغالگر را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 26 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از فلسطین الیوم، گروه های مقاومت فلسطین تداوم اقدام تشکیلات خودگردان در بازداشت های سیاسی و یورش به خانه ها و اهانت به ساکنان آن را اقدامی غیرملی در راستای خدمت به رژیم اشغالگر و منافع آن در کرانه باختری برشمردند.

بر اساس این گزارش، گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای اقدام تشکیلات خودگردان در بازداشت اسرای آزاده و عوامل گروه های فلسطینی و دانشجویان و فعالان صنفی و احضار زنان را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است که اقدام تشکیلات خودگردان و دستگاه های امنیتی آن در پیش گرفتن سیاست افترا علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی به دنبال انتقاد وی از بازداشت های سیاسی تلاشی مایوسانه برای ساکت کردن صدای حق و مخفی نگاه داشتن حقایق دردناک در زندان اریحا است.

گروه های فلسطینی همچنین تهدیدات علیه شیخ خضر عدنان اسیر آزاده فلسطینی توسط گروه های مشکوک را محکوم کردند.

گروه های فلسطینی در این بیانیه از تشکیلات خودگردان و دستگاه های امنیتی آن خواستند که سیاست های خود در راستای سرکوب فلسطینی ها و خاموش کردن انتفاضه برضد سیاست های رژیم اشغالگر بویژه در این مرحله حساس و خطرناک از تاریخ موضوع فلسطین را متوقف نماید.

در این بیانیه همچنین آزادی فوری تمام زندانیان سیاسی و پرهیز از تعقیب و پیگرد و احضار اسرا و فلسطینی ها درخواست شده است.

گروه های فلسطینی همچنین در پایان از فلسطینی ها در کرانه باختری خواستند تا علیه این سیاست قیام کرده و با تمام توان با آن مقابله کنند.

این بیانیه می افزاید که مقاومت به عنوان شیوه و اسلوب ریشه دار در ضمیر فلسطینی ها باقی خواهد ماند و از تمام تلاش های خبیثانه قدرتمندتر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان