بازدید 4484

ماجرای عجیب وکیل ایتالیایی ایران در پرونده ویلموتس

کد خبر: ۱۱۲۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 24 June 2022

در سال ۹۸ شکایتی از طرف ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تقدیم کمیته تعیین وضعیت فیفا می شود که آن را به فدراسیون فوتبال ایران منعکس می کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ انعکاس این مطلب به فدراسیون در دی ماه بود. به گفته مهدی محمدنبی دبیرکل سابق فدراسیون؛ مدیران وقت با شخصی به نام لودویک دلشه که ظاهرا ایتالیایی الاصل بود برای وکالت مذاکره و او را جذب می کنند.

نبی می‌گوید: آن وکیل پرونده را خواند و بعدها که من پرونده را خواندم دیدم که یک لایحه شش صفحه ای داده است.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در مورد این شائبه که این وکیل بعضی وقت ها به گونه ای وارد دعوا می شد که شانس ایران برای برد کمتر می شد گفت: چیزی که من دیدم این بود که 6-7 صفحه بیشتر لایحه نیست. در کنار آن 30-40 صفحه هم ضمیمه بود که برخی از این ضمایم حتی ترجمه هم نشده بود. مثلا از بانک ترکیه که پول ویلموتس آنجا بود رسیده گرفته بودند ولی به زبان ترکی بود! باید این ترجمه می شد تا به صورت رسمی در پرونده درج شود.

نبی در مورد شکست در دو پرونده با وکیل یاد شده تاکید کرد: دلشه یک دعوای متقابل هم مطرح کرده بود که به نظر من جایگاه نداشت. در هر دو پرونده (چه شکایت ویلموتس از ایران و چه در دعوی متقابل وکیل) متاسفانه کمیته تعیین وضعیت فیفا علیه فدراسیون فوتبال ایران رای داد. وقتی رای آمد من دیدم که به فدراسیون فرستاده نشده است. فردای آن گفتم به دلشه بگویند رای برای شما آمده چرا برای ما نمی فرستید؟ چون آن موقع آرا به خود وکیل می آمد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر