بازدید 5511
۶

لاوروف امروز به تهران می‌آید

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد، سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه این کشور امروز (چهارشنبه) به ایران سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵ 22 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، اولیانوف در توییتی کوتاه نوشت: امروز (چهارشنبه) سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه به ایران سفر می‌کند.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران روز (دوشنبه) ۳۰ خرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران از سفر لاوروف وزیر خارجه روسیه به تهران در آخر هفته خبر داد و گفت: آخر هفته میزبان آقای لاوروف خواهیم بود تا بتوانیم همکاری‌ها را با منطقه اوراسیا و قفقاز گسترش دهیم.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ خرداد نیز اعلام کرده بود که دکتر امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه ایران و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در تماس تلفنی در خصوص مهم‌ترین مسائل روابط دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفت وگو و تبادل نظر کردند.

لاوروف نیز در این گفت وگوی تلفنی، ضمن ابراز خرسندی از سفر رسمی خود در آینده به ایران، مناسبات و همکاری‌های تهران و مسکو را در همه ابعاد رو به گسترش دانست.
وی بر مخالفت مسکو با قطعنامه آمریکا و سه کشور اروپایی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
وارد جنگ اوکراین شدیم.
چرا مقامات روس دست از سر کشور وملت ایران برنمیدارند ؟ روسیه هیچ وقت برای ایران خیر نداشته اند فقط بدبختی وفلاکت . (مارا زتو خیری نبود شر مرسان ) ما رابطه با روسیه را نخواهیم چه کسی را باید ببینیم
لعنت به روسيه كه برجام را با آوردن ترامپ نابودي كرد لعنت بر روسيه هيچ خيري از روسيه كثيف و خودخواه به نميرسه كه هيچ همش شر و غارت گري از اين استعمار گر خبيث ميرسه
بیاد دستوراتشو بده بره
کاش زورمون انقدر زیاد بود تا مانع ورود این اغتاپوس به کشور شویم. قرنهاست سایه روسیه بر سر ایران، ایران را به بدبختی کشانیده است
حال آقای پوتین رو حتما از ایشون بپرسین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی