بازدید 5782

انتشار جهانی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده توسط حامد صفری

حامد صفری، نویسنده و فعال فضای مجازی تجربه های خود را در راستای دیچیتال مارکتینگ در کتابی به زبان انگلیسی منتشر کرد
کد خبر: ۱۱۲۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 20 June 2022

انتشار جهانی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده توسط حامد صفری

حامد صفری، نویسنده و فعال استارتاپی متولد تبریز فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است که. اقدام به تاسیس یک استارتاپ محلی با نام تاکسی آنلاین قونقا در شهر تبریز نموده بود که این استارت آپ یک نمونه استارتاپ های بومی موفق بود که 1395-98 در شهر تبریز فعالیت می کرد. در این سال ها این استارتاپ علاوه بر موفقیت چشمگیر با بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، موفق به جذب بیش از ۱۰۰ هزار  کاربر فعال شد که نهایتاً در سال ۱۳۹۸ به دلیل مشکلات عدیده و عدم برخی از حمایت ها به فعالیت رسمی خود پایان داد ولی توانست کوله باری از تجربه ها را برای بنیانگذار  آن به جای بگذارد به گفته حامد صفری این اولین تجربه فعالیت استارتاپی و ایجاد کسب و کار آنلاین برای برایش بود که نهایتا منجر تالیف کتابی در با نام "Digital Marketing in Simple Words" در قالب ذکر تجربیات شد.

حامد صفری چکیده ای از تجربه ها و مطالعات خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ سعی کرده به زبان کاملا ساده در کتابی با همین عنوان (دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده) منتشر کند. در این کتاب که به زبان انگلیسی نشر یافته سعی شده ضمن پوشش سیر تا پیاز شاخه های دیجیتال مارکتینگ راهکارهایی عملی را برای مخاطبان که بیشتر هدف کسب و کارهای کوچک هست ارایه داده شود. این کتاب که در تمامی کتاب فروشی های آنلاین از جمله آمازون و تعدادی از کتابفروشی های معتبر در ایالات متحده آمریکا از جمله "Barnes & Noble" در دسترس میباشد.

انتشار جهانی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده توسط حامد صفری

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده (Digital Marketing in Simple Words) یک کتاب کاربردی برای مخاطبانی است که به صورت عملی به دنبال راهکار دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار خود هستند و فارغ از اصول های مختلف قصد اجرای کمپین های مختلفی در شاخه های مختلف دیجیتال مارکتینگ به صورت بهینه هستند.

این کتاب که بیشتر در بررسی و آموزش ابزارها و امکانات موجود در آمریکا و اروپا بیشتر کار شده متاسفانه برخی از سرفصل های موجود من جمله اصول تبلیغات کلیکی در فیسبوک و گوگل به دلیل تحریم های آمریکا در ایران کاربرد زیادی نخواهد داشت اما به گفته حامد صفری قصد بهینه و نشر کتاب به زبان فارسی با محتوای سازگار برای کاربران و مخاطبان ایرانی را دارد که به زودی توسط ایشان بازنویسی و در اختیار علاقه مندان داخل ایران برای بهره وری بیشتر از اینترنت برای کسب و کارهایشان قرار خواهد گرفت.

انتشار جهانی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده توسط حامد صفری

نسخه فیزیکی و الکترونیکی کتاب "Digital Marketing in Simple Words" به زبان انگلیسی هم اکنون علاوه بر تمامی ارایه دهنده های کتاب آنلاین در سراسر جهان در وبسایت شخصی حامد صفری هم برای علاقه مندان خارج از کشور قابل خرید میباشد اما به گفته مولف این کتاب به صورت محدود و رایگان برای متخصصان داخل کشور با تماس از طریق سایت فراهم می شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر