بازدید 7397
۲

تصادف در محور امام رضا(ع) جان عابر پیاده را گرفت

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت گفت: تصادف جاده‌ای در محور امام رضا(ع) موجب شد تا یک عابر پیاده جان خود را از دست دهد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 20 June 2022

به گزارش «تابناک»، سیدحامد تقوی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت، از وقوع یک فقره تصادف جاده‌ای در محوز ترانزیتی امام رضا(ع) مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند و نسبت به ایمن سازی منطقه به منظور جلوگیری از وقوع تصادفات مجدد اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد که یک مرد حدوداً ۶۰ ساله به دلیل استفاده نکردن از پل عابر پیاده و عبور از عرض خیابان، با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرده و در وسط جاده اصلی، روی زمین می‌افتد.

تقوی گفت: راننده خودرو پراید برای کمک کردن به فرد مصدوم توقف می‌کند ولی در همین هنگام، یک دستگاه خودرو سواری پژو با سرعت زیاد از روی این فرد عبور می‌کند که در هنگام مراجعه عوامل آتش‌نشانی به دلیل شدت جراحات وارده، وی جان خود را از دست داده بود.

رئیس آتش نشانی شهر شریف آباد تصریح کرد: عوامل آتش‌نشانی پیکر متوفی را از وسط جاده خارج کرده و تحویل نیروی انتظامی و اورژانس دادند.

وی افزود: به دلیل وقوع این تصادف، در محور امام رضا(ع) ترافیک ایجاد شده بود که با ایمن سازی منطقه، ترافیک به وضعیت عادی بازگشت.

تقوی از مردم خواست تا با توجه به شلوغی محور امام رضا(ع) و سرعت بالای خودروها، برای عبور از عرض محور حتما از پل عابر پیاده استفاده کنند تا از بروز حوادث دلخراش جلوگیری شود.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حدود ۳۰ کیلومتر از محور امام رضا(ع) در محدوده شهرستان پاکدشت واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
به جرات میتونم بگم بدترین و افتضاح ترین رانندگی ها رو در این اتوبان میتونید ببینید!
جاده را از وسط شهرها عبور ندهید. جاده کمربندی برای این است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار