بازدید 19824
۸

بازداشت ۱۲۰ گردشگر در جنگل‌های نکا

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه در جنگل‌های نکا شده بودند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 19 June 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: توقع مردم استان حفظ شعائر و ارزش های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی و قانون‌گریزی است. بر این اساس دادگستری استان در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه های مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان قرار دارد، تصریح کرد: اعضای این تور در جنگل پی رجه نکا با نصب بنرهای شیطان‌پرستی و اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب و دیگر موارد خلاف شرع و قانون، توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده قضایی هم تشکیل شد.

رئیس دستگاه قضایی استان تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به ارزش های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند، توسط دادستان های سراسر استان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۸
بخدا این رفتارها نتیجه کمبود تفریحات سالم مانند کنسرتهایی که اقشار مختلف بتوانند در آنها شرکت کنند ، یا برنامه های تفریحی خانوادگی و یا مکانهای تفریحی برای جوانان و نوجوانان است،همه اش که نمیشه عزاداری کرد و سینه زد،فقط برنامه تلویزیون در ماه رمضان امسال رو بازنگری کنید خودتون ریشه این رفتارها رو کشف می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
شما حاضری خانواده خودت در همچین تفریحاتی حضور داشته باشه
حالا باز هم بگویید چرا برای سفر می روند ترکیه و دبی
اقا چکار دارید مردم را بگذارید زندگیشان را بکنند . تورم و گرانی و بیکاری را کنترل کنید . چهار نفر دارند شادی می کنند چکار دارید . همه که نمی توانند بروند نماز جمعه و با صدیقی گریه کنند
شیطان پرستی بوده ، تفریح چیه ؟
این مردمی که نیروی انتظامی و بسیج و ستادهای سرکوب شادی مردم پشتشون قایم میشن و همه کارهاشونو میگن خواست مردم بوده کیا هستن که ما مردمی که جزوی از اونها هستیم هنوز نتونستیم زیارتشون کنیم؟
اختلاس هم کرده بودن؟
آنوقت تتلو میخواد بیاد ایران چه کند
اینهایی که نوشتی هیچکدومش مشکل نداشت! اون شیطان پرستی رو هم معمولا از خودتون در میارید :))
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی