بازدید 5866
۱

تجمع علیه انتخابات سوارکاری مقابل وزارت ورزش

علت این تجمع از سوی معترضان، عدم رعایت عدالت انتخاباتی برای تمامی نامزدها، رسیدگی به تخلفات احتمالی این فدراسیون در طول ۸ سال گذشته، به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری از سوی مجلس و رسیدگی به عملکرد رییس فدراسیون سوارکاری عنوان شده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 19 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عده‌ای از جامعه سوارکاری کشور علیه مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری مقابل وزارت ورزش و جوانان دست به تجمع اعتراضی زدند.


در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان در مخالفت با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری اعلام کرده بود که این مجمع باید ۳۱ خرداد برگزار شود اما با تصمیم فدراسیون و مجمع سوارکاری بر خلاف این تصمیم عمل و انتخابات ۲۱ خرداد برگزار شد.

درحالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شنبه ۲۱ خرداد سال جاری با حضور ۳ نامزد شامل محمدکاظمیان، ‌محمد اسد مسجدی و مسعود خلیلی برگزار شود، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد به دلیل بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایت‌های واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون، انتخابات این فدراسیون باید با ۱۰ روز تعویق برگزار شود اما در نهایت فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۱ خرداد سال جاری برگزار می‌شود و به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا عدم برگزاری انتخابات تصمیمی اعلام نشده است.

سرانجام نیز مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران، ۲۱ خرداد سال جاری در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و ۴۷ نفر از اعضای حاضر در مجمع، برگ رای خود را به صندوق انداختند و در پایان مسعود خلیلی با ۴۵ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب و ۲ مورد از آرای ماخوذه به دلیل مخدوش بودن باطل اعلام شد.

با توجه به حواشی به وجود آمده درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، عده‌ای از جامعه‌ سوارکاری کشور اعم از اسب‌داران، باشگاه‌داران، تولیدکنندگان و مالکان اسب، شرکت‌کنندگان در اسب‌دوانی و علاقمندان به اسب ملی کشور نسبت به برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون سوارکاری مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کنند.

 

علت این تجمع از سوی معترضان، عدم رعایت عدالت انتخاباتی برای تمامی نامزدها در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، رسیدگی به تخلفات احتمالی این فدراسیون در طول ۸ سال گذشته، به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری از سوی مجلس شورای اسلامی و رسیدگی به عملکرد رییس فدراسیون سوارکاری عنوان شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چه تجمعی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان