بازدید 13659
۳

وعده صادقی به پرسپولیس: امروز پای مذاکره می‌آیم

کد خبر: ۱۱۲۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 19 June 2022

در حالی‌که جدال استقلال و پرسپولیس بر سر جذب سعید صادقی بهترین بازیکن لیگ برتر ۲۱ بالا گرفته است، برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که این بازیکن به قرمزها قول داده که امروز با آنها مذاکره خواهد کرد.

وعده صادقی به پرسپولیس: امروز پای مذاکره می‌آیم

به گزارش تابناک ورزشی؛ با وجود اینکه گفته می‌شد سعید صادقی به تیم استقلال خیلی نزدیک است، اما شنیده‌ها حاکی است این بازیکن به مسئولان باشگاه پرسپولیس قول داده که امروز به شکل مستقیم با آنها پای میز مذاکره بنشیند.

گفته می‌شود قرار است امروز نشستی خارج از باشگاه میان طرفین برگزار شود و اگر توافقی در این مذاکرات حاصل شد این بازیکن راهی باشگاه شده و قراردادش را با پرسپولیس به امضا برساند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
همشون بلد شدن بازار گرمي كنن تيمهاي متمول هم براي رقابت باهم قيمت اينا رو چند برابر ارزش واقعيشون از جيب بيت المال پرداخت ميكنن اخرم به هر تيمي برن ميگن از بچگي ارزوم پوشيدن پيراهن اين تيم بوده و بخاطزه هوادارا اومدم …يه مرد هم پيدا نميشه جلوي اين بريز و بپاشارو بگيره داراييم دنبال كارت خون مغازههاي كوچيكه با اين شرايط اقتصاديه بد مردم
چرا امور مالیاتی فقط برای حقوق کارگر و کارمند مالیات تعیین می کند و قرار دادهای میلیاردی این بازیکنان شامل مالیات نمی شود یا اگر مالیاتی می دهند به اندازه مالیات پرداختی یک کارمند نیست
اگر استقلال پرسپولیس دوتیم دولتی هستند چرا همه بازیکن را برای پرسپولیس میخرند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار