بازدید 35651
لیگ ملت‌های اروپا با نتایج شگفت آور و شوکه کننده

انگلیس صفر ـ مجارستان ۴ | آلمان ۵ ـ ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو هم‌‌گروهی ایران در جام‌جهانی

انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵ 15 June 2022

سرگروه ایران در جام جهانی قطر، بامداد امروز در خانه با چهارگل مغلوب مجارستان شد تا با دو امتیاز از چهار بازی قعرنشین گروه خود شود؛ نتیجه‌ای عجیب که در تاریخ فوتبال انگلیس بی‌سابقه بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی پرستاره انگلیس، گرانترین تیم ملی فعلی فوتبال دنیا و قوی ترین حریف ایران در گروه خود در جام جهانی ۲۰۲۲ امشب در مالینوکس استادیوم، شکست تاریخی خانگی تجربه کرد و از مجارستان چهار گل خورد. این نتیجه بعد از گذشت ۷۰سال از باخت ۶ بر ۳ انگلستان مقابل مجارها، سنگین ترین باخت تاریخ سه شیرها بود، چون حتی یک گل هم در پاسخ به حریف نزدند.

انگلیس صفر . مجارستان ۴ | آلمان ۵ . ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو همگروهی ایران در جام‌جهانی

در هفته چهارم از رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا و در سطح A، دو دیدار برگزار شد. در بازی‌های این هفته انگلیس مقابل مجارستان قرار گرفت. آلمان به مصاف ایتالیا رفت. هلند و ولز با هم روبه رو شدند. لهستان هم به مصاف بلژیک رفت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، همگروه تیم ملی ایران در جام‌جهانی و مجارستان در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به سود مجارستان خاتمه پیدا کرد. سالای (۱۶ و ۷۰)، ناگی (۸۰) و گادزاگ (۸۹) برای مجارستان گلزنی کردند. در این مسابقه جان استونز در دقیقه ۸۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. به این ترتیب یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ فوتبال انگلیس مقابل مجارستان رقم خورد.

انگلیس با وجود بهره‌گیری از اکثر ستاره‌های خود در این بازی، اسیر فوتبال هدفمند، خونسرد و بابرنامه مجارستان شد و با وجود برتری ۷۰ به ۳۰ در مالکیت توپ، چهارتایی شد!

این باخت با ترک ورزشگاه از سوی هواداران انگلیس و تشویق مجارستان در نیمه دوم همراه شد و در دقایق پایانی بازیکنان گرت ساوت‌گیت هو شدند. مطبوعات انگلیس هم بلافاصله انتقادات بی‌رحمانه خود را آغاز کردند و نوشتند تنها دو مسابقه تا بازی مقابل ایران در قطر باقی مانده است و این تیم با این اوضاع راه بجایی نخواهد برد!

انگلیس صفر . مجارستان ۴ | آلمان ۵ . ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو همگروهی ایران در جام‌جهانی

 

آلمان مقابل ایتالیای جوان مانچینی عقده‌گشایی کرد

در دیگر بازی این گروه تیم‌های آلمان و ایتالیا مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود آلمان تمام شد. جاشوا کیمیچ (۱۰)، ایلکای گوندوگان (۴۵+۴، پنالتی)، توماس مولر (۵۱)، تیمو ورنر (۶۸ و ۶۹) برای آلمان موفق به گلزنی شدند. گنون تو (۷۸) و باستونی (۹۰+۲) برای ایتالیا توانست گلزنی کنند.


به این ترتیب در این گروه مجارستان ۷ امتیازی و صدرنشین شد. آلمان با ۶ امتیاز در رده دوم ایستاد. ایتالیا و انگلیس هم به ترتیب با ۵ و ۲ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

 

انگلیس صفر . مجارستان ۴ | آلمان ۵ . ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو همگروهی ایران در جام‌جهانی

کامبک عجیب هلند روی کامبک ولز در وقت‌ اضافه!

در گروه چهارم این رقابت‌ها تیم‌های هلند و ولز، دیگر همگروه تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود هلند تمام شد. لانگ (۱۷)، گاکپو (۲۳) و ممفیس دپای (۹۰+۳) برای هلند گلزنی کردند. برادلی جانسون (۲۶) و گرت بیل (۹۰+۲) برای ولز موفق به گلزنی شدند. در شرایطی که ولزی‌ها در حال خوشحالی بابت کامبک بودند هلندی‌ها بلافاصله بازی را آغاز کرده و توانستند گل پیروزی را بزنند تا خوشحالی یاران بیل طولانی نباشد.

در دیگر بازی این گروه، تیم‌های لهستان و بلژیک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بلژیک خاتمه پیدا کرد. میچی باتشوایی (۱۶) برای بلژیک گل زد.


به این ترتیب، در این گروه هلند ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین ماند. بلژیک هم جمع امتیاز‌های خود را به عدد ۷ رساند و در رده دوم قرار گرفت. لهستان و ولز هم به ترتیب با ۴ و یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستادند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۳
این بودانجلیستون خخخخ
الان انگلیس که ۴ گل خورده، سریع میرن دنبال تغییر مربی و آوردن یک مربی ورشکسته که قبلا جوابش را پس داده؟ آخر این چه سبک مدیریت در ورزش و فدراسیون بی برنامه و بی هدف در آستانه جام جهانیست؟ با متهم کردن تنها یک مربی و انداختن همه تقصیرها به گردن او چه مشکلی قرار است حل شود؟
چه انتقامى از ما بگيرن
انگليس هیچی نیست اگر خوب و با اعتماد بنفس بازی کنید و مغرور نشوید
نباید به نتایج بدست اومده در بازیهای تدارکاتی دل خوش کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
این بازی که تدارکاتی نبود. لیگ ملتهای اروپا بوده.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
تدارکاتی نیست جام ملتهای اروپاست ها
انگلیس شانس بیاره روز مسابقه ما رو فرم ایده آل نباشیم.
دم آلمان گرم
بااین ترکیب اعم ازمربی وسرپرست ها و ودفاع ودروازه ها وعدم بازی تدارکاتی خدا به داد ایران برسد....
طرفدارای ایتالیا صداوسیما رو قبضه کردن و دائم از بازسازی و احیای این تیم ورشکسته می گن . خیلی حال کردم بیشتر به خاطر این طرفدارهای متعصب صداوسیما تا پیروزی تیم مورد علاقه ام آلمان
نمی دونم تابناک چه اصراری بر استفاده از کلمه ی کامبک داره !!!!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
طفلیا با کلمه‌ی بازگشت آشنایی ندارن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
خودی ها مجارند که از کلمات فرنگی استفاده کنند حتی مستحب هم هست چون نشون می ده نیروهای خودی چقدر باسواد و به روزند . اما غیرخودی ها اگه استفاده کنند می شن غربزده و غربگدا و .... مسابقه مافیا رو می بینید که شبکه سلامت پخش می کنه ؟؟؟ راوی این مسابقه تنها چیزی که بلده اینه که وسط حرفای شرکت کننده ها می پره و رشته کلامشونو پاره می کنه
هر دو ایران را می زنند بدجوری هم می زنند
فوتبال 70 درصد مربی و بازیکن و بازیهای تدارکاتی و اردو و ... است
اما یادتان باشد 30 درصد هم اینست که روز فوتبال ما باشد یانه ؟
فراموش نکنید هرگز فکر نمی کردیم جلوی یوگسلاوی و اسپانیا و پرتقال و با استرالیا به اون خوبی بازی کنیم ولی روز فوتبال ما بود و آبروداری کردیم
هرگز هم فکر نمیکردیم با بوسنی و الجزایر به آن بدی بازی کنیم ولی روز فوتبال ما نبود...

ما باید اون 70 درصد رو اوکی باشیم
30 درصد روز فوتبالی بودن ما هم با خدا و غیرت بچه های تیم
من40 ساله فوتبال نگاه میکنم
خودم فکر میکنم ما جلوی انگلیس عالی بازی میکنیم و احتمالا مساوی یا میبریم
با آمریکا احتمالا بازنده هستیم یا مساوی
ولی به ولز حتما میبازیم

فحش ندید...خخخخخ
مردان انگلیسی مگوایر و رفقا! هالهلویا!
انگلیس با وجود ستاره ای مثلاثی هری کین یا رحیم استرلینگ حتما همه حریف های و میبره
هافبک بازی ساز نداریم آیه الناس
امسال اگه کی روش بود راحت صعود میکردیم ولی بااین تیم و کادرفنی و مسوولای بی غیرتی که من میبینم اگه به جای انگلیس و ولز با سوریه وعراقم هم گروه بودیم بازم صعود نمیکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
فعلا که با سوریه و عراق همگروه بودیم و صعود کردیم.
همگروه انگلیس و ولز هم پریروز درمصاف الجزایر ۲بر۱ باخت
فقط مونده امریکا هم ببازه
میشن معروف به گروه بازنده ها
دم مجارستان گرم ولی ولز تو گروه ماست نه ایتالیا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی