بازدید 4497

خودپرداز‌های بانک ایران زمین سالانه چقدر تراکنش دارد؟

رعایت الزامات و استاندارد های فنی و البته کاربرد ادامه دار خودپردازها در بانک ایران زمین باعث شده تا شاهد رشد ۲۷۳ درصدی مبلغ تراکنش‌‌های سالانه خودپرداز‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال اخیر باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 14 June 2022

خودپرداز‌های بانک ایران زمین سالانه چقدر تراکنش دارد؟

به گزارش خبرنگار«تابناک» ریشه بانکداری دیجیتال یا الکترونیک در کشور به سال‌های خیلی دور برمی‌گردد که در آن زمان تنها چند بانک به الکترونیک به ارائه خدمات می‌پرداختند. براساس این گزارش ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در کشور ما از حدود سال ۱۳۵۰ شروع شد تا جاییکه بانک تهران با ۷ تا ۱۰ دستگاه خودپرداز در شعبه ها برای اولین بار امکان پرداخت خودکار را برای مشتریان خود فراهم کرد. بانک ها به تدریج به اتوماتیک کردن و سیستمی کردن فعالیت‌ها و فرآیندهای بانکی واکنش مثبت نشان دادند تا اینکه اولین اتوماسیون‌های بانکی شکل گرفت؛ اما استفاده از بانکداری الکترونیکی به اوایل سال ۱۳۷۰ برمی‌گردد. بنابراین در سال ۱۳۸۱ شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی (شتاب) به عنوان سوئیچ ملی کارت آغاز به کار کرد.
در همین راستا بسیاری از کارشناسان براین باورند که حرکت به سمت بانکداری اینترنتی کمک قابل توجهی به تسهیل و تسریع فرآیند‌های مالی و ارتباطات بانک‌ها و کسب و کارهای مختلف می‌کند. در کنار این مهم گسترش استفاده مردم از تکنولوژی، وجود یک بستر آنلاین برای انجام فعالیت‌های بانکی، نیاز به حضور فیزیکی در شعب را کاهش می‌دهد بنابراین بانکداری الکترونیک در واقع اوج استفاده از فناوری‌های روز در جهت حذف دو قید زمان و مکان از خدمات بانکی است.
براین اساس بانک ایران زمین برای تحقق و عملیاتی کردن بانکداری الکترونیک توانسته گام‌های مثبتی را بردارد. به گفته مدیرعامل بانک ایران زمین رویکرد این بانک در بانکداری دیجیتال شناخت هر چه بیشتر مشتریان، بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات شخصی است که در نهایت به رضایت و خلق ارزش افزوده منجر خواهد شد.
باید این موضوع را یادآور شد که در گذشته عده‌ای این گونه تصور می‌کردند که با فراگیری هر چه بیشتر بانکداری دیجیتال، دستگاه‌های خودپرداز، کم کم مخاطبان خود را از دست بدهند در حالیکه این گونه نبود بلکه سبب افزایش مشتریان بانکی شد. اما جای‌گذاری مناسب، رعایت الزامات و استاندارد های فنی و البته کاربرد ادامه دار خودپردازها در بانک ایران زمین باعث شد تا شاهد رشد ۲۷۳ درصدی مبلغ تراکنش‌‌های سالانه خودپرداز‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال اخیر باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست