بازدید 5340

باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد

کد خبر: ۱۱۲۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰ 13 June 2022

باند مخوف سارقان مسلح در کرمان زمین گیر شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر بیان کرد :به دنبال وقوع سرقت‌های مسلحانه به روش زورگیری در یکی از محور‌های منتهی به شهرکرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروهای پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سردار عبدالرضا ناظری افزود:سارقان به انگیزه سرقت طلا، جواهرات و بار خودرو‌های عبوری، به سمت آنان شلیک و سپس اقدام به سرقت می‌کردند.

وی گفت :نیروهای پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی و شبانه روزی، اعضای این باند را شناسایی و در ادامه این متهمان راهنگام سرقت غافلگیر کردند . سارقان در مواجهه با ماموران، با شلیک به سمت ماموران قصد فرار داشتند که با آتش سنگین پلیس زمین گیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:در این درگیری یک نفر از اعضای این باند مجروح و به بیمارستان منتقل شد وسه متهم دیگر دستگیر شدند که همه این متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار استان کرمان بودند و سوابق متعددی از جمله تیراندازی‌های ایذایی، شرارت، حمل مواد مخدرو سرقت مسلحانه در پرونده سیاه آنان به چشم می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک قبضه اسلحه جنگی، یک قبضه اسلحه شکاری، بیسیم دستی، یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه خودروی سواری از متهمان کشف شد. پرونده برای کشف سرقت‌های مسلحانه احتمالی توسط این باند، در پلیس آگاهی بررسی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی