بازدید 10591

پس از «عفاف و حجاب» ادارات نوبت بازار و اصناف است

حجت الاسلام صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم‌ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ 13 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام صدیقی گفت: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم‌ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در زمینه حجاب دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را یاری کنید.

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، نمایندگان، اعضای هیئت امنا و معتمدین اصناف و بازار برگزار شد.

حجت الاسلام صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک حکم الهی و نص صریح قرآن است که همه باید آن را برپا بدارند و همه ما نسبت به یکدیگر باید احساس مسئولیت داشته باشیم.

صدیقی افزود: خداوند مؤمنین را به امر به معروف و نهی از منکر سفارش می‌کند تا بیماری، آفت و زشتی را از جامعه دور کنند و اگر این موضوع در جامعه برپا می‌شد، این همه مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در جامعه نداشتیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در حال حاضر در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داد و اول دولت را مکلف کرد تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد و در همین راستا چندین جلسه با وزرا برگزار و به رئیس جمهور نیز این طرح ارائه شد، ایشان پس از مطالعه، به دستگاه‌ها ابلاغ کردند که براساس آن تمامی دستگاه‌ها باید وضعیت عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم‌ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.

در این جلسه که با هماهنگی اداره‌کل امور اصناف، سازمان‌ها و نهادهای مردمی ستاد در سالن جلسات شهدای امر به معروف و نهی از منکر ستاد برگزار شد، دبیرکل انجمن اسلامی اصناف و بازار و برخی از اعضای هیئت امنا به بیان مشکلات پرداختند و راه کارهایی برای حل این مشکلات با استفاده از ابزارهای قانونی ستاد و ظرفیت‌های مردمی بازار مورد توجه قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۵۴
نقاب و برقه برای خانمها و لنگ و دمپایی برای آقایان
طالبان
چی از جون مردم میخواهید دست از سرمون چره بر نمیدارید
کار که نیست
رفاه و آسایش و آرامش هم نیست
هیچ امیدی هم به فردا نیست

لطفاً به فکر ملت ایران باشید

این ملت نجیب و با شرافت را نجات دهید
خدایا ما رو بکش راحت شیم از دست عده ای
جمع کتید این مسخره بازی را. مشکل تورم را حل کنید.
مشکلات همه حل شد ، بی حجابی درست بشه خشکسالی درست میشه، دلار میاد پایین، شاید شیطان بزرگ هم کوتاه بیاد
بیشین بابا
انقدر صبر مردم رو امتحان نکنید.
خدایی بعد از یکی دو تا ابلاغ بخشنامه اخیر طالبان در رابطه بانوان نگران شده بودم خدایی نکرده تو بحث حجاب و عفاف از اونها عقب بمونیم که امروز با سخنان آقای صدیقی خیالم راحت شد.
لطفا ستاد بعد از ادارات و بازار و اصناف سری به مسئولان و خانواده و اقازاده ها هم بزند و در زمینه امر به استفاده از سیسمونی ایرانی و نهی از سیسمونی ترکیه ای هم اقدام کنند.
۴۳ سال از انقلاب گذشت و اگر درست شدنی بود تا حالا شده بود. بهتره شما الگوی خوبی باشین مردم ببینن یاد بگیرن.
به قول سعدی:
نه این ریسمان می برد با منش
که احسان کمندی است در گردنش
کاش یک بار همین شعر را خوانده و فهمیده بودن.
الان این سازمان چند ده نفره دقیقا چه کار می کنه؟
"روحانی قصد بازنشستگی سیاسی دارد؟" لطفاً طبق قانون از کجا آوردی، اموال ایشان و خانواده اش را بررسی کنید.
"صدیقی: ابتدا وضع پوشش کارکنان دولت را سامان می‌دهیم و بعد به سراغ اصناف و بازار می‌رویم" آقای صدیقی ابتدا وضعیت عملکرد خودتان و سایر مسئولین را سروسامان بدهید سپس به مردم بپردازید چون ماهی ز سر گنده گردد نی ز دم
واقعا فکر می کنید با اجبار می توان لچک سر مردم کرد ؟ زورتان را بزنید و لی اصلا مطمئن نباشید.
اینها بجای پرداختن به مشکلات کشور مردم رو درگیر حاشیه می کنند .
واقعا چجوری میشه که ادمی در نماز جمعه بارها حرفه ای عجیب و غریب شده یا روایت دروغ خندیدن مرحوم مصباح در زمان غسل میت را در تلوزیون گفته است الان ریس ستاد امر به معروف کشور است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز اندرخم یک کوچه ایم
چند تا ایرانی این آقا رو قبول دارند؟؟
دلار ۳۳هزار
اینها چی میزنند ، گویی در کره دیگری زیست میکنند
واقعا اینها به کجا میرن؟ موندم به این تفکر جی بگم؟ دهه شصت با این عناوین تاخت و تاز می کردین و پیش میرفتین اما الان دیگه جامعه شما و این افکار رو قبول نداره. بزور اینکار رو بکنید ببینیم به چه نتیجه ای میرسید
یه کاری کنید جوان ها بتونن ازدواج کنن همه راه های ازدواج رو بستین نه شغلی نه مسکن و نه ...
مردم درگیر چه مشکلاتی هست و توی اعتراضهاشون چی میگن؟؟

مسئولین ما برای چه موضوعاتی جلسه تشکیل میدن؟؟
واقعا خجالت بکشید. این مسخره بازی من درآوردی و تفسیر نادرست خودتان از اسلام را کنار بگذارید. بروید سراغ ربا خواری آشکار بانک‌هایتان که اعلام جنگ علنی شما با خداست. دست از سر بانوان این سرزمین بردارید. اسلام را نابود کردید. تیشه زدید به ریشه‌ی اعتقادات مردم.
از نظر اقتصادی که ریشه مردم را سوزاندید حداقل از نظر پوشش شخصی به حال خودشون بزاریدشون.
آقای صدیقی آیا جلوگیری از حیف و میل بیت المال و تضییع حقوق مردم و شهروندان، ربا خواری بانکها، بکارگیری افراد ناشایست و ناکارآمد و غیرمتخصص. فرستادن آقازاده ها به آنسوی مرزها، اختلاس و دزدی جزو امر به معروف محسوب نمی شود؟؟؟؟
در اینکه اینگونه موارد از نظر حضرت علی جزو امر به معروف محسوب میشود ولی از نظر شما فقطططط حجاب شامل این فریضه می شود، جای بحثی نیست اما طنز تلخ اینجاست با شاهکارهایی که به نام دین در این 40 سال در کشور صورت گرفته بسیاری از مردم بخصوص جوانان حتی قید نماز و روزه را هم زده و به کل بی اعتقاد شده اند و شما میخواهید پوسته ی ظاهری رو تحت عنوان حجاب حفظ کنید که حکمی بر وجوب آن در اسلام نیست!!!!!
به فکر معیشت مردم باشید داره فقر از در وارد میشه و ایمان از اون دره دیگه میره
هاهااههههههههااااااااااااااااااا
حاجی چرا خجالت میکشی بگی بعد از ادارات سراغ پوشش مردم توی خونه هاشون میریم!
لظفا قبل هز هر کاری به وضع گرانی و تورم و شکم مردم رسیدگی کنید .این که نشد شما 43 سال است میگوئید حجاب
چه خبر از طالبان؟
حجت الاسلام صدیقی چهل ساله که دارین فقط با مسیله حجاب دست و پنجه که نه بازی میکنید . مسیله ای که قبل از انقلاب مردم خودشان آن را مدیریت و از ته دل بهش پایبند بودن مثل مسیله دین و دیانت . ولی حالا شما بعد 40 سال هنوز سردرگمید . به جای پرداختن به این مسیله به اصلاح خودتان بپردازید . فقر و فحشا در جامعه نتیجه چیست آن را حل کنید. با جلسه و دستور و دور هم نشستن و چایی خوردن شماها مشکل این مردم حل نمیشه . امروز مشکلات جامعه کمر مردم را خم کرده و یکی از مخاطراتش فحشا است . به مسیله دزدی مسیولان بپردازید شاید حقوقی که میگیرید حلال شود .
آفرين صد آفرين به شما كه به فكر حل مشكل مردم و بازاريان محترم هستيد. واقعا در كدام سياره زندگي مي كنيد؟؟
واقعا مملکت اینقدر گل و بلبله که همین یه معقوله رو کم داریم عوض اینکه پول بیت المال رو حرام کنید برید این مملکتی که مردم ارزوی نان را دارن رو درست کنید
یک نفر خانم در این جلسه مسخره نیست. ملت مگر بچه صغیر است که شما درباره پوشش او می‌خواهید تصمیم بگیرید. کشور را ویرانه کرده‌اید و ثروتش را به تاراج برده‌اید، لااقل دست از سر مردم بردارید. اینقدر به پای مردم نپیچید.
آقای صدیقص اول به عقاق و حجاب روحی مسئولان کشور برسید بقیه درست می شوند. دزدی کم کاری دروغ همه و همه از بی حجابی بدترند
برادر صدیقی الان وقت جلسه گرفتن با دولته که اجناس رو تا 500 درصد گران نکنه نه با امر به معروف و نهی از منکر!!!!!!! دغدغه مردم چیه و دغدغه اینا چیه!!!! خدایا خودت به داد این مردم برس. مردم رو از دین و مذهب فراری دادند و رفت. جوونها حق دارند که دیگر هیچی رو نپذیرند. وقتی اینها و عملکردشون و وضعیت زندگی خودشون و بچه هاشون رو میبینند این تناقضات رو چگونه بیپذیرند.
مگه تو ادارات وضعیت خانمها چطوریه که می خواهید باحجابشان کنید. بدبخت ها تو این گرما پختند. راضی نیستید برید پتو سرشون کنید.
بزرگترین نهی از منکر گرانیه که چشمتون را بهش بستید.
مشکل حجاب بعد مشکل شکم
یه عمر دارین بابت این کار پول مفت می گیرین، چه کار مثبتی آقای صدیقی واسه جامعه انجام داده
کی بود طالبان رو مسخره میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این قدر که نگران وضعیت پوشش و حجاب مردم هستید به کار و معیشت اقتصاد جامعه فکر می کردید حالا هم مردم اعتقادشان سر جایش بود هم حجاب خوب بود و هم شما شبها راحت می خوابید که مردم قیام نکنند
خیلی عالیه خدا کمک کنه آدمای بد نیت دور باشن از اجرای طرح
باشه
بههه بههه چقد سازنده و مفید.....ارزانی و رفاه در راه است
بههه بههه چقد سازنده و مفید.....ارزانی و رفاه در راه است
جناب صدیقی در مقطع کنونی موثرتر از پرداختن به این امور که ای بسا نتیجه عکس خواهد داشت .به مقوله امر به معروف و نهی از منکر مدیران و مسیولینی بپردازید که به انحا، مختلف باعث نا امیدی گسترده و یاس عمویی شده اند و سبب دلسردی و بی اعتمادی به نظام گردیده اند،تلاش کنید سوءاستفاده کنندگان و مختلسین و فرصت طلبینی که به نام نظام اسلامی و در مناصب و لباسهای مختلف خون مردم را در شیشه کرده اند را سرجای خود بنشانید.به نظر من این حرکت شما در حالیکه تبعیض ،آلودگی و سوءاستفاده و شکاف طبقاتی و توزیع ناعادلانه ثروت حکم فرماست آب در هاون کوبیدن است.مردم چنانچه احساس کنند و ببینند علما و مدیران کشور حرف و عملشان یکیست قطعا به مسایل دیگر هم فکر میکنند.اما در حالی که می بینند علما و مسیولینی که خود سردمدار شعار مقاومت و استکبار ستیزی هستند فرزندان تافته جدابافته خود را در سخت ترین روزهای این مملکت در دامن همانها تربیت میکنند محال است دیگر به آنها اعتماد کنند.بیایید بین مردم و گرفتاریهای مردم را دریابید و مانند مردم باشید به خودی خود نتیجه را خواهید دید.با دستورالعمل و فرمایشات قشنگ نمی توانید نتیجه بگیرید.گرچه با تاسف حافظه قوی مردم تمام مسایل ریز و درشت را ثبت کرده است و کارنامه همه در معرض دید است ،عملکرد خودتان را اصلاح کنید ،مردم بی شک در همه موارد از شما معتقد تر و جلوتر هستند.خود را اصلاح کنید
روجانیت دست از قلدری و سواستفاده از قدرت بردارد.
مبارزه با بی حجابی و بی عفتی در ادارات در حکم یک انقلاب خواهد بود. البته 90 درصد بانوان در ادارات کاملا محجبه و عفیف و بی نهایت متین و باوقار و با شخصیت هستند ولی تعداد معدودی انگار به عروسی آمده اند نه به اداره. این تعداد محدود و معلوم الحال که در ادارات لقب های مختلفی هم گرفته اند با گریه و زاری و التماس استخدام شده اند ولی حالا تمام حقوق خود را صرف آرایشگاه ها میکنند. مژه های مصنوعی نیم متری، آرایش های عجیب ناخن و ابرو و بوتاکس و جراحی بینی که همه را شبیه خوک میکند و هایفو و کشیدن پوست و گونه گذاری، نمونه ی تعدادی از این کارهاست. اگر یک مرد به جای اینها استخدام میشد با همان حقوقی که این زن های اقلیت میگیرند و ادارات را شبیه تالار عروسی میکنند، میتوانست یک خانواده را بچرخاند. این زن های معدود بدحجاب و غیر عفیف بنا به دلایلی مورد اقبال مدیران رده پایین هم قرار گرفته و پست هم به آنها داده شده است. اگر حرف هایم را باور ندارید از هر اداره از چند نفر پرس و جو کنید. خواهید دید تمام حرفهایم حقیقت است
من اگر وارد مغازه بشم و فروشنده به خانواده ام تذکر حجاب بده نه تنها خرید نمی کنم بلکه حسسسابی خدمتش می رسم
دهه شصت که نیست که همه در امورات زندگی همدیگه دخالت کنن
فقط ظاهر رو بلدین عوض کنین.
اینهمه پیر بیکار جمع شدن برای چی؟؟؟؟؟؟؟؟ جلوی سیل و زلزله ناشی از بدحجابی رو بگیرن ؟؟؟؟؟؟؟ بیکاری هم دردیه. باز خرج می کردین چند تا دانشمند اقتصادی جمع می شدن یه فکری به حال اقتصاد بیمار ما می کردن حتی صوری .
خخخخخخخخخخخخخخخخخ، به جای این کارها، فقر و بدبختب را کنترل کنید تا فساد و فحشا و ان فزوشی کم و کمتر شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم