بازدید 22771

جزئیات بیشتر از سرقت در شعبه دانشگاه بانک ملی

فرمانده کل انتظامی کشور گفت که تحقیقات درباره سرقت از صندوق امانات شعبه دانشگاه بانک ملی ایران هنوز ادامه دارد و برخی ابعاد و زوایای دیگر این سرقت هنوز مشخص نشده اما می‌توان گفت که ۹۰درصد پرونده حل شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 13 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۴۱۲ واحد سازمانی پلیس که صبح امروز در مقر مرکزی پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط ویژه‌ای که در منطقه و برخی کشورهای جهان حاکم است، امنیتی باثبات در کشور داریم و بحمدالله حضور رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح مقتدر، پلیس هوشمند و مقتدر و مردم هوشیار در کنار هدایت‌های مقام معظم رهبری سبب شده تا در شرایط مناسبی قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال عدم بیان واقعیت‌ها و بزرگنمایی نقاط ضعف و تزریق یاس به مردم است، گفت: جهاد تبیین در همه مردم و مسئولین امری واجب و ضروری است. ما داشته‌های زیادی در کشور داریم. در شرایط تهدید و تحریم و شیطنت‌های دشمن در داخل کشور با لطف و عنایت الهی گام‌های بزرگی در کشور برداشته شده است. برای مثال تولید واکسن پیشرفت بزرگی در حوزه پزشکی است.روزهایی بود که روزی ۷۰۰ نفر از مردم ما جان خود را از دست می‌دادند. این اقدام کاری ملموس و مشخص است.

اشتری ادامه داد: ما پیشرفت‌های خوبی در حوزه دانش بنیان و نخبگان کشور داشتیم.ما هرساله با لطف و عنایت الهی و نیروهای کارآزموده و حرفه‌ای و تجهیزات روز پیشرفت کردیم. باید روی این‌ها کار کنیم و امید را در مردم زنده نگه‌داریم.

فرمانده فراجا افزود: هر سازمانی که امید داشته باشد پیشرفت می‌کند و عکس آن نیز صادق است.

وی به ماجرای سرقت از صندوق امانات شعبه دانشگاه بانک ملی نیز اشاره کرد و با بیان برخی جزئیات بیشتر از آن اظهارکرد: روز دوشنبه که خبر سرقت از بانک مخابره شد، همه نگران شدند. ما در هفته‌های گذشته متروپل آبادان، خارج شدن قطار از ریل و فوت مردم را داشتیم. این خبر نیز نگران کننده هم بود که مردم متاثر شدند و افرادی هم که می‌خواستند اقتدار جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند خوشخال شدند.

وی ادامه داد: از همان ساعات اولیه که خبر به پلیس رسید پلیس آگاهی در صحنه حضور پیدا کرد. من تاکید کردم که این موضوع به جد دنبال شود. در دقایق و ساعات اولیه که گزارش داده می‌شد و زوایای مختلف آشکار نشده بود، ما نگران می‌شدیم اما در کمتر از ۴۸ ساعت سارقین با کمترین سرنخ‌ها شناسایی شدند. این سرقت حرفه‌ای و پیچیده بود و افراد درگیر در آن تجربه و سابقه داشتند و متاسفانه ضعف‌ها و خلاءهای امنیتی به سارقان کمک کرد.

اشتری با بیان اینکه کارآگاهان ما سرمایه جمهوری اسلامی هستند، گفت: در این پرونده کارآگاهان با تجربه خوب خود و داده‌های به دست آمده و فناوری روز با کمترین اطلاعات به موضوع و نتیجه مطلوب رسیدند.

وی ادامه داد: ما روی دقت بالا و اطلاع رسانی درست تاکید داشتیم و تقریبا به اکثر زوایای پرونده دست پیدا کردیم. هنوز متهامان دیگری وجود دارند و زوایای دیگری مانده اما ۹۰ درصد کار انجام شده است. این موضوع فشار زیادی به ما وارد کرد و افراد مالباخته نیز عذاب می‌کشیدند. در نهایت وقتی که اموال مردم به دستمان رسید و کشف شد، چند برابر از شادی مردم خوشحال شدیم.

اشتری در ادامه گفت: ما منتظریم مقدار بالای کشف شده توسط بانک مرکز تعیین تکلیف شود و به همین دلیل ما مقدار و ارزش آن را اعلام نکردیم تا ازسوی خود بانک اعلام شود. این اموال صورت جلسه و به نمایندگان بانک تحویل شد تا بررسی و تحویل بازماندگان شود. مردم و مسئولین نیز در روزهای اخیر یه ما لطف داشتتد. مردم پس از کشف اموال خوشحال شدند.

اشتری در ادامه از عدم توجه برخی رسانه‌ها و به خصوص صداوسیما به این موضوع نیز انتقاد کرد و گفت: نیروی انتظامی اقتدار کشور است. انصاف نبود که در برنامه زنده با کاری به این بزرگی چنین برخوردی شود. من همینجا به همکاران و مردم تبریک می‌گویم. باید از این حرکات خوب حمایت کرد، ما حتما از این عزیزان تقدیر می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۳۰
دروغ هر چی بزرگتر باشه باورپذیرتر میشه!!!!!!!!!!
اول که خوندم نگران شدم «دانش بنیان» نگفته باشد که در ادامه خیالم راحت شد!
فشار افکار عمومی نزاشت سناریو طبق برنامه پیش بره !
فرمانده پلیس راجع به جهاد تبیین ، تولید واکسن و دانش بنیان فرمایش میفرمایند !!!!! میشه توضیح بفرمایید این موارد چه ربطی به وظایف پلیس داره ؟!؟!؟!
معلوم نیست در این حکومت چرا همه عوامل حکومتی اصرار دارن در همه زمینه ها اظهار فصل بفرمایند !!!!
آقای عزیز ، شما بچسب به حوزه مسئولیتی خودت ، اینجوری قطعا شرایط همه بهتر میشه ... ضمنا لطفا به گشت ارشاد بفرمایید وظیفه شون ارشاد هست ، نه شلیک و اعدام !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
میخاستم بنویسم که شما زحمتشو کشیدید
خوشبختانه اين پروژه متاثر از فضاي مجازي شد و شكست خورد وگرنه مثل خيلي پروژه هاي برنامه ريزي شده ، بخوبي و خوشي انجام و پس از انتقال عوامل و محموله به اونر آب به ريش ملت مي خنديدن ...
جناب فرمانده دزدان مسلح در نیمه شب به منزل من آمدند به من حمله کردند و کلی دزدی کردند .فیلم رو که چهره دزدان مشخص بود به اداره آگاهی دادم...ولی دستگیری و پیگیری صورت نگرفت .. انتظار دارین من و امثال من به پلیس ایران اعتماد داشته باشیم؟ خیر جناب فرمانده این سخنان زیبا را برای خودتان نگه دارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
عمومی اش میکردی و توی بوق که اگر پیدانشه آبروریزی باشه پیدا می کردن .لی سروصدا نداشت با هم کنار میان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
پلیس در کلانتری 118 ستارخان حتی حاضر نشد آلبوم مجرمان برای شناسایی کسی که گوشی مرا قاپیده بود و من چهره اش یادم بود را نشان دهد. هزاران حیف و هزاران افسوس. حتی حاضر نشد دوربین های اطراف را بررسی کند و گفت: "تو خودت برو پیدا کن و به ما نشان بده" اما اگر گردنبند فلان ورزشکار را از گردنش در بیاورند در عرض چند ساعت دزد و فامیلاش را به کلانتری میاورند. این هست عدالت در کشور ما و مساوت.
این حرف ها که تکراری بود که شما نوشته اید جزئیات بیشتر از سرقت در شعبه دانشگاه بانک ملی
خدا قوت به پلیس زحمتکش
ضرورت استفاده از فناوری های روز در مقابله با جرایم هوشمند بیشتر احساس میشه
جزییات جدیدی تو این خبر نبود، همش تعریف و تمجید.
سارق بانک سال گذشته امسال سرقت بزرگتر انجام میدهد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ان سارق چرا آزاد بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کمتر هم بزنید بوی گندش همه جا رو گرفته
چه جوری نیروی انتظامی نتونست جلوی دستبرد با این وسعت را بگیره ولی 48ساعته تونست متهمین شامل 10 نفر ذاخل کشور و 3 نفر هم در ترکیه از طریق اینترپل شناسایی و دستگیر شدند. من در تعجبم چطور آقای خاوری را در کانادا پلیس اینترپل نمیتونه شناسایی کنه و برگردونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
اون سبیل کانادا رو چرب کرده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
این حرفها دیگه به من و تو مربوط نمیشه حتما اونها
میفهمند که چه کسی رو بگیرند و چه کسی را نگیرند.
بابا دست بردارید مردم می فهمند و شعوردارند
اقای پلیس زرنگ که توانستید 48 ساعته دزدان را دستگیر کنید ولی متعجبم چرا بعد 4 سال نتوانستید از اسید پاش اصفهان با این همه ادعایتان سر نخی بدست بیاورید . برو این افسانه ها را برای جمع خودتان بگویید که مردم باور مدارند . برو بابا برو
باورم نمیشه حتی یک کلام
دروغ شاخدار
کاملا پیشرفت محسوس هست
کشف واکسن به نیروی انتظامی چه ربطی دارد. واکسن را هم خارجی ها کشف کردند و ساختند و 98 درصد واکسیناسیون با واکسن های خارجی انجام شدو شروع ان هم از دولت قبل بود. پررویی هم حدی دارد.
توضیح اضافه خودش شک مردم رو بیشتر میکنه هیچی نگین چند روز دیگه مردم یادشون میره در ضمن اینقدر بلایای طبیعی و غیر طبیعی تو این مملکت رخ میده که قبلی رو یادمون میره یهو دیدین یه قطار از مریخ افتاد رو زمین تعجب نکنین
الان جزئیات بیشتر چه بود؟ اگر حرفه ای بودند، چطور 48 ساعته گیر افتادند؟
چرا فرماندهی محترم از واژه بازماندگان استفاده کرده اند؟ مگر خدایناکرده در این میان کسی به رحمت خدا رفته؟؟؟ یا قرار است اموال مالباختگان به باز ماندگان انها مسترد شود خخخخخ
آقای قرماندهمن از دزفول هستم شما ازمن مالیات می گیریددرب خانه ام مسکونی دزدیده اند رفتم پاسگاه منطقه 14 دزفول افسر تجسس میگوید دزدت را میشناسم ولی هیچ اقدامی نمی کند این امنیت شد باید از شما تشکرهم بکنیم
سلام آقا به پاراگراف زیر دقت کنید، منظور از بازماندگان چیست؟ صاحبان؟
آقای اشتری کسی فوت نکرده که اموال تسلیم بازماندگان بشه باید تحویل صاحب اش بشه نه بازمانده، درسته که برخی از صاحبان اموال پس از شنیدن خبر سرقت سکته کردند ولی فوت نکردند در قید حیات هستند خودشان می توانند تحویل بگیرند.
اشتری در ادامه گفت: ما منتظریم مقدار بالای کشف شده توسط بانک مرکز تعیین تکلیف شود و به همین دلیل ما مقدار و ارزش آن را اعلام نکردیم تا ازسوی خود بانک اعلام شود. این اموال صورت جلسه و به نمایندگان بانک تحویل شد تا بررسی و تحویل بازماندگان شود. مردم و مسئولین نیز در روزهای اخیر یه ما لطف داشتتد. مردم پس از کشف اموال خوشحال شدند.
خداوند حافظ ونگهدار شمانیروهای امنیتی ناجا وسپاس پاسداران باشه که امنیت وارامش کشوررو برقرارمیکنین
وقتی علیه بانک ملی شکایت میشه و بدون کوچکترین تحقیقی حکم تبرئه بانک ملی صادر میشه عاقبتش همینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست