بازدید 82059

دفاع منطقه‌ای مشترک اسرائیل و اعراب علیه ایران شکل می‌گیرد؟

در روز‌های گذشته خبر‌ها و گزارش‌هایی مبنی بر تشکیل یک اتحاد منطقه‌ای میان رژیم اسرائیل و کشور‌های عربی علیه ایران از سوی رسانه‌های بین المللی منتشر شده است.  در همین رابطه، پایگاه آمریکایی المانیتور مدعی شد: علت سفر سرزده اخیر نفتالی بنت به ابوظبی، ایجاد دفاع منطقه‌ای ضد توانمندی موشکی و پهپادی ایران بود.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 13 June 2022

دفاع منطقه ای مشترک اسرائیل و اعراب علیه ایران شکل می گیرد؟

بین الملل تابناک: در روز‌های گذشته خبر‌ها و گزارش‌هایی مبنی بر تشکیل یک اتحاد منطقه‌ای میان رژیم اسرائیل و کشور‌های عربی علیه ایران از سوی رسانه‌های بین المللی منتشر شده است. در همین رابطه، پایگاه آمریکایی المانیتور مدعی شد: علت سفر سرزده اخیر نفتالی بنت به ابوظبی، ایجاد دفاع منطقه‌ای ضد توانمندی موشکی و پهپادی ایران بود.

پایگاه آمریکایی المانیتور نوشت: سفر سرزده نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی و دیدار با بن زاید به وضوح نشان دهنده راهبرد اسرائیل-آمریکایی برای ایجاد یک اتحاد بزرگ منطقه ای است که با تهدید ایران مواجه خواهد شد.

شبکه ۱۲ اسراییل نیز ادعا کرد که دولت آمریکا به دنبال ایجاد یک ائتلاف امنیتی گسترده بین رژیم اسراییل و تعدادی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، از جمله کشورهایی که روابط دیپلماتیک با این رژیم ندارند، است.  

در این رابطه، قانونگذاران احزاب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا، روز پنجشنبه لایحه‌ای را به کنگره ارائه کردند که بر اساس آن، پنتاگون برای ادغام سامانه پدافند هوایی اسرائیل و تعدادی از کشورهای عربی از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس همکاری کند.

«جونی ارنست» سناتور جمهوری خواه گفت که این لایحه از «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا می‌خواهد تا با همکاری با شرکا و متحدان واشنگتن در خاورمیانه برای ایجاد یک سامانه موشکی و هوایی یکپارچه برای مقابله با آنچه او «تهدیدهای ایران» و نیروهای نیابتی آن در منطقه نامید، همکاری کند.

سناتور ارنست گفت: قانونی که از سوی دو حزب مورد حمایت قرار گرفته است، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و عراق، اردن، مصر و رژیم اسراییل و سایر کشورهای تعیین شده توسط وزیر دفاع را برجسته می‌کند و از پنتاگون می‌خواهد راهبردی را برای اجرای همکاری امنیتی و حفاظت و ارزیابی محیط تهدیدات کنونی وضع کند.

روزنامه «وال استریت ژورنال» نیز به نقل از یکی از منابع خود ادعا کرد که ادغام پدافند هوایی تعدادی از کشورهای عربی از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس را از حملات موشک‌های کروز، بالستیک و سایر سامانه‌های هوایی محافظت می‌کند.

در این زمینه، تابناک در گفت‌وگو با «حسن هانی زاده» کارشناس مسائل منطقه به ابعاد این پروژه آمریکایی، اسرائیلی و عربی پرداخته است. 

هانی زاده در گفت‌وگو با تابناک ابراز داشت: سفر اخیر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات متحده با هدف شکل‌گیری یک جبهه نظامی و امنیتی علیه ایران در جنوب خلیج فارس قابل تجزیه و تحلیل است. رژیم صهیونیستی در  سال‌های اخیر تلاش وسیعی برای انزوای سیاسی ایران و تشکیل یک ناتوی عبری ـ عربی از رهگذر امضای توافقنامه ابراهام با برخی کشورهای عرب جنوب خلیج فارس به خرج داد. هرچند هدف این رژیم ایجاد کمربند ناامنی پیرامون ایران و نیز بحران‌سازی در منطقه است، یک نکته کلیدی در این تلاش ها نهفته است و آن این که رژیم صهیونیستی به شدت از افزایش توانمندی‌های محور مقاومت و ارتقای سطح بازدارندگی ایران هراس دارد.

وی گفت: اسرائیل در چند حوزه برای شکستن فضای ناامنی‌ها در اراضی اشغالی و خروج از بن‌بست سیاسی در داخل و خارج فعال شده و از این روی با کمک آمریکا تلاش دارد تا یک جبهه عبری ـ عربی علیه ایران و محور مقاومت ایجاد کند. در حوزه امنیتی رژیم صهیونیستی قصد دارد با ساخت پایگاه‌هایی در اربیل کردستان عراق و جمهوری آذربايجان و جنوب خلیج فارس، به نوعی ناامنی‌ها را تشدید کند و با بهره‌گیری از این ناامنی‌ها، عوامل خود را در درون جامعه ایران نفوذ دهد. ترورهایی که اخیرا در ایران صورت گرفت، ناظر بر تحرکات وسیع آمریکا و رژیم صهیونیستی برای دهشت افکنی در ایران و منطقه است، به ویژه اینکه تلقی مقامات اسرائیل این است که اگر بین این رژیم و مقاومت اسلامی لبنان جنگی صورت گیرد، اسرائیل به شدت آسيب خواهد دید.

این کارشناس مسائل عربی افزود: تحلیل‌گران نظامی منطقه معتقدند، اگر در آينده نزدیک، جنگی بین اسرائیل و حزب‌الله صورت گیرد، پنج جبهه موازی پیرامون اراضی اشغالی گشوده خواهد شد که به دلیل حجم جغرافیایی محدود فلسطین اشغالی و تمرکز تاسیسات استراتژیک اسرائیل در یک محدوده جغرافیایی مسطح، آسیب‌پذیری شدید این رژیم را به دنبال خواهد داشت. در حوزه نظامی نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر اخیر خود به ابوظبی و دیدار با شیخ محمد بن زاید رئیس دولت امارات پیشنهاد تشکیل یک سامانه مشترک گنبد آهنين در کشورهای عرب خلیج فارس را به رئیس امارات ارائه داد.

هانی زاده ادامه داد: طبیعی است که این پیشنهاد خیلی با استقبال مقامات امارات مواجه نشد، زیرا گنبد آهنين ناکارآمدی خود را در مقابله با موشک‌های دست ساز مقاومت اسلامی فلسطین ثابت کرد و لذا این پیشنهاد در امارات مورد توجه قرار نگرفت. در این سفر، نفتالی بنت تلاش کرد تا مقامات امارات را نسبت به آنچه‌ وی خطر فعالیت هسته‌ای ایران توصیف کرد، دچار هراس سازد؛ اما مقامات امارات بیش از دیگران نسبت به فعالیت هسته‌ای صلح آمیز ایران آگاهی دارند.

این کارشناس مسائل منطقه افزود: در حوزه تجاری، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا طرح شیمون پرز، رئیس اسبق رژیم صهیونیستی برای برقراری رابطه تجاری پایدار با کشورهای حوزه خلیج فارس را عملیاتی کند. به موجب طرح شیمون پرز موسوم به خاور میانه جدید، قرار است رژیم صهیونیستی تا سال ۲۰۲۵ از رهگذر برقراری رابطه سیاسی و اقتصادی با کشورهای جنوب خلیج فارس سطح تبادل تجاری خود با این کشورها را سالانه به ۷۰ میلیارد دلار ارتقا بخشد. این طرح نیز کاملا رویایی و برگرفته از تفکرات رویاپردازانه نسل اول رهبران رژیم صهیونیستی است که قصد داشتند اسرائیل را در سفره‌های نفتی گسترده کشورهای عرب جنوب خلیج فارس شریک سازند.

وی در پایان گفت: هر چند سفر نفتالی بنت به ابوظبی، جنبه پروپاگاندای سیاسی برای شخص نخست وزیر اسرائیل دارد، برآيند گزارش‌ها نشان می‌دهد که مقامات دولت امارات به دلیل فشار تیم جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا ناچار به پذیرش نفتالی بنت شدند. علت این امر این است که برخی رهبران احزاب دینی اسرائیل به دلیل ضعف کابینه نفتالی بنت و گسترش ناامنی‌ها در شهرهای تل‌آویو و حیفا، تهدید به خروج از کابینه نفتالی بنت کردند و در این صورت سقوط نفتالی بنت از قدرت رقم خواهد خورد. شکست احتمالی کابینه نفتالی بنت و فروپاشی اتحاد مصلحتی احزاب سیاسی در اراضی اشغالی موجب خواهد شد تا رژیم صهیونیستی وارد یک چرخه ناپایداری سیاسی و امنیتی شود و این امر برای مقامات آمریکا که خواهان حفظ قدرت نفتالی بنت هستند، بسیار نگران کننده خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۸۹
ایول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
یهو از عالم غیب سامانه ها در این کشورها نابود شد!
شمس الله عسکرپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
ما دشمنان را زیاد کردیم، را ه ما هم اشتباه نبوده است. حالا دشمنان ما احساس ضعف کرده و ترسیده اند. چون از طریق نهادهای بین المللی قادر به کنترل ایران نشدند.
مرادپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
ما اشتباه میکنیم یا دنیا داره اشتباه میکنه که تمام دنیل دشمن ما شده
آیا واقعا راه را اشتباه رفتید که دشمنان با هم متحد شدند بر علیه ما یا اینکه برنامه همین بوده
۴۳ سال شعار مرگ بر این و آن دادین ۴۳ حمایت از فلسطین و کشورهای اسلامی را دادید
الان فقط ما منفور شدیم وبس
حتی یک کشور اسلامی هم پشت شما نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
نمیدونم از چی حرف میزنی
کشورهایی همچون عراق،سوریه،لبنان،یمن و فلسطین متحدان ایران هستند و اگر منظورت از کشور اسلامی عربستان است ،مرگ بر آل سعود که به زائران حریم خدا رحم نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
چرا مي فرماييد دشمنان باهم متحد شده اند بلكه بايد گفت چه كرده ايد كه دوستان دشمن شده اند
ناشناس
| France |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
راه را اشتباه نرفتیم، تفکر امثال شماها مشکل داره که فکر میکنید هر چی آمریکا و اروپا بگویند درست است ! یه جورایی حس خود تحقیری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
کشورهای سازشکار همیشه همین‌گونه بودن و برای امروز هم نیست بلکه از خفا در آمدن و دیر یا زود رفتنی هستند
ما هم باید با ونزوئلا و حوثی ها دفاع مشترک و پول مشترک تشکیل بدیم در منطقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
و جهانی جدید به وجود بیاوریم!!! افرین
طبیعی است که این پیشنهاد خیلی با استقبال مقامات امارات مواجه نشد زیرا گنبد آهنين ناکارآمدی خود را در مقابله با موشک‌های دست ساز مقاومت اسلامی فلسطین ثابت کرد ؟!!!!!

ایشون اطلاعات نظامیشون صفر هست مثل اینکه

گنبد آهنین یکی از موفق ترین سیستم های دفاع هوایی هست که به شکل موثری میتونه موشک های کوتاه برد رو که قراره به مناطق مسکونی برخورد کنن شناسایی و منهدم کنه ...
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
مثل اینکه شما هم اطلاعاتت صفره ایران چندین موشک کوتاه برد رادار گریز داره
آقای هانی زاده تحلیل از این آبکی تر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر سیاست های اسرائیل قائم به نفر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
که با رفتن نفتالی بنت فرو بپاشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متعجبم تابناک با این سیستم عریض و طویل چرا اینگونه کار شناسان نا آشنا را ملاک خود قرار می دهد؟
هر روز حلقه محاصره ی ما دارد تنگتر می شود و شما دل خوش به تحلیل های آب - دو - خیاری هستید.................
پاسخ ها
ناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
عزیزم زیاد سنگ گنبد اهنین به سینه نزن اون موشکاکه به ؟اسرائیل میخورد از کجارد میشد
عجب سیاستی کل منطقه را با اسراییل متحد کردیم بر علیه خودمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
کل منطقه را خوب اومدی هرچند کل منطقه بر اساس سیاست ایران می چرخد
دوست هزارتاش کمه دشمن یکیش هم‌زیاده. با همین فرمون برین جلو.
آنقدر لجبازی و بی سیاستی کردید که کل دنیا علیه ایران بسیج شده!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
بخدا نمونه ندارید! آمریکا جونتون از برجام خارج شد و تحریم کرد اما شماها ایران را مقصر می دانید، بگونه ای عجیب و شگفت انگیز خود تحقیر هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
لجباز؟ خخخخه حالت خوش نیست
خیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
میشه چند تا از این کلها را نام ببرید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
میگن سلاحت بزار زمین تسلیم شو ما هم سلاحمون ,
زمینن نمی زارم میخوان بله ,چشم, قربان گو، بشی
متاسفانه در کشوری زندگی میکنیم که مسولین نالایق با کارهای اشتباه دشمنی 70 ساله اعراب و اسراییل را متحد کرده اند علیه ایران
این اجماع منطقه ایی و جهانی نشان از این نیست که شما رفتار خود را اصلاح کنید ؟؟؟؟
اینهمه بدبختی کشیدیم واسه احقاق حق همین اعراب
به زودی ایران تبدیل میشه به بزرگترین دشمن کشورهای اسلامی
امریکا در نظر دارد نقش خود را در خاور میانه به صهیونیست ها وا گذار کنند ونیروهای خودرا به مقابله با چین و روسیه اعزام کنند اما بعید است حکام عرب به همان شکلی که از امریکا فرمانبری میکنند زیر مدیریت صهیونیست ها بروند
با دست خودمون کاری کردیم که کشورهای مسلمان منطقه اسرائیل رو از ترس ما در آغوش بگیرن. تازه شروع ماجراست.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
این دولتها که میگی یک مشت قبیله هستند که نهایت دیکتاتوری را در کشور های خود اجرا میکنند و بوی از دمکراسی و انتخابات به مشام ملتشان نرسیده .
هیچی مثل اتحاد و همدلی نیست
با سیاستهای متعصبانه و غیر منطقی و متوهمانه همه دنیا را علیه کشور متحد کرده ایم ، خداوند ذره ای عقل و سواد عنایت کند
دیگه خرج برجام چند برابر شد هی ناز کردین
شکل گرفته.به ترورها نگاه کنید.
متاسفانه سیاستهای غلط ما در سالهای گذشته سبب پناه بردن کشورهای عربی به دامان اسرائیل شد اگر به این سیاستها ادامه دهیم باید منتظر پیوستن عراق به این اتحاد منحوس باشیم. ما نمی توانیم به حاکمیت کشورهای همسایه بی احترامی کنیم و همزمان ادعای دوست کنیم
اسرائیل در خواب هم نمی‌دید که بتواند با عرب‌های منطقه متحد بشود و از طرفی دوحزب جمهوری خواه و دمکرات آمریکا نیز هم در مورد ایران تفاهم کرده اند و بهترین کاری که ایران برای اینها کرد و دشمنان را با هم متحد کرد!
میبینم که از اون 25 سال 10 سال گذشت و این وسط قدرت و اتحاد اسرائیل هر روز بیشتر شده و ما منزوی تر!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
آخه تو ۱ صدهزارم رهبر یه مملکت اطلاعات نداری اونوقت اومدی اینجا تحلیل کردی واسه خودت،اونم با چهارتا اخبار سعودی نشنال و منوتو، خنده داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
تو که اطلاع داری وضعیت مردم رو می بینی ایران شده ویران از سیاستهای نابخردانه
وقتی برای ناکارامد نشان دادن دولت روحانی برجام اتش زدید و به سفارت خانه ها حمله کردید این هم میشه نتیجه اش
پاسخ ها
پونه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
شما مثل اینکه فراموش کردید امریکا از برجام خارج شد و روحانی اعلام کرد ،، عنصر مزاحم خارج شد ،،
ناشناس
| France |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
از دنیا خیلی عقبی، خبر نداری آمریکا در زمان ترامپ از برجام خارج شده!! یه گوگل کنی بیشتر بهت اطلاعات میده
زنده باد ایران
تا پای خونمون و جونمون اییتادیم
مرگ بر آمریکا و اسراییل و غرب و کشورهای هم پیمانشون
زنده باد ایران ما مرد جنگیم
درود بر رهبرم جانم فدای رهبر و امام زمان
بی صبرانه آماده ی جنگ و نابودی اسرائیل هستیم ان شالله
پاسخ ها
آپاچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
آقای مهدی که میگی آماده ای واسه جنگ،، مردحسابی اوضاع اقتصادی کشور بااینکه زمان صلحه از وضعیت جنگی بدتره چه برسه جنگ بخواد شروع بشه اونوقت همین خود جنابعالی واسه سیرکردن شکم زن و بچت گوشت تن مردمو میخوری،،، جنگ جنگ نکن بشین سرجات بابا
من میترسم آخرش یه ائتلاف بزرگ جهانی علیه ایران تشکیل بشه برای جنگ .
خدا بخیر کنه .
کاش اونقتها حرف دوستام رو گوش میکردم و از این مملکت مهاجرت میکردم.
پاسخ ها
خادم الرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
نترس برادر اصلأ ترس نکن،که هیچ علتی نمیتونن بکنن.اینا فقط پشمک هستن
یاحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
نترس،هروقت دیدی داره جنگ میشه،برو آخه مردان ودلاوران روزهای سخت آماده دفاع از وطن هستند،به کامنت های منفی نگاه کنید،این ترسی است که دشمن ایران با تبلیغات تو دل عده ای انداخته،اما یه جمله،هرکس ازاتحاددشمن میترسه،هرجا دلش خواست بره،هستند دلاوران ومردانی که مانندسالهای جنگ جنگیدن ،ویک وجب از خاک را ندادند
اعراب خودشون هم می دونند که اسرائیل کشور غاصب و یک غده سرطانی است اما علت طرح دوستی با اسرائیل این هستش که با سرپیچی از اربابشان آمریکا نمی خواهند خودشان را در درسر قرار دهند و یک واهمه از غرب دارند
ضمن اینکه اکثر کشورهای عربی موروثی هستند و پشتوانه مردمی ندارند و دوست ندارند مردمشان توسط غرب بر علیه شان تحریک شود
شما اگر نگاه کنید صدها شبکه تلوزیونی فارسی و تعداد بسیاری خائن و مزدور در کشورهای غربی بر علیه ایران فعالیت می کنند اما حتی یک شبکه عربی بر علیه اعراب را در آنجا نمی بینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
همه شبکه های ماهواره ایه بر علیه ایران یک مشت خائن پول دوستت که تحت سیطره آمریکا و کشور های غربی ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
بدون شك اسراييل غده سرطاني هست ولي يه سوال ذهن ادم درگیر میکنه که جرا این همه کانال ضد ایران هست ولی یدونه کانال ضد کشورهای عربی نیست باید پرسید که وصع زندگی مردم ایران با کشورهای عربی اصلا قابل مقایسه هست از نظر امکانات معیشتی رفاهی شقلی امنیتی وکلی مسئله دیگه که نیاز به تفکر داره که چرا این همه دنیا داره با ما دشمن میشه و
فکر کنم رفتنش بخاطر ترور ۲ عضو موساد بود توسط ایران بود و رفته تا از این اتفاق بهترین بهره رو ببره اسرائل و نفوذ خودش بخاطر ترس عربها از ایران بیشتر کنه و بگه دیدید ایران واسه امنیت شما میاد شاخه ترور راه می اندازه و این اشتباه ایران بود چون اسرایل میاد مستقیم تو خود تیران میزنه بعد شما میرید تو کشورهای منطقه ترور راه می اندازید خوب برید تو اسرائل
خیلی ساده ایران باید به اعراب سنی توضیح دهد که درصورت اتحاد اعراب با اسرائیل، ایران دیگر نمی تواند از فلسطین دفاع کند و اولویت های ایران تغییر می کند.
در جنگ احزاب هم یهودیان بنی قریضه و...با کفار سفیانی متحد شدند اما الطاف الهی و اتحاد و مقاومت مسلمانان و دلاوری های امیر مومنان علی ع کفار و یهود درنهایت شکست خوردند در حال حاضر اتحاد عرب و یهود صهیونیست شامل امارات و عربستان و بحرین هستند لیکن گروه مقاومت شامل ایران اسلامی سوریه و حزب الله لبنان و یمن و عراق خواهند بود و چنانچه اتفاقی بیفتد با احتمال خسارات شدید به کشورمان اما امارات و ریاض و بحرین و رژیم‌جعلی و پایگاه های اروپا و امریکا در منطقه محو و نابود خواهند شد و درپایان امرات ضمیمه یمن و بحرین ضمیمه ایران اسلامی و اگر کویت هم بر علیه ما باشد ضمیمه عراق خواهد شد و فلسطینیان هم به اراضی اشغال شده باز می گردند و اسرای بازداشت شده از رژیم جعلی اسراییل نیز بین کشورهای مقاومت تقسیم شده و کویت هم اگر بر علیه ما باشد ضمیمه عراق خواهد شد
جنگ جهانی در راهه. نسل بشر این دفعه منقرض میشه
اسرائیل خیلی راحت همسایه ماشد اگر روزی جنگی اتفاق بیفته تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس برعلیه ما خواهد شد این هست ندانم کاری تندروها
اسرایی خودش آویزون آمریکاست . اسراییل چه بخواد چه نخواد محکوم به نابودی به دست فارس هاست
جالبه برای اولین بار انتشار نظرات مخالف سیستم می‌بینیم...!؟
این هارت و هورتااین تهدیدات همش کشک و پوشالی هس،اسراییل از درون پوسیده و پوکیده شده،همانطور که آقای خامنه ای گفت چیزی دیگه از عمر ش نمونده دیگه داره نفسانی آخرش میکشه،به یاری خدا ،خداوندا هر چه زودتر ریشه اسراییل و آمریکا بکن،که هر چه خرابی هس زیر سر این دو تا هس، البته آل سعود ملعون هم شاملش میشه
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
همین نظر را کشور های دیگر در باره ما دارند که مسئولی ایران با این همه ثروت خدادادی , اقتصاد ورشکسته دارد و درمانده و عاجز است
اگر امارات دوست دارد برج ال خلیفه و سایر طرح های گردشگری خودرا از دست بدهد و عربستان هم دوست دارد مراکز نفتی و شهرک های جدیدش را ازدست بدهد و حکومتش تغییر نکند و ال زاید نیز کلا جمع نشود برگردند و با ایران اسگلامی متحد شوند چون اگر درگیری ایجاد شود نه اماراتی خواهد ماند و نه کویتی و نه بحرینی و نه راضی و رژیم جعلی نیز محو شده و پایگاه ها و ناو های تروریستهای امریکایی و اروپاییگ کلا منهدم و یپس غنایم منطقه مانند امارات ضمیمه یمن و بحرین ضمیمه ایران و کویت هم ضمیمه عراق خواهد شد .انشاالله
پاسخ ها
آپاچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
چقدر ساده این شما یجوری حرف میزنی انگار اونا موشک و تجهیزات ندارن فقط ایران داره،، نظر دادن خوبه ها ولی نظر احساسی دادن مزخرفی بیش نیست،،، آره عزیزم نمیدونستی بدون توی جنگ حلوا پخش نمیکنن همه همو میزنن چجوری ایران میتونه ریاض و اسرائیل و امارات و... رو نابود کنه مگه همچین چیزی امکان داره بعد اونوقت کل دنیا بخاطر نابودی یه کشوری به دست ایران متحد نمیشن که ایرانو بترکونن؟؟؟ جون عمت بیخیال این حرفا شو دیگه نایی واسه مردم نمونده همه به نون شب محتاجیم کاش بجای اینکه انقدر طبل جنگ بنوازین،، بخاطر مردم هم که شده از یسری چیزا کوتاه بیانو وضعیت اقتصادی و معیشتی مردمو سروسامون بدن،،، ما غلط نکردیم که تو ایران متولد شدیم زندگی کردن حق همه ی ماست
‌این‌سامانه‌های‌موشکی‌اسرائیل‌برای‌ایران‌مثل‌بریدن‌پنیر‌با‌چاقو‌است‌وقتی‌پایگاه‌امریکا‌رو‌با‌اون‌همه‌دفاع‌ضد‌هوایی‌می‌زنند‌این‌دیگه‌با‌یه‌‌
تفنگ‌اب‌پاش هم‌از‌کار‌خواهد‌افتاد
ازاسراییل واجتر این عربهای ودردسر درست کن باید به حساب آنها قبل از اسراییل رسید
عجب دشمنای بدی داریما نمیشینن دست رو دست بذارند ما هر بلایی خواستیم سرشون بیاریم .
کسانی که بر اتش اختلاف ایران عربستان دمیدن باید مجازات بشن. امران و امر بران و عوامل اجرایی و ....و همه عوامل دخیل در حمله به سفارت عربستان باید مجازات بشن. پشت پرده این حمله باید برملا بشه
منافع ملی ما دچار اسیب جدی شده اسیب زنندگان باید با اتهام سنگین محاکمه بشن.
کشورهای حاشیه خلیج که زنگ تفریح هستند یک اطاقک شیشه‌ای لوکس عربستان هم با تمام هارت وپورتش گرفتار باتلاق یمن شده و خلاصی نداره اتحاد این خود فروخته ها با اسرائیل فقط موجب نابودی خودشان خواهد بود. این کشورهای تابع سیاست های آمریکا که با ایران هم‌پیمان نخواهند شد و اینها نماینده کل کشورهای اسلامی نیستند در ضمن مردم این کشورها عموما با حکومت هایشان موافق نیستند پس هی بگوییم کشورهای اسلامی با ما مخالف هستند اشتباه است
بقول قدیمیها عرب پاشنه نداردممکنه درست باشد ،البطه نه عربهای دلیرخوزستان عزیزان خودمان سوریه لبنان عراق تمام کشورهای عرب امان ازال سعود دشمن اصلی
ما از وضع کشور راضی نیستیم .درست.ولی اینها هم دلسوز ما نیستن.تاریخ ثابت کرده.حالا هی بزنید تو سر خودتون
پوتین را دیدید امریکا چکار کرد قدرت اون به اکراین نرسید درست که اکراین ویرانه شد ولی انتظار از روسها قدرت بیشتری بود.
جوونا برا جنگ با اسرائیل آماده شن... باید آماده شیم رفقا
اختلافات رو کنار بزنید ❌
سیاستی که بلاخره نتیجه داد و اعراب از دشمن خونی اسرائیل که ان را نامشزوع می خواندند به متحدش تبدیل شدند و البته برخی همسایگان دیگر نیز مانند آذربایجان . این یک معجزه در سیاست است که روی داده است . آیا غرب و اسرائیل دارد غیر مستقیم یا مستقیم این سیاست را مدیریت میکند .
آمریکا که تو این ۴۳ سال هیچ غلطی نخواهد کرد .اگر تمام فلسطینی ها به اسرائیل تف کنن اسرائیل را سیل میبره.عربستان و امارات و عمان و کویت و لیبی و مصر و بحرین هم پشمک هستن.
در جواب کاربر محترم که میگن عراق و سوریه و لبنان و فلسطین متحد ایران هستم عرض میکنم ایران که متحد باید قدرت داشته باشه این کشورها که همشون گدا گشنه آن محتاج پول ایران هستن قراره برای کشور ما چکار کنم بگید مردم روشن بشن
نه اسرائیل واعراب جرأت حمله به ایران را دارندونه ایران جرات حمله‌ به دیگران را داردجنگ بجزخرابی وهزینه بسیار سنگین چیز دیگری ندارد وهمه کشورهای دنیا ازجنگ گريزان هستند مگر درموارد بسیارنادر جنگی اتفاق بیافتادا ايران درحدممکن به‌ هيچ عنوان خواهان جنگ نیست مگرامنیت ملی تهدید شود
آخ جون فرصت جنگ و دعوای بیشتر!
کشورهای کوتوله خلیج فارس باید بدانند هر کونه همکاری آنها و یا از خاک آنها به منافع ملی و کشور ایران آسیبی برسد ایران بدون کمترین ملاحظه آن پایکاه را در هم خواهد کوبید و تبعات آن هم متوجه کشور کوتوله است که یک چنین اجازه ای داده است از خاک خودشان به منافع ملی ایران تجاوز بشود
منظور از این کار اینه که اگر موشکی از ایران بطرف اسراییل پرتاب شد تو همین منطقه وحتی در داخل مرزهای خودمون رهگیری ومنهدم بشه یعنی اینکه جتی به مرزهای اسراییل هم نرسه.
سالهاست که میخوان ائتلاف تشکیل بدن اما به هیچ جا نمیرسه الان هم هیچ نتیجه ای نخواهد داشت
واقعا بیشتر آدما چقدر حقیر هستند، باید چیکار میکردن که کشورا دشمن نشن باهامون،، باید وقتی سردار رو ترور کردن انتقام نمیگرفتیم؟باید وقتی میخواستن نفت ما رو تو دریا بدزدن دفاع نمی‌کردیم ومیگفتیم این نفت حلالتون،؟باید وقتی اسرائیل توکشورمون ترور می‌کرد ویا به پایگاه پهبادی حمله می‌کرد بهش حمله نمیکردیم؟یا شاید باید مثل عربستان گاو شیرده میشدیم،؟ وطن فروشی تا کی؟این ملت حرف زور تو کتش نمیره حتی اگه کل هستی باهاش دشمن شه،،، دم همه نیروها گرم ،باهمین فرمون خوش میری جلو حتی اگه خیلی ها تو داخل خائن هستن وخنجر به دست منتظر فرصت هستن ولی خیلی ها هم هستن که تا آخر کنار شما هستن،
این کشور جای ترسوها وبزدل ها نیست،،از این کشور برویدترسوهای بزدل...
.توانا بود هر که دانا بود . ز دانش دل پیر برنا بود.
من ار ببنوایی نبم روی زرد
غم بینوایان رخم زرد کرد.
مردم گرسنه اند میفهمین شما هی جنگ جنگ ...مرگ مرگ میکنین .
از روزی بترسین که جنگ شروع بشه به ولله مردم به هم رحم نمیکنن و گوشت تن همو میخورن از قحطی و گرسنگی،،، حالا یه عده بیاین شعار احساسی بدین آماده ی جنگیم و فلان بخداوندی خدا قسم اگه غرش موشکارو شنیدین و سکته نکردین تف کنین تو صورتم،،، جنگ بشه فاتحه ی ایران خوندست چون مشکلات داخلیمون زیادن و متاسفانه مردم مثل قدیم پشت مملکتشون نیستن چون انقدر گرفتارن مردم که تموم فکر و ذهنشون شده سیرکردن شکم زن و بچشون،،، ای خدا خودت یکاری کن دیگه به بنده هات امیدی نیست به اسم اعظمت قسم یا الله خودت مارو نجات بده خودت حال دل مردم مارو خوب کن خودت معجزه کن صلح تموم دنیارو فرا بگیره الهی آمین
هیچ آبروی برای حکام عرب باقی نمانده دربست نوکری کفار را می کنند
اینقــــــــــــــــــــدر ایران قویه که اسراییل کثافت رفته سراغ عربها برای کمک و برای دزدی از اونا اما امارات دست اسراییل خونده بخاطر آمریکا مجبوره یه جوابی آه نه به اش بده ـ ایران قویه تمام ـ از موشک و پهاد ما میترسن ـ خوف دارن خوف
کل دنیا بر ضد ایران همه‌ی ابرقدرت ها وصهیونیست وکشورهای عربی ترسو می دونند که ایرا ن وامام زمام پشت ماست وقدرت وتوکل خدایی داریم وبرنده خداست
حکومت ایران باید با عربستان مقابله کند - چرادر مقابل یک کشور وهابی مصلک ضعف نشان میدهیم
ما توانائی روبروئی با عربستان را حتما" داریم.
از لحاظ ایدولوژی ما با فلسطین در تضاد هستیم در قضیه جنگ سوریه نمونه اش را دیدید .اختلافات ما با فلسطین زیاده . اگر یه روزی فلسطین هم ازاد بشه ، میشه یه بحرین یا عربستان دیگه .
فلسطین هم قابل اعتماد نخواهد بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها