بازدید 6739
۲

اعلام چرایی اختلال خط ۵ مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در مورد چرایی اختلال خدمت‌رسانی در خط ۵ مترو توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 11 June 2022

به گزارش «تابناک»، مهدی شایسته اصل در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد علت اختلال در سرویس‌دهی خط ۵ مترو گفت: دقت داشته باشید که خط ۵ متروی تهران، اولین خط مترو است که افتتاح شده و بدلیل قدیمی بودن، ناوگانش فرسوده است.

وی با بیان این‌که قطارها در خط ۵ مترو از کابل بالاسری برق می‌گیرند، اظهار کرد: به علت فرسودگی در ساعت ۴ صبح امروز قبل از آغاز فعالیت خط، کارشناسان متوجه مشکل فنی و پارگی سیم در حوالی ایستگاه متروی گرم‌دره می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان این‌که تکنسین‌های مترو از ساعات ابتدایی صبح تلاش کردند که این مشکل فنی را برطرف کنند، گفت: تا ساعت ۸ صبح این مشکل حل شد و هم اکنون تردد قطارها عادی است و صرفا قطار در ایستگاه گرم‌دره توقف ندارد.

شایسته اضافه کرد: البته با هماهنگی های بعمل آمده‌ در ایستگاه وردآورد اتوبوس برای جابه جایی مسافران مهیا می باشد.

وی در مورد برنامه‌های مترو برای حل مشکلات فنی خط ۵ اظهار کرد: در گذشته سیستم ریلی خط ۵ بهبود یافت، اما در مورد بهبود برق بالاسری در سال ۱۳۹۷ قراردادی منعقد شد اما این قرارداد بدلیل افزایش قیمت ارزان در آن زمان اجرایی نشد.

وی با بیان این‌که رقم این قرارداد از حدود ۱۵ میلیارد تومان اولیه به حدود ۹۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: از آذرماه ۱۴۰۰ حدود ۱۰ کیلومتر از مسیر این خط برای اولین‌بار توسط مپنا بهسازی شده است که امیدوار هستیم با هماهنگی های بعمل آمده شاهد اتمام این پروژه توسط شرکت مپنا ریلی باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو اضافه کرد: در حال مذاکره با مدیران شرکت مپنا هستیم که با توجه به اعداد و ارقام اعلامی برای بهسازی برق بالاسری مترو در خط ۵ اقداماتی انجام شود که در حال بررسی این موضوع هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
بی کفایتی مسئولین
آقایان جنگ اقتصادی را که باختید
جنگ سایبری را هم دارید می بازید
چقدر باید آدمی از فهم و منطق بدور باشه که با لجبازی بچگانه هم خودش و هم تمام اطرافیانش را به خطر بندازه و آینده اشان را نابود بکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار