بازدید 6917

۱۸ نفر از اراذل و اوباش نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نقده گفت: ۱۸ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان که اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی کرده بودند در یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 10 June 2022

فرمانده انتظامی نقده، سرهنگ کیومرث پاکدل گفت: برابر اخبار رسیده از شهروندان مبنی بر اینکه تعدادی از افراد با قدرت‌نمایی، ایجاد نزاع، درگیری و مزاحمت در اماکن عمومی موجب سلب آسایش عمومی شهروندان شده‌اند دستگیری این افراد با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی، تشرف اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت‌های ویژه محل تردد و مخفیگاه متهمان را مورد شناسایی و در یک عملیات ضربتی تعداد ۱۸ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نقده گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی و تعدادی قمه و سلاح سرد کشف و ضبط شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که موارد فوق از خط قرمز‌های پلیس بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار