بازدید 17866
۲
علی مرادی به پایان خط رسید

مصاحبه عجیب رئیس فدراسیون علیه ملی‌پوشان با رسانه لندن‌نشین

مرادی برای دفاع از خود مقابل ورزشکاران معترض، به رسانه‌ای که گفته می‌شود بودجه‌اش را از سعودی‌ها می‌گیرد، متوسل شد و حتی برای اثبات اطلاع خود از فرد مصاحبه کننده، نام مجری آن تلویزیون را هم به زبان آورد و او را مشخصا خطاب کرد تا جای بهانه‌ای نمانده باشد
کد خبر: ۱۱۲۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ 08 June 2022

علی مرادی، رئیس از بازنشستگی برگشته فدراسیون وزنه برداری محکم به صندلی ریاست چسبیده و اعتراض ملی‌پوش ها، مربیان و کارشناسان تاثیری در ادامه فعالیت و کارنامه ضعیف وی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روزی نیست که وزنه‌برداری ایران جنجال و حاشیه تولید نکند؛ از پناهندگی قهرمانان تا لغو اردو و اعتصاب پولادمردان! مرادی اما بی‌توجه به این واقعیات درپی اشغال کرسی‌های جهانی است!

او به دلیل عملکرد ضعیف و نارضایتی که در این رشته به وجود آورده، این روزها تحت فشار زیادی از سوی ملی پوشان، قهرمانان سابق و پیشکسوتان و کارشناسان قرار گرفته، اما ظاهرا هیچ قصدی برای اصلاح امور ندارد.

مصاحبه عجیب رئیس فدراسیون علیه ملی‌پوشان با رسانه لندن‌نشین

بعد از پناهنده شدن یکی دو ورزشکار، ترک اردو توسط ملی پوشان به دلیل فراهم نبودن امکانات اولیه و برکناری سرمربی پس از یک انتقاد، او حالا در اقدامی عجیب روی به مصاحبه‌ با رسانه‌های فارسی زبان خارج‌نشین و مخالف آورده است.

مرادی بعداز آنکه روز گذشته تهمت عجیبی را به خبرنگاران و رسانه‌های داخلی زد و اعلام کرد چون فدارسیون آنها را به سفر نمی‌برد، انتقاد می‌کنند امروز دانسته و آگاهانه به یک رسانه لندن نشین و مخالف مصاحبه کرد تا نشان دهد برخلاف ادعاهای مداوم قبلی، هیچ پایبندی به اصول نظامی که در آن سال‌هاست مدیریت می‌کند، ندارد.

مرادی برای دفاع از خود مقابل ورزشکاران معترض، به رسانه‌ای که گفته می‌شود بودجه‌اش را از سعودی‌ها می‌گیرد، متوسل شد و حتی برای اثبات اطلاع خود از فرد مصاحبه کننده، نام مجری آن تلویزیون را هم به زبان آورد و او را مشخصا خطاب کرد تا جای بهانه‌ای نمانده باشد.

به نظر می‌می‌رسد برای مرادی هدف وسیله را توجیه می‌کند و او به هر قیمتی می‌خواهد برای ورزشکاران پرافتخار وزنه‌برداری قدرت‌نمایی کند.

حالا وقت ورود نهادهای نظارتی و حراست وزارت ورزش به این پرونده است. چطور رئیسی که باید ورزشکاران را به رعایت برخی نکات امنیتی راهنمایی کند، خود در تور رسانه‌های خاص گرفتار می‌شود؟ شاید این مصاحبه خود گویای خیلی از مسائل در مورد پناهندگی ورزشکاران ایرانی به کشورهای مختلف باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایشان دایی یکی از مداحان معروف می باشند
خوب شما که ادعا سیاست جدا از ورزش می کنید چرا مسئله ورزشی رو سیاسی و امنیتی می کنید خرج مسافرت خارجی ی خبرنگار رو باید نشریه اش بده نه فدراسیون ی خبرنگار وظیفه خبر رسانی شفاف و واقعی داره لابد شما دروغ پردازی از اون رسانه ها هستید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی