بازدید 109751
نشست شورای حکام درباره برنامه هسته ای ایران

قطعنامه ضد ایرانی به تصویب شورای حکام آژانس رسید+جزئیات کشورهای موافق و مخالف

سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، عصر چهارشنبه از آغاز جلسه بررسی اجرای پادمان در ایران در سومین روز از نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ 08 June 2022

آغاز نشست شورای حکام درباره برنامه هسته ای ایران

بین الملل تابناک ـ روز دوشنبه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه، پیش‌نویس قطعنامه‌ای که ایران را به عدم همکاری کامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم می‌کند به شورای حکام آژانس تحویل دادند.

در همین راستا، سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، عصر چهارشنبه از آغاز جلسه بررسی اجرای پادمان در ایران در سومین روز از نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

میخائیل اولیانوف در توئیتی نوشت: شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بررسی موضوع «راستی‌آزمایی هسته‌ای؛ توافقنامه پادمان NPT با ایران» را آغاز کرد.

ادعاهای عربستان علیه ایران در جلسه شورای حکام آژانس اتمی
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۷

نماینده عربستان سعودی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام چهارشنبه شب به وقت تهران خواستار همکاری بیشتر تهران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

به گزارش منابع خبری، «عبدالله بن خالد بن سلطان» نماینده هیات عربستان در شورای حکام در این زمینه گفت: «از ایران می‌خواهیم با آژانس همکاری بیشتری کرده و موارد باقی مانده را بدون تعلل حل و فصل کند.»

وی مدعی شد که ایران کماکان رویکرد مبهم خود درقبال برنامه‌ هسته‌ای را ادامه می‌دهد.

واکنش ایران به تصویب قطعنامه در آژانس
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۰:۱۸

در جریان بررسی قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی عضو برجام (آلمان، فرانسه و انگلیس) به همراه آمریکا با موضوع درخواست از ایران برای همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که امشب با ۳۰ رأی موافق، ۲ رای مخالف روسیه و چین و ۳ رای ممتنع هند، پاکستان و لیبی به تصویب شورای حکام رسید، «محمدرضا غائبی» سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت شدید این اقدام با انگیزه سیاسی و مغرضانه از سوی برخی از کشورهای عضو شورای حکام، مواضع ایران را در این خصوص گوشزد کرد.

سرپرست نمایندگی کشورمان همچنین پس از تصویب قطعنامه پیشنهادی، ضمن محکومیت قوی و رد این قطعنامه، خطاب به نمایندگان دولت‌های عضو آژانس گفت: با توجه به ادامه همکاری گسترده ایران با آژانس، دعوت از ایران برای همکاری با آژانس از طریق پذیرش قطعنامه بی معنی و ناامید کننده است.

وی ضمن خاطر نشان کردن اینکه پذیرش قطعنامه شاهدی بر اثبات این مدعا است که فشارها و آرمان‌های سیاسی برخی کشورها بر جنبه فنی کار آژانس غلبه کرده است، افزود: این قطعنامه زنگ خطری برای اعتبار و یکپارچگی آژانس در سیستم پادمانی و رژیم منع اشاعه است و همچنین نشان می‌دهد که همکاری صادقانه و گسترده با آژانس در زمینه پادمان‌ها در برابر اراده سیاسی و فشار برخی کشورها تضعیف می‌شود.

غائبی افزود: این ضربه بزرگی به آژانس است که توسط یکی از مهم ترین ارگان‌های تصمیم گیر آن یعنی شورای حکام به آن وارد شد.

این دیپلمات کشورمان ضمن روشن کردن این موضوع که پذیرش این قطعنامه نه ایران را ترغیب به فراتر رفتن از سطح بالای کنونی همکاری خود با آژانس می‌کند و نه آن را مجبور به پایین آمدن از مواضع اصولی خود می‌کند، افزود: ایران قاطعانه نسبت به این قطعنامه ابراز تأسف می‌کند و در پاسخ به آن اقدام مقتضی را انجام خواهد داد، که عواقب آن متوجه ارائه کنندگان و حامیان این قطعنامه است.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد ایران پس از نشان دادن سطح مثال زدنی از همکاری با چنین رفتار ناعادلانه و با انگیزه سیاسی روبرو شود، هشدار داد: در واقع ایران حق دارد در سیاست و رویکرد خود در قبال آژانس بازنگری کند.

قطعنامه ضد ایرانی به تصویب شورای حکام آژانس رسید
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۷

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز چهارشنبه قطعنامه‌ای را که ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم می‌کند به تصویب رساند.

قطعنامه پیشنهادی ایالات متحده آمریکا و تروئیکای اروپا علیه ایران، روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به رغم مخالفت جدی چین و روسیه در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به تصویب رسید.

 در این قطعنامه نویسندگان نسبت به ادعاهای ساختگی درباره پیدا شدن مواد هسته‌ای در سه مکان اعلام نشده در ایران ابراز نگرانی کرده و خواستار همکاری کامل ایران با آژانس بین‌المللی هسته‌ای شده‌اند.

در این قطعنامه از ایران خواسته شده تا برای «انجام تعهدات قانونی خود بر اساس فوریت عمل کند و بدون تأخیر، پیشنهاد مدیرکل آژانس را برای تعامل بیشتر برای شفاف‌سازی و حل و فصل همه مسائل پادمان باقی‌مانده را بپذیرد.»

در قطعنامه یادشده از مدیرکل آژانس هم خواسته شده تا زمانی که مسائل پادمانی باقی مانده است، به گزارش شورای حکام ادامه دهد.

میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین در توئیتی نوشت که ۳۰ کشور از ۳۵ عضو شورای حکام به این قطعنامه رای موافق دادند. هند، پاکستان و لیبی رای ممتنع و روسیه و چین هم رای منفی دادند. این دیپلمات روس اضافه کرد: کشورهایی که نماینده بیش از نیمی از جمعیت دنیا هستند از این قطعنامه حمایت نکردند.

این دومین قطعنامه ضد ایرانی است که پس از اجرایی شدن برجام با فشار رژیم صهیونیستی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صادر می‌شود. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ هم قطعنامه مشابهی توسط سه کشور اروپایی عضو برجام و حمایت آمریکا پیشنهاد و تصویب شد.

ایران: به همه سوالات آژانس به صورت دقیق و محتوایی پاسخ داده ایم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۳

محمدرضا غائبی، سرپرست نمایندگی دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز (چهارشنبه) ضمن سخنرانی در نشست شورای حکام با موضوع اجرای پادمان در جمهوری اسلامی ایران، مواضع اصولی کشورمان را برای نمایندگان دولت‌های عضو مطرح کرد.

سرپرست نمایندگی کشورمان در ابتدای سخنرانی خود با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای مسئول معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT)، متعهد به اجرای تعهدات خود در چارچوب موافقتنامه پادمان جامع (CSA) است، افزود: ایران از هیچ تلاشی برای اینکه آژانس بتواند به راحتی فعالیت‌های راستی آزمایی خود را بر اساس CSA در کشور انجام دهد، دریغ نکرده است و همکاری کامل ایران، آژانس را قادر ساخته است تا به حفظ دانش خود از طریق یک سیستم راستی‌آزمایی قوی که در سیستم راستی‌آزمایی آژانس منحصربه‌ فرد است، ادامه دهد.

غائبی با اشاره به اینکه مکان‌هایی که در گزارش مدیرکل به آنها اشاره شده است بر اساس ادعاهای ساختگی است که توسط رژیم بدخواه اسرائیل مطرح شده است، خاطرنشان کرد: اگرچه جمهوری اسلامی ایران صحت این ادعاها را قاطعانه رد کرده است، اما جهت همکاری بیشتر با آژانس، ایران بر روی نقشه راهی برای شفاف سازی موارد ذکر شده موافقت کرد.

این دیپلمات کشورمان در ادامه اظهار داشت: از آنجایی که ایران در توضیح و شفاف سازی مسائل از هیچ همکاری دریغ نکرده است، گزارش فعلی آژانس در مورد این موضوع برای ما تعجب برانگیز بود.

وی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود در این زمینه عمل کرده و به همه سؤالات آژانس به شیوه‌ای بسیار محتوایی و دقیق پاسخ داده است.

نماینده کشورمان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که آژانس با استناد به اطلاعات نامعتبر ارائه شده از سوی رژیم اسرائیل همه همکاری‌های ایران با آژانس و فعالیت‌های شفاف صلح آمیز هسته‌ای آن را تحت الشعاع قرار داده است، افزود: آژانس نباید احتمال دخالت دشمنان سرسخت ایران در ارائه اطلاعات ساختگی و نادرست و در عین حال نقش آنها در انجام احتمالی آلودگی عمدی مکان‌های مورد نظر را نادیده بگیرد.

سرپرست نمایندگی دائم کشورمان در پایان با تاکید بر اینکه مواد و فعالیت‌های هسته‌ای ایران به طور کامل به آژانس اظهار شده و راستی‌آزمایی بسیار قوی را پشت سر گذاشته‌اند، افزود: جمهوری اسلامی ایران از آژانس انتظار دارد که گزارش‌های خود را درباره فعالیت‌های راستی‌آزمایی در ایران به شیوه‌ای حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل انجام دهد و در برابر فشارهای سیاسی تسلیم نشود.

نصب دو آبشار از سانتریفیوژهای جدید از سوی ایران
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۲

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید ایران این نهاد بین‌المللی را از قصد خود برای نصب دو آبشار جدید از سانتریفیوژهای پیشرفته IR-6 در کارخانه غنی‌سازی اورانیوم در نطنز مطلع کرده است.

خبرگزاری رویترز مدعی شده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی به اعضای این نهاد بین‌المللی در روز چهارشنبه گفته که ایران قصد دارد دو آبشار از سانتریفیوژهای جدید در سایت نطنز نصب کند.

آمریکا: هدف از ارائه قطعنامه، تشدید تنش با ایران نیست
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۰:۵۶

نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌‌‌المللی مستقر در وین مدعی شد هدف این کشور و متحدان اروپایی از معرفی قطعنامه در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تشدید تنش‌ها با ایران نیست.

نماینده آمریکا در این بیانیه مدعی شده است: «ایران همکاری لازم برای حل و فصل نگرانی‌های باقی‌مانده را انجام نداده است. شورای حکام مسئولیت دارد اقدامات لازم را برای پاسخگو کردن ایران انجام دهد.»

وی همچنین ادعا کرده است: «آمریکا با همکاری سه کشور اروپایی قطعنامه‌ای تهیه کرده که از ایران می‌خواهد برای عمل به تعهدات قانونی‌اش اقدامات فوری انجام دهد.»

نماینده آمریکا اضافه کرد: «ما این اقدام را (معرفی قطعنامه ضد ایرانی) برای دامن زدن به تنش‌ها در راستای اهداف سیاسی انجام نمی‌دهیم. دنبال چنین تنشی نیستیم. گزارش مدیر کل به این شورا درباره وضعیت مسائل باقی‌مانده کاملاً روشن بود. بر اساس آن گزارش، مشخص است که همکاری ناکافی ایران- و نقائص دیرینه‌ای که این موضوع در ضمانت‌های راستی‌آزمایی پدید آورده است- همه ما را ملزم به اقدام می‌کند.»

نماینده آمریکا در واکنش به اقدامات جبرانی ایران گفته است: «چنانچه گزارش‌ها درباره اینکه ایران قصد دارد در واکنش به این قطعنامه شفافیت‌ها را کاهش دهد دقیق باشند این مسئله به شدت تأسف‌انگیز و برای نتایج دیپلماتیکی که ما به دنبال آن هستیم مضر است.»

وی اضافه کرد: «محدود کردن دسترسی آژانس و تلاش برای نشان دادن آژانس به عنوان یک سازمان سیاسی به خاطر آنکه صرفاً دارد کارش را انجام بدهد در خدمت هیچ هدفی نیست.»

نماینده روسیه: غربی ها یاد نگرفته اند نباید به ایران فشار بیاورند 

میخائیل اولیانوف در نشست روز چهارشنبه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت، هنوز فرصت برای ازسرگیری اجرای برجام وجود دارد؛ اما متأسفانه برخی اعضای شورا حساسیت شرایط موجود را درک نمی‌کنند و برای ارائه قطعنامه نابهنگام ضد ایرانی فشار می‌آورند.»

وی بر همین اساس نتیجه گرفت: مذاکرات وین به آنها یاد نداد که فشار بر تهران، منجر به تشدید تنش می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۵۷
وکیل وصیمون شده روسیه که خودش بیشترین نفع می بره از دشمنی ایران با غرب و آمریکا
خداییش ذره ای سیاست و مهم بودن بودن منافع ملی و مردم بدم نیستا
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
دم روسیه گرم...
ناشناس
| France |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
خوبه آدم را که میزنه از روی تعقل باشه نه از تعصب و عشق به آمریکا. آمریکا و بلوک غرب قطعنامه دادند و روسیه و چین رای منفی دادند. اونوقت شماها دارید به روسیه و چین، بد وبیراه میگین!!! نمونه ندارید بخدا
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
روسیه و چین با لابی گری میتوانستند جلوی اینکارا بگیرند، اینکه چرا نمی گیرند و فقط حرف میزندد جای سوال است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
اگر ایران قدرتمند شده
بلوک غرب صد برابر قدرتمندتر
اگر ایران با غنی سازی بیشتر می خواهد بر آژانس فشار بیاورد
کشورهای غربی با تحریم های خفه کننده صدها برابر بیشتر به ایران فشار وارد می کند.
اگر شما پهباد دارید
طرف مقابل بهتر وپیشرفته ترش را دارد.
اگر شما یک تنگه داری
کشورهای غربی صدتا تنگه هرمز دارند که به روی شما ببندند.
خلاصه اینکه در هر صورت شکست وباخت برای شماست
مگر اینکه وارد جنگ شوید
اونوقت اوضاع کمی فرق خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
تو وطن فروش چرا سوختی؟ روسیه مثبت میداد خوشحال میشدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
مرگ بر روسیه
ناشناس
| France |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
مردم بیچاره احساسی و بی منطق سوار بر امپراطوری رسانه ی غرب از حقیقت تهی شده اند. فقط همین یک جمله رو فکر کن واقعیت را بفهمی:

کشور جعلی ای که هیچ تعهدنامه بین المللی را امضا نکرده و کلاهک هسته ای دارد!!!، سه محل که (به دروغ) بوی مواد هسته ای می دهد را معرفی و 30 کشور رای داده اند!

بله این جنگل وحشی دنیایی است که در آن زندگی می کنیم. بدتر از آن که مردم ما را هم همراه کرده اند.
روسیه داداشی ماست همه باید تعصبشو بکشیم
اي كاش نماينده روسيه خفه ميشد ، متاسفانه ايران بدجوري به دام سياستهاي رياكارانه روسيه افتاده و منافع ملي خودش رو تباه كرده
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
کشورهای غربی قطعنامه صادر کردند اونوقت شما فحش به بقیه میدی که رای منفی دادند!!!! از عجایب روزگارید شماها !والا بخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
این یارو با ای پی فرانسه اومده زیر اکثر نظرات هم نظر داده حرف تعقل و شعور هم میزنه اما دریغ از یه ذره فهم و درک و عقل
چنان ذوب در آقا پوتین هم هست و دل در گروی روسیه و چین داره که هیچی جز رخ والای ولادیمیر نمیبینه
جمع کن خودتو دو زاری با این شعارهای شما هر روز بدبختیای کشور داره بیشتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
دست شما یانکی گداها رو شده روسیه و چین دوستان واقعی ما هستن
روس ها یاد گرفته اند که چگونه به ایران فشار بیاورند. مقامات رفته بودند ادای احترام‌به سفیر روس. حالا اکه رفته بودن پیش سفیر انگلیس رگ گردن بعضی ها می زد بیرون
اولیانوف همون نیست که خطاب به کاربر ایرانی که گفته بود روسیه مثل خر گیر کرده توی باتلاق ، توئیت کرده بود : ما یا شما ؟
فکر کنم خود خودشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
خب درست گفته! یانکی گداها تو گل گیر کردن نه روسیه
باور نکنید داره هندونه زیر بغلتان می گذاره تا تو وانفسایی که توش گیر افتاده نفت و گاز بیشتری بفروشه.
نماینده روسیه راست گفته که غربیها یادنگرفته اندکه به ایران فشارنیاورند.چون این فشارها به مردم ایران واردمیشود نه دولتمردان. حضرات خودشان اولادشان را برای خوشگذرانی وبیزنس به همان ممالک غربی فرستاده اند.
اين معترضان ايراني نيستند بنام فرهنگيان تظاهرات جلوي بازنشستگي تبانى و جعلي ست لطفن اطلاعات رسيدگي كند كه نايه حق مشغول توطئه و جريان انحرافي اند
ای روسیه بدبخت! اول برو فکری به حال خودت در باتلاق اوکراین بکن، بعد بیا راجع به ما حرف بزن
کمر من ایرانی زیر بار این تحریما خورد شد اونوقت شما حرف از همکاری با اژانس میزنید؟!
لبخند وگفتگوی صمیمانه که بین دیپلمات ها براهه دلار که از ۳۲ رد کرد تحریما که روز ب روز بیشتر میشه،بیچاره ملت ایران
رای مثبت بدن ایران از آن پی تی خارج میشه
بزرگترین دشمن مردم ایران روسیه کمونیست و خدانشناس است
باید یاد بگیرند مثل شما خیانت کنند جناب سفیر روس
واقعا کی جوابگوست؟! خودمون به خودمون رحم نمی‌کنیم و از آمریکا و روسیه انتظار داریم!!!!خدا آخر عاقبت مردم ایران رو بخیر کند
با روی کار امدن رئیسی معلوم بود اینچنین میشود تبریک به کاسبان تحریم
يعني ما منتظر دلار ٤٠ هزار توماني باشيم
خسته نباشید خدمت دولت نابغه ها . خخخخخخ.
وقتشه اجرای ماده ده از ان پی تی رو در دستور کار قرار بدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
تو وی پی انتو خاموش کن ساندیسی
کشوری در ۵۰ سال اخیر پیدا نمی کنید که بمب اتم رو نساخته اینقدر مجازات شده باشه!
بهتر نبود حداقل میساختین؟
دو سوم ایران توسط روسیه و انگلیس ملعون در ۲۰۰ سال اخیر تجزیه شده.
ایران باید بتونه از خودش دفاع کنه چون هیچ دوستی نداره و نخواهد داشت.
یا کامل کنار بذارین یا بمب بسازین.این هسته ای نیم بند و باعث تحریم،به درد نمیخوره.
جالبه مسوولین میگن بیشتر جمعیت جهان موافق قطع نامه نبودن جمعیت چین و روسیه
یک رای گیری تو این دوتا کشور انجام بشه معلوم میشه .
خود گول زنی
مخالفت جدی چین و روسیه؟؟؟ مخالفت شوخی هم داریم؟
از این غربیهای بی صفت، انتظاری بیشتر از این نمیرفت!
دلار ترمز می بره.
حوادث پی در پی هم نتونست کاری کنه.
مردم بدبخت
مردم که چیزی برای از دست دادن ندارند اما قیافه شماها دیدنی خواهد بود
چه دنیا مضحکی، کشورهایی که بمب اتم دارند داعیه دار صلح هستند! آمریکا تنها کشوری که از بمب اتم استفاده کرده برای بقیه تعیین تکلیف میکند، و اسراییل که هیچ تعهد و نظارتی را نپذیرفته برای آژانس خط و نشان میکشد، با همه اینها یه عده امثال زیبا کلام از نظم جهانی صحبت میکنند. خدا همه روشنفکران!!! داخلی را شفای عاجل دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
چرن نگو بچه برو کمی مطالعه کن اولا آمریکا و اسراییل هیچ کشوری را به محد شدن تهدید نکرده اند دوما آمریکا در جنگ جهانی دوم بمب اتم ساخت و استفاده کرد که همه طرف های درگیر می خواستند زودتر به بم اتم برسند از جمله ژاپن که می خواست نیویورک را با بم اتمی نابود کند و آمریکا زودتر توانست و با بمب اتم در برابر تهاجم ژاپن پیروز شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
این بنده خدا بهش حرجی نیست با ای پی فرانسه اومده دو زار ساندیس کاسب بشه
خودتون که براتون مهم نیست. چارتا هارت و پورت و سروصدای بیخود میکنین و تمام. مردم از فردا فقیرتر و بدبخت تر میشن
ترکیه اردوغان علیه ما
خسته نباشید
فقط ۲کشورلاشخور و بی ارزش که از ایران تغدیه می کنند رای منفی دادند
دیپلماسی موفق کشور را ببینید.!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
خدا به آدم عقل بده تا چیزها را درست درک کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
البته این چیز خوبیه که هر کس چیزی که نداره رو از خدا طلب کنه
اما اگر خدا عقلی هم بهت داد ازش استفاده کن نه اینکه با ای پی فرانسه بیای اینجا دور برداری
هر از گاهی تغییرش یبده
مبارک است به خوشی ان شاءالله
عراق هم رای مثبت داده؟ تف به این عراقیها که نمک میخورند و نمکدان میشکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
گویا نمک ما کسیو نمک گیر نمیکنه
نمکی که ملت خودمون نخورن به کام بقیه هم نخواهد اومد
بدبخت شدیم
کجا هستند اونهایی که بدای آژانس شاخ و شونه می کشیدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
ففلا که دوربین هاشون رو آوردیم پایین
اگر این قطعنامه ضد ایرانی است خوب چرا کاری کرده ایم که تقریبا تمام دنیا ضد ما شده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
میشه خودت بگی چکار کردیم؟ چون هر دفعه یکی مثل تو همین کامنت را میذاره.نکنه میخوای بگی ایران از برجام خارج شد و آمریکا (کشور سرور بعضی ها ) را تحریم کرد؟!! هان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
دنیا همیشه از امپراطوری ایران وحشت داشته اما این امپراطوری به یاری خدا داره پیش میره
آژانس مسافر میبره؟
چه شد که باقری کنی در کمتر از یک سال اجماع جهانی علیه ایران را به ثمر رساند ؟

و ترامپ و پمپئو 3 سال نتوانستند در مقابل ظریف اجماع جهانی کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
مغلطه بسه! اینها که امروز میبینی دستپخت همفکران شما در برجام هست که به همه عالم تعهد داده اند برای خوش خدمتی به ارباب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
چیزی هم هست شما گردن بگیرید؟ تا ته چهار سال میخوای همه رو بندازی گردن دولت قبل؟
کم کاری نکردید چنین فضایی برا ایران درست کردید
اینا سو مدیریت نیست کاملا مسخصه عمدا دارن کشور رو به لبه پرتگاه میبرن
ما بی سواد
شما که سواد دارید
بفرمایید اورانیوم با غنای ۶۰ درصد به غیر از بمب اتم در کجا کاربرد داره
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
اگه بیسوادی، کاربرد اورانیوم ۶۰ درصد را نخواهی فهمید، شاید البته آلبانی نشینها بتوانند به همفکر خودشون کمک کنند! شاید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
یه ضرب المثل ساندیسی هست که میگه هر کی مخالفت بود از البانیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
از یه بنده خدایی پرسیدن سگ تازی چه نوع سگیه گفت سگ خوبیه
خب تو که باسوادی میفهمی کاربرد اورانیوم 60 درصد رو یه توضیحی بده بقیه هم از چراغ دانش شما بهره ببرند
فرق ساندیسو از اورانیوم تشخیص نمیدی دور برداشتی
کشورهای چین و روسیه وقتی از تصویب قطعنامه بر علیه ایران مطمئن شدن رائ منفی دادن که مثلادما مخالف هستیم تا فرصت چپاول ایران از دستشون نره وگرنه قطعنامه رو وتو میکردن
پاکستان هند هم رای به طرف امریکا دادن
آیا نباید به ظریف آفرین بگوئیم که در 8سال مدیریت دیپلماسی کشور علیرغم مانع تراشی متوهمان داخلی ،اجازه نداد قطعنامه ایی علیه کشور صادر شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
سودش چی بود؟ دلار از ۳ تومن بشه ۳۰ تومن؟
حالا هند و چین چون بیش از نیمی از جمعیت جهان رو دارن باید حرفشون حق باشه؟
بیش از ۸۰ درصد کشورها از این قطعنامه حمایت کردن. دارید با ایران چه میکنید؟ هر روز مردم فقیرتر و مسئولین گستاخ تر و غیرپاسخگوتر. به والله که مردم خسته شدن. از رای ندادنشون بفهمین. از اعتراضات بفهمین. از حرفاشون توی خیابون و تاکسی و ... بفهمین.
روسیه و چین کشور ما را مقابل آمریکا به بازی گرفته اند .بهترین فرصت برای صادرات نفت .گاز به اروپا را از ایران سلب کرده آند
بدبخت شدیم هرچی دارین تبدیل به دلارو طلا کنید ،چند وقت دیگه باید سکه طلا بدیم نون بخریم
موضوع هسته ای ایران به یک ابزار وقت کشی تبدیل شده است و مردم ایران را در حالت آچمز قرار داده است
تبریک به دولت محترم! کاری که ترامپ پس از خروج از برجام نتونست بکنه و هیچ وقت اجماع جهانی علیه ایران رو نتونست جلب کنه ولی الان خیلی راحت تونست! اونم نه ترامپ! بلکه دولت بایدن
همین دست فرمان را می رویم تا تصویب قطعنامه شورای امنیت و فعال شدن مکانیسم ماشه و تحریم بین المللی و وبدبخت تر شدن مردم ایران. بعدا باید بروید برای برداشته شدن نصف تحریم های فعلی دو برابر امتیاز دهید و التماس کنید.
چه کسی پاسخگوی بیست سال بحران هسته ای ایران است؟ دست آورد این بیست سال گاهی مذاکره و گاهی تحریم چه بوده؟ چه کسی جوابگوی عمر تلف شده و سرمایه های از دست رفته است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
اگه فکر میکنی که ریشه بحران فقط موضوع هسته ای هست پس پیشنهاد می کنم اصلا دیگه سیاست رو از ذهنت بریز دور.
مبارک است انشاالله
کشورهای غربی باید بفهمند که سیاست های دو بام و دو هوا دیگر جواب نمی دهد و ایران هم جزئی از جهان است که نمی شود استثنا باشد اگر قرار است ایران در قید و بند هسته ای باشد آمریکا و فرانسه و دیگر کشورها نمی توانند استثنا باشند
اگر آمریکا و اسرائیل و ... دارای بمب هسته ای است پس ایران هم حق داشتن بمب هسته ای دارد و اساسا کسی که خودش آلوده به بمب هسته است نبای حرفش در جهان خریدار داشته باشد و نشانه زورگو بودن او است
با این وضع پرونده به شوری امنیت خواهد رفت.باید هرچه سریعتر به برنامه هسته ای سرعت داد تا درگیری اروپا و روس ها تمام نشده از کارت روس ها در شوری امنیت استفاده کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
بچه جون مکانیزم ماشه چند ماه دیگه فعال می شه و چین و روسیه هم کاری نمی تونند بکنند و دوباره می رید زیر فصل ۷ منشور سازمان ملل
اینها کاغذ پاره است که دارند ایران رو جر میدن
آخ و بخت ایران. کشورهای دوست هم ممتنع گذاشتن چه انتظاری هست به بقیه.
از ایران یه کشور منزوی عقب مونده ساختین
خوشحالم
ایران باید بمب اتم بسازد. حالا که قراره علف بخوریم حداقل بمب اتم را داشته باشیم
به میمنت و مبارکی!!! امشب برادر حاج حسین و بر و بچ سر راحت بر بالش خواهند گذاشت!!! قطار انقلاب تازه افتاده رو ریل خودش!!
از برجام خارج بشید
این قطعنامه ها کاغذ پاره بیش نیستند. این قدر قطعنامه بدید تا قطعنامه دانتان پاره بشه.
ایران نباید رئیس اژانس را به تهران راه دهد این خواسته ملت است رئیس اژانس که با رژیم جعلی اسرائیل که خوداو براساس هیچ قانونی کلاهک دارد وتازه ایران رامتهم میکند رئیس اژانس نباید به ایران بیاید
یعنی از چین و روسیه بهتر برای حمایت ایران داریم؟
مبارک رئیسی که اجماع جهانی علیه ایران را برای دولت و مردم ایران بوجود آورد تا فقیران ایران آرزوی مرگ ناشی از تحریم را کنند.
یعنی از چین و روسیه بهتر برای حمایت ایران داریم؟
مبارک رئیسی که اجماع جهانی علیه ایران را برای دولت و مردم ایران بوجود آورد تا فقیران ایران آرزوی مرگ ناشی از تحریم را کنند.
ای بابا !
دوباره بساط کاغذپاره ها شروع شد !
سی کشور عضو شورای حکام علیه ایران رای داده آند بعد نماینده روسیه گفته نصف دنیا رای منفی داده اند .فعلا که روس‌ها گرو کشی می کنند
دهنتون سرویس!
روسيه و چين كاسب اند
منافع خودشان را سنجيده اند
بعد از ما چي مي خوان خدا ميدونه
مرگ برگروسی خائن.
یاروو آمریکایی میگه: برای فشار به ایران نیست! جسارتا اون چیزیکه ما رو فرض کردی خود خودتی !
بعد از بیشترین بازرسی های عالم فقط بخاطر حرف اسرائیل
شیشه عمر کشورهای غربی رژیم فاسد صهیونیستی است تلاش وهم غم ایران باید نابودی این رژیم باشد تا چندی که این رژیم پا برجااست نتنها ایران ‌‌بلکه دنیا روی خوش نمیبیند
حالا فهمیدم چرا دشمنان ایران انقدر از روسیه و چین بد میگن! اندکی تفکر!
اوکراین رای موافق داد؟ انقدر پهپاد و موشک به روسیه بدید که سریع تر شخم بزنه خاک این سگ های یهود رو
بازم باید در این آن پی تی بمونیم
دوره احمدی نژاد دوباره دارد تکرار می شود
پیش بسوی دلار چهل هزار تومان؟؟؟؟؟
اگه فساد اداری و مالی داخلی وجود نداشت، راحت میشد این داستان برجام و اینهمه باج دادن به غرب و شرق رو کنار گذاشت کشور رو سرپا نگه داشت؛ اما امان از این موسسات ساختگی و امثال کیهان که مثل زالو افتادن به جان کشور
زمان قدیم شاید ۲۰۰ نفر از رانت استفاده میکردن اما الان از اون بالا تا شورای روستای ما هم دارن میخورن
خدمتي ديگر از خدمتگذاران راستين !
کل عمرمان به مذاکرات و قطعنامه گذشت و توافقی حاصل نشد.
مبارک باشه
دستاوردی جدید از مسئولان !!

اینهم مسدولان هزاره چهارم !
لطفا این 30 کشور که رای مثبت داده اند را نام ببرید
این همه ظلم در حق ملت ایران روا نیست ، نباید بیش از این به آمریکا و هم پیمانان اش مجال داد تا جولان دهند .
متاسفانه آخرین امیده مردم هم داره از بین میره و مسولینم غافلنو فکر میکنن مردم تاب میارن درحالیکه هنوز به حذف ارز عادت نکردن ناگهانی مالیاتهارو ۴ برابر کردن و قراره فشار تحریمها بیشترم بشه تا کمر ما مردمو بشکنه و مسولین مثل قبلیها دیر بفهمن که نفهمیدن
خروج از ان‌پی تی لطفا فوری
علت صدور این قطعنامه، مرعوب ساختن‌ ایران با تهدید رفتن پرونده به شورای امنیت سازمان ملل متحد، بعد کوتاه آمدن از خواسته های بحق ایران از میز مذاکره برجام، البته خود شما هم قبلا از تأخیر صدور ویزا به گروسی از ایران انتقاد می کردی!! خب این دفعه معادله پرونده هسته‌ای ایران فرق میکنه! پرونده اگر هم برود به شورای امنیت سازمان ملل متحد فرقی از لحاظ تحریم نخواهد کرد چون تحریم هستیم ولی ایران مقابل چشمان دنیا طرف بند ۱۰ معاهده آن پی تی از آن خارج و بدون فوت وقت سلاح هسته‌ای را خواهد ساخت تا بازدارندگی رو در مقابل گستاخی آمریکا و اروپا و اسرائیل در دست داشته باشد ،مثل هند، پاکستان، و اسرائیل و کره شمالی و روسیه و...
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
چرت و پرت نباف
مکانیزم ماشه فعال خواهد شد و می رید زیر فصل هفت منشور سازمان ملل یعنی تهدید برای صلح و امنیت جهانی می شید که معادل با حمله نظامی هست و بای بای
این کشور های فاسد و نژاد پرست، که حاوی کمتر از نصف جمعیت دنیا (از جمله آقا زاده ها)، متاسفانه همه تکنولوژی و صنعت دنیا رو در اختیار دارند.
پیش به سوی دلار صد هزار تومانی.
هیچ کشوری به اندازه روسیه از اینکه مذاکره به انجام نرسه و ایران تحریم باشه خوشحال نیست این از اون دوتا هندونه که اولیانوف زیر بغل ایران گذاشته معلومه.. نماینده روسیه: غربی ها یاد نگرفته اند نباید به ایران فشار بیاورند
دیگه این همه داریم هزینه میدیم
فکر میکنم که فتاوای قبلی هم ، انشالا بتونه تغییر کنه تا اقلا برسیم به منزلت دارندگان بمب های هسته ای با کلاهکهای مناسب بین قاره ای ، فقط بمنظور دفاع و باز دارندگی
از ۳۵ کشور ۳۰ کشور رای مثبت دادن
تازه پاکستان و هند هم رای ممتنع دادن
این یعنی غیر از چین روسیه که تازه اونها هم فقط بخاطر منافع خودشون منفی دادن حتی یک دوست هم نداریم!!!!
غربیها باید یک چیز درآ خوب یاد بگیرند و آن اینکه این مردم ایرانند که زیر بار فشار غربیها نمی روند نه دولت ایران و دیگر اینکه غربیها فراموش بکنند آن عده از ایرانیانی که از غربیها پول میگیرند و برعلیه مردم و کشور خودشان حرف میزنند آیا آن چند نفر مزدور کل مردم ایران هستند تعدادی که به اندازه انگشتان دست نیست و سوم اینکه غربیها باید بدانند این م دم ایران هستند که نمیخواهند موجودیت اسرائیل را قبول بکند و غربیها باید این موضوع سوم را فراموش بکند راه عقلانی بهتر است به مردم ایران فشار نیاورند چون بازنده خود غربیها هستند نه مردم ایران و دولت ایران .
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
مردم ایران همین هایی هستند که در همه شهرها در حال اعتراض هستند نه ساندیس خورانی مثل شما نظر مردم ایران هم جمع کردن برنامه هسته است
چرا اینقدر غلط در متن خبر وجود داره وچندین کلمه برخی از حروفش جا افتاده
تبریک به چین، روسیه، آمریکا، کانادا که برنامه هسته ای و سیاست های ما بیشترین نفع اقتصادی را برای این کشورها دارد. در این چهل سال برنامه های هسته ای ریالی نفع برای مردم مظلوم ایران نداشته و کک هیچ مسئولی نمیگزد چون خودشان در این کشورها عضویت دارند و بالطبع آنها نیز منفعت میبرند
نماینده روسیه: غربی ها یاد نگرفته اند نباید به ایران فشار بیاورند
باور نکنید. مراقب حیله های روسیه تجاوزگر، سلطه گر و غاصب یک تاریخ مملکت ایران باشید. قطعا در زمان و مکانی مناسب شما را به بهایی خوب خواهد فروخت
سلام،آقا ظرفهایی که با آمریکا،انگلیس،موافت کردن همه اونا نوکر هستند،چرا دلخور شدین،سخت برخورد کنید،یک بار هم ما بزنیم زیر میز،
چرا اسراییل نباید کنترل شود،یا آمریکا،یاانگلیس یا فرانسه یا آلمان،اونا خشکلن یا رقص قشنگی دارند .ولشون کنید .اگه کنترل هست باید برای همه باشد.
اینم معلومه که مادر عربها عربستانی دیگه حرفی نمی‌ماند
یا صاحب وحشت !
یک متروپل دیگر یک قطار دیگر ویک.......دیگر
حضرات آقایان اگر نگران باز گشت ارتجاع هستید و بحق هم هست این راهش نیست
عبرت بگیرید ای خردمندان
روسیهپدر ایراندر میاره بوجنگ میاد
اگر حق با ایران است بنابراین دستگاه دیپلماسی کشور باید بسیار فاجعه و پکیده باشد که چنین نتیجه ای رقم خورده است.
چطور شده که روسیه و چین وتو نکردند . پس بدونید و بفهمید روسیه و چین دارند باج گیری میکنند و ایران برای آنها هیچ اهمیتی نداره
چشمتون روشن.مردم بیچاره
احتملا ایران از نظر دیپلماسی در این خصوص عملکردی ناکافی ، نارسا و ضعیف داشته و با تمرکز دیپلماتیک بر چند کشور محدود و وادادگی نسبت به سایر کشورهای عضو حکام آژانس موجب شده که 30 کشور از 35 کشور (اکثریت تأمل برانگیز) شورای حکام آژانس به این قطعنامه ، که از نظر ایران زیاده خواهی غرب اعلام شده ، رأی مثبت دادند لذا بنظر میرسد تا اوضاع بدتر از این نشده لازم است در بیان منطقی پاسخها برای توجیه کشورها ، روشها و تحرکات دیپلماتیک و ... تجدید نظر اساسی شود
درود . بسیار آرام و تحریک کننده حرف هایشان را می‌زنند. و در این بین آنچه در اخبار فوق دیده می‌شود طرف های باصطلاح طرفدار (دروغین ) ایران . دفاعی نکرده اند فقط تذکر داده اند و مخالفتشان ( حداقل بیانات روسیه ) نشانگر یک مخالفت ظاهری میباشد . د این نشانگر توافق پشت پرده بو هماهنگ با آژانس است . و بنوعی مخالفتی سدریک. بهوش باید بود که راه حل والله یک شهامت انقلابی میخواهد وومذاکرهء مستقیم . تمام
قرار بود روسیه و چیت وتو کنند. چی شد پس؟
جزئیاتش کو
در قانون جنگل که فعلا توسط غربیها به سرکردگی آمریکائیها بر جهان حاکم شده فقط یه زبان را متوجه میشن ( قدرت ) اگه زور وقدرت دفاع داری با تو کاری ندارن وگرنه باید براشون کاسه لیسی کنی .
هم تحریم میشیم هم محکوم میشیم هم بمب اتم نمیسازیم عجب سیاستی!! کشور همسایه بمبش رو ساخت الان زبونش درازه
ای بابا دوباره کاغذ پاره بازی شروع شد . ........و ریشه آن ندانم کاری , نتیجه آن بدبختی بیش از پیش مردم ، نفع آن برای کاسبان تحریم و نورچشمی . چه کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برگشتیم به نقطه صفر و شاید هم پایین تر... عمر و جوانی تلف شده، ثروتهای بر باد رفته .....
اینکه میخائیل اولیانوف در نشست روز چهارشنبه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار می نماید که هنوز فرصت برای از سرگیری اجرای برجام وجود دارد. اما «متأسفانه برخی از اعضای شورا حساسیت شرایط موجود را در نمی‌کنند و برای ارائه قطعنامه نابهنگام ضد ایرانی فشار می‌آورند.» یکی نیست یه مسئولین ما بگه همین روسیه مانع از تصویب برجام با سنگ اندازی در مسیر توافق گردید
اوضاع داخل هم جوری نیست که بگیم تحریمیم، به جاش عزت داریم، موفقیم.
اقدامان مقتضی ایران در مقابل قطعنامه:
1- افزایش قیمت دلار در بازلر داخلی تا 35 هزار تومان
2- گران کردن بنزین تا سطح جهانی
3- کران تر کردن تمام ارزاق عمومی
4- افزایش مالیات بر درآمد کارمندان
......
ازدلسوزی برای مردم ایران
یعنی ما مردم باید چقد دیگه هزینه بدیم تا این رئیس جمهور جدید هم بفهمه که تحریم‌ها و دشمنی‌ها در اقتصاد اثر داره؟!
ایران باید از NPT خارج بشه
آژانس اصرار دارد ایران به سمت ساخت بمب برود. در واقع تنها راه رهایی از این وضعیت بلاتکلیف، ساخت بمب اتمی است.
داریم به دوران کاغد پاره ها رجعت می نماییم. مبارک است
تیتر خبر با خود خبر نمیخونه.نوشتید جزئیات کشورهای موافق و مخالف،اما فقط اسم دو کشور مخالف چین و روسیه رو آوردید.
همه ی دنیا دروغ میگن!!!ما راستگوترینیم در جهان؟؟!!!
اگر با همون فرمون احمدی نژاد میرفتیم جلو کار درست بود . بعد از شانزده سال تازه رسیدیم اول خط . پیش به سوی اورانیوم نود درصد .
فقط راهش همینه. شک نکنید .
هنوز که غرب مشغول اکراین است شروع کنید لطفا
ما تا لقمه آخر نان ایستاده ایم.
کاملا مشخصه که آژانس رای درستی صادر نکرد منتها افرادی در داخل ایران آمریکا و سطح جهان از مناقشه هسته ای ایران سود بالایی می برد . کلیه طرف های درگیر هم باید بدونن بازگشت به برجام و صلح بهترین راه حل مساله است . و نفع مردم کل جهان و کشور های منطقه هم در مصالحه و حل صلح آمیز مساله است . منتها قانون شکنی و تبعیت محض اروپا از آمریکا می تونه باعث بشه نیروهای رادیکال در ایران از خطوط قرمز هسته عبور کنند و مسئولیت زیر پا گذاشتن برجام بر عهده امریکا هست . اگر چه به نظر میرسه آمریکا هم تمایل چندانی برای حل مناقشه نداره و تمام فشارش رو به سازمان های بین الملی وارد می کنه . اسرائیل هم این وسط تا می تونه کارشکنی ترور و آدم کشی می کنه تا ایران رو به سمت تصمیمات اشتباه و خطرناک نظامی برسونه . این وسط اتحاد و انسجام ملی می تونه به نفع تمام افراد حاضر در داخل ایران بشه .
با همه دنیا در افتاده ایم در حالی که قدرت امروز در اقتصاد است که ما داغونیم...
چهل و اندی به اسم دیپلمات فرستادین به اتریش که مفت بخورن و بخوابن و سرمایه های کشور رو به فنا بدن؟!
میبینم که دوباره قراره کاغذ ّپاره ها پدر مردم رو دربیارن . یاد احمدی نژاد بخیر.
تنها راه هل
تنها راه هل اینکه جنگ با اسرائیل هرچه سریع تر شروع بشه
وگرنه اوضاع وخیم خواهد شد
تنها یک جنگ میتواند افکار عمومی را به طرف دیگر بکشاند
و ایران فصل تازه ای را شروع کند
ایران وایرانی هیچ دوستی ندارد
خودتان را دلخوش نکنید
انقدر هم به مسولین سر وکوفت نزنید وخواهشا اعترازات رادر کشور متوقف کنید با تشکر
آمریکا شیطان بزرگ وسه کشور فاسد اروپایی بر علیه ایران قطعنامه صادر میکنند . روسیه و چین مخالفت میکنند.
اونوقت یه عده ای اشباح الناس به روسیه فحش میدن. این یعنی این عده یا فاسد و فاسقند یا جاهل و
دیپلماسی ما از نه شرقی نه غربی رسیده فقط به ۲ کشور روسیه و چین شرقی! حتی کشورهای همسایه دوروبرمون هم بهمون رای منفی میدن!!
کاش اسم کشورهای که علیه ایران رای دادند هم می گفتی دوست و وشمن را بشناسیم
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پس داداشی ها ماعراق ولبنان و یمن وسوریه مثبت دادن
یه کشور اسلامی هم حمایت نکرد در این ۴۰ سال چه دیپلماسی قوی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار