بازدید 18430
۲
استقلال رقیب پیدا کرد

پیشنهاد خارق‌العاده سپاهان برای جذب نکونام

از صبح امروز که نویدکیا در اصفهان استعفا داده است، خبر پیشنهاد نجومی برای جذب نکونام سر زبان‌ها افتاده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 08 June 2022

جواد نکونام گزینه اول استقلال برای سرمربیگری فصل پیش‌رو، مورد توجه سپاهان قرار گرفته و از صبح امروز که نویدکیا در اصفهان استعفا داده است، خبر پیشنهاد نجومی برای جذب نکونام سر زبان‌ها افتاده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان بعد از دو سال حضور در این تیم، سرانجام از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و این باشگاه هم اعلام کرده که پروسه انتخاب جانشین این مربی، با سرعت در حال پیگیری است.

گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سرمربی جدید سپاهان مطرح شده است، ولی امروز در اصفهان این شایعه مطرح شد که مدیران این باشگاه در حال مذاکره با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان هستند.

پیشنهاد خارق‌العاده سپاهان برای جذب نکونام

یکی از بازیکنان سپاهان که فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد، به خبرنگار تسنیم گفت: «من و چند بازیکن دیگر شنیده‌ایم که باشگاه در پی جلب رضایت نکونام است و اگر در این راه به نتیجه نرسد سراغ مربی خارجی خواهد رفت».

در مورد نیمکت مربیگری سپاهان چند گزینه داخلی و خارجی هم مطرح است و باید دید در نهایت مدیران باشگاه چه تصمیمی برای انتخاب سرمربی جدید خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محرم نوید کیا مرد با اخلاق و ارزشمندی بود ... حیف که از سپاهان رفت
سپاهان یک مربی کارکشته وبزرگ وصاحب سبک می خواهد با پروژه 3ساله نه مثل محرم نوید کیا حیف سپاهان مربی تیم های بزرگ باید صبر حوصله وارامش داشته باشند تا تیم خوب هدایت کنند کاری که اجرلو با فرهاد کردند گل محمدی امسال شورش کرد تیم نابود کرد رفت امسال هم گل محمدی نابود میکن تیم چون مربی صاحب سبک نیست تجربه خوب بین المللی نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی