بازدید 16160
۴

مسمومیت ۵ نفر با آبمیوه در یکی از کافه‌های تهران

رییس اورژانس تهران از مسمومیت پنج نفر در پی نوشیدن آبمیوه مسموم در یکی از کافه رستوران‌های واقع در خیابان نجات‌اللهی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 08 June 2022

به گزارش «تابناک»، یحیی صالح طبری در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت ۳:۰۲ بامداد امروز حادثه مسمومیت به مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه که یکی کافه رستوران در میدان فردوسی، خیابان نجات‌اللهی بود، اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل گفت: در مجموع پنج نفر دارای علائم مسمومیت بودند که هر پنج نفر از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رییس اورژانس تهران درباره علت این مسمومیت نیز گفت: بنا به گفته افراد آسیب دیده نوشیدن آبمیوه مسموم منجر به وقوع این حادثه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
اکثر مردم چقدر عقل شان تعطیل که از آب میوه هایی که میوه های گندیده میدان تره بار بزرگ تهران هستند استفاده میکنند. این نشان دهنده بی فرهنگی این مردم است. خداوند به شمات یک ذره عقل عطا بفرماید.
چه نهادی باید بر رعایت بهداشت کافه ها و رستوران ها نظارت کند. حالا اگر در کافه ای مویی بیرون مانده بود...
آشکار شدن عفونت های گوارشی چند روز زمان می برد ببین چقدر کثافتند که آنی ظاهر شده.
مردم باید کمتر اسیر فست فود و غذای بیرون بشن گرما تمام موارد فساد غذا و نوشیدنی رو بالا میبره گروهی هم باعث میشه یه سری افراد در تولید مواد غذایی کمتر توجه کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار