بازدید 5301

با سرویس‌های ارائه شده نئوبانک آشنا شوید

درحال حاضر ۱۲ سرویسی که تا کنون از سوی بانک‌های دیجیتال ارائه شده (مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، افتتاح حساب آنلاین و…) به همراه امکان خرید اینترنت های‌وب به صورت مستقیم در نسخه اولیه این نئوبانک انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 07 June 2022

با سرویس‌های ارائه شده نئوبانک آشنا شوید

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه فناوری‌های نوین در ارائه خدمات بکی از مباحث کلیدی در کلیه بخش‌ها از جمله صنعت بانکداری شده است. این خدمات علاوه تسهیل خدمات بستر را برای جذب مشتریان جدید نیز هموار کرده است؛ بنابراین بانک‌ها به عنوان نهاد‌های مالی خدمت‌محور، در فرایند توسعه پایدار نقش اساسی و ثبات بخشی را ایفا می‌کنند. ظهور تکنولوژی‌های جدید، تغییر در ترجیحات مشتریان، ترویج بانکداری باز و گسترش بازار‌های مالی متنوع شرایط جدیدی را در عرصه اقتصاد جهانی شکل داده است.
سجاد عبداللهی کارشناس صنعت بانکی در گفتگو با خبرنگار «تابناک» با بیان اینکه فناوری نوین مالی به عنوان یکی از بارزترین نوآوری‌های عصر حاضر در صنعت مالی سبب کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفیت خدمات مالی و ایجاد افق‌های جدید از طریق تغییر رویکرد مشتریان از خدمات بانکداری می‌شود، گفت: به طور یقین تغییر در کسب‌وکار‌های سنتی و بهبود کیفیت آن شیوه بانکداری موجود را متحول و رفتار متولیان این حوزه و سهم آنان از بازار مالی را گسترش می‌دهد.
این کارشناس ادامه داد: فناوری اطلاعات و تکنولوژی در صنعت بانکداری امروزه و نیز پیشرفت سریع در موسسات مالی و بانکداری دیجیتال سبب تغییرات بسیاری شده است و هدف استفاده از فناوری در صنعت بانکداری الکترونیک دسترسی آسان مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی به حساب خود و نیز سهولت در ارائه خدمات بانکی است.
در همین راستا بانک ایران زمین با بکارگیری فناوری‌های نوین توانسته گام‌های مثبتی را در جهت ارائه خدمات به مشتریان بردارد. شرکت "های‌وب" به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتور‌های کشور با کمک بانک ایران زمین، خدمات در حوزه امور بانکی را به مشترکین خود ارائه خواهد می‌دهد. درحال حاضر ۱۲ سرویسی که تا کنون از سوی بانک‌های دیجیتال ارائه شده (مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، افتتاح حساب آنلاین و…) به همراه امکان خرید اینترنت های‌وب به صورت مستقیم در نسخه اولیه این نئوبانک انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست