بازدید 8505
در حاشیه کمیسیون مشترک ایران و قطر انجام شد؛

حضور دو مقام وزارت ورزش در اردوی تیم ملی در دوحه

هنوز خبری از کمک نقدی و مالی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ذکر نشده است
کد خبر: ۱۱۲۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 07 June 2022

سفر خارجی اخیر دو مقام نزدیک به حمید سجادی وزیر ورزش به شهر دوحه موجب حضور آن‌ها در اردوی تیم ملی و شنیدن مشکلات ملی‌پوشان شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سینا کلهر، معاون فرهنگی و اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان شب گذشته در محل تمرین و هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در دوحه حضور یافتند.

کلهر و احمدی هم‌چنین ضمن دیدار با بهرام رضاییان عضو هیات رییسه، حمید استیلی مدیر تیم ملی و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در جریان آخرین شرایط تیم ملی در این اردو قرار گرفتند.

رئیس دفتر وزیر ورزش چرا به اردوی تیم ملی در دوحه رفت؟

ابتدا تصور می‌شد مواردی که در این دیدار و بازدید ذکر شده است، می توانست درتهران انجام شود و یا بدون پرواز و اقامت در دوحه توسط این دو مدیر پیگیری گردد اما بعدا مشخص شد که این دیدار در حاشیه برگزاری کمیسیون مشترک ایران و قطر انجام شده و سفر خارجی دو مدیر دولتی تنها برای سرکشی از اردوی تیم ملی نبود.

سایت فدراسیون فوتبال از این دیدار چنین گزارش داده؛ معاون فرهنگی وزارت ورزش در جمع ملی پوشان قول داد پیرامون مطالبات و خواسته‌های اعضای تیم ملی ازجمله پرداخت پاداش‌ها، حل مشکل خدمت سربازی و برخی موارد و موضوعات مطرح شده در این جلسه اقدامات لازم با همکاری و حمایت وزارت ورزش صورت می‌گیرد.

اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز با تاکید بر توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان به موضوع شرایط و آماده‌سازی تیم ملی از ارائه گزارش مشروح آخرین شرایط تیم ملی به وزیر جهت انجام اقدامات لازم و مساعدت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان در این زمینه خبر داد.

در هیچ جای این گزارش خبری از کمک نقدی و مالی خاصی از وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ذکر نشده است. فدراسیون فوتبال امید زیادی به دریافت کمک های دولتی قبل از حضور تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد و به شدت در تنگنای مالی است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
موضوع خوشگزرانی است و چون اختیار این هزینه ها را هم دارند، از آن به نحو احسن برای ارضای غرایض خود بهره برداری می کنند.
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
سلام عزیزان برادر

خانم آنگلا مرکل محض نمایش هم اگر بوده شوهرش را با هزینه شخصی با هواپیما میبرد
یا علی
خوردن از بيت المال براي بعضب ها خيلي لذت بخشه
بقول مرحوم ناصر خان حجازی:"همه چیمون به همه چیمون میاد". آخه کجای دنیا اینطوری هست ؟ به هوای پول دادن (که خود اینکار در تمام دنیا بغیر از ایران روال اداری و معمول خودشو داره) کلی خرج اضافه مثل بلیط مخصوص هواپیما و هتلهای آنچنانی با غذاهای آنچنانی هم روی دست ملت میگذارند که مثلاً میخواهیم پول بدهیم. بهوای دوزار دادن دوهزار خرج رو دست میگذارند.
سفره ای است مفت و پهن که شانس هم داشته اند دارن به لطف دوستی با وزیر از این سفره بهره می برند، پولش هم که از جیب ملت همیشه در صحنه مهربان و حذف یارائه های اقلام اساسی اونها تأمین شده. چیز تازه ای هم نیست، چهل ساله همین طوریه....فقط باید زرنگ باشی و شانس هم یارت باشه و بلد باشی شعارای تند و آتشی هم بدی...دیگه همه چیز رو به راه برات.
سجادی در جریان المپیک آتلانتا 1996 تلاش زیادی کرد اقامت آمریکا را بگیرد و مقیم شود .
اینجا ایرانه!!!
پس واسه چی واسه وزارت سر و دست می شکنند؟ نکند گمان می کنید شیفته خدمت اند!؟
چند ساعت دیگه فدراسیون فوتبال اعلامیه صادر میکنه و میگه این دو نفر بصورت خودسر و آتش به اختیار این کارو کردن وفدراسیون فوتبال بر خودش واجب میدونه که قاطعانه این موضوع رو رسیدگی و نتیجه رو به اطلاع امت شهید پرور که ولی نعمتان ما هستند برسونه و مطمئنا خاطیان از فدراسیون فوتبال برکنار و در مناصب دیگری در فدراسیون های دیگری به خدمت گرفته خواهند شد لطفا اخبار واقعی را از کانال فدراسیون فوتبال پیگیری و به حرف عده ای معاند و جیره خوار از خدا بیخبر گوش ندهید!!!ا
آقای کلهر بهتره سری به استادیوم کشورهای عربی بزنه و آزادی ورود زنان به استادیوم را از نزدیک ببینه!
چرا کسری بدجه داریم؟ بدلیل این ریخت و پاش ها. سفر به دوحه چه لزومی داشت؟ نمیشد همین حرف ها را در تهران زد؟
تابناک جان ولی عنوان این مطلبت یه چیز دیگه بودها!!! چی شد بردن ارشادت کردن؟!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر