بازدید 12793
۶

کشف اجساد جدید در متروپل

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان از کشف اجساد جدید در متروپل خبر داد و گفت: تلاش برای یافتن پیکرهای احتمالی دیگر از زیر آوار ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 06 June 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از همشهری‌آنلاین، احسان عباسپور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: با خارج کردن پیکرهای ۳ جان‌باخته دیگر از زیر آوار و شناسایی هویت آن‌ها تعداد جان‌باختگان حادثه متروپل به ۴۱ نفر افزایش یافت.

او افزود: تلاش برای یافتن پیکرهای احتمالی دیگر از زیر آوار توسط گروه‌های امدادی حاضر در میدان ادامه دارد.

سخنگوی حادثه ساختمان متروپل آبادان با بیان اینکه پزشکی قانونی مرجع اعلام آمار نهایی جان‌باختگان حادثه متروپل است، گفت: آمار اعلامی از سوی پزشکی قانونی بلافاصله از طریق رسانه‌های موثق در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

گفتنی است، بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ریزش کرد.

با گذشت ۱۵ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و حضور شبانه‌روزی ماموران امدادی همچنان ادامه دارد.

در حادثه ریزش متروپل ۳۷ نفر نیز مصدوم شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
پیک غذا گفته ۱۵۰ غذا برای کارگران برده کجا هستند ای مسوولین خفته
احتمالی دیگر؟؟؟ مگه مردم نیومدن مفقود شدن عزیزانشون رو اعلام کردن؟ دیگه احتمالی بودنش چیه؟
پیک غذا نیم ساعت قبل ازریزش برای کارگرا غذابرده.کارگرا طبقه ی منفی ۲ غذامیخوردن به خاطر گرمای شدید هوا.کارگرانی ازجزیره مینو وکارگرانی افغانی
متاسفانه چیزی که برای مسئولین اهمیت نداره آمار و ارقامه
چندی پیش تعداد کشته های بر اثر کرونا را با تعداد سقوط هواپیما مقایسه می کردند مثلا می گفتند امروز تلفات کرونا به اندازه 5 تا هواپیما سقود کرده هست و یا تصادف دو قطار می گفتند به اندازه دو تا اتوبوس که خورده باشن بهم تلفات دادیم.
با توجه به اینکه الان اگر کسی همسر یا فرزندش دو یا سه روز خبری از آن نباشد به کلانتری مراجعه می کند و زنده یا فوت اش را احراز می کنن تعجب می کنم که هنوز از افراد مفقودی اسمی برده نمی شود. و تعدادشان مشخص نیست.
پس بر چه مبنایی وزیر کشور چند روز پیش دستور خاتمه جستجو را صادر کرد؟
واقعا نمی فهمم اعلام کشته شده ها بعد از ۱۵ روز اینقدر مشکله ؟؟ یا اینکه نمی‌خوان اعلام کنن !خب مفقودین خانواده دارن ،نمیشه از اونها آمار گرفت ؟؟!!کسی که اون روز صبح رفته به اون ساختمان وحالا بعد از ۱۵ روز خبری ازش نیست یعنی که در این حادثه کشته شده ،آیا غیر از این هست ؟؟!! چرا اینقدر با روح وروان باز مانده ها بازی می کنید ؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار