بازدید 7353

هشدار پوتین نسبت به تحویل موشک‌های دوربرد به اوکراین

رئیس جمهوری روسیه هشدار داد که در صورت تحویل موشک های دوربرد به اوکراین، کشورش اماکن جدیدی را هدف قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 05 June 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری این کشور در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیه ۱» که ظهر امروز (یک شنبه) پخش شد، تاکید کرد که بحث و جدل در رابطه با ارسال تسلیحات غربی بیشتر به اوکراین تنها یک هدف دارد و آن نیز طولانی کردن درگیری مسلحانه در این کشور تا حد امکان است.

پوتین در این باره همچنین اظهار داشت: اگر موشک های دوربرد به اوکراین تحویل داده شود، نتیجه گیری مناسب را انجام خواهیم داد و از ابزارهای نابودکننده که آنها را به اندازه کافی در اختیار داریم، برای زدن مکان هایی که پیش از این آنها را هدف قرار ندادیم، استفاده خواهیم کرد.

به گفته رئیس جمهوری روسیه، در لحظه آغاز حمله گسترده کشورش تحت عنوان عملیات نظامی ویژه، ارتش اوکراین دارای ۵۱۵ راکت انداز بوده و از آن هنگام تاکنون نیز ۳۸۰ فروند از آنها منهدم شده با این حال این کشور بخشی از خسارت های خود را با توسل به انبارهای اسلحه و مهمات جبران کرده است.

پوتین در ادامه خاطر نشان ساخت که تحویل راکت اندازهای آمریکایی به اوکراین در واقع چیزی را تغییر نمی دهد چرا که این کشور پیش از آن نیز موشک هایی با همان برد را در اختیار داشته و واردات جدید نیز عملا چیزی جز جبران خسارت نیست.

رئیس جمهوری روسیه ضمن تاکید بر این انواع هواپیماهای بدون سرنشین تحویل اوکراین داده می شود با این حال همین مسئله نیز بی فایده است، با تمسخر افزود: مگر این که به ما فرصت داده شود که آنها (پهپادها) را پایین بیاوریم و از تجهیزات و نحوه کار آنها مطلع شویم؛ من به سادگی معنای دیگری در این کار نمی بینم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار