بازدید 12893
۳

اطلاعیه شرکت هواپیمایی هما درباره پرواز دچار نقص فنی

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، در خصوص پرواز مشهد به اصفهان که دچار نقص فنی شده بود اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 04 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این شرکت هواپیمایی در اطلاعیه خود با عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱ در مسیر مشهد به اصفهان اعلام کرده است: این پرواز در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۲ خرداد به علت اشکال فنی در فرودگاه مشهد با توجه به رعایت نکات ایمنی برای مسافران محترم پرواز ابطال و مقرر شد پرواز جایگزین در روز جمعه در مسیر مشهد به اصفهان انجام شود.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اطلاعیه خود با پوزش از تاخیر پیش آمده، تاکید کرده است: با وجود تحریم‌های ظالمانه همواره ایمنی پرواز در اولویت و سرلوحه این شرکت است و مدیریت این شرکت هواپیمایی همواره خود را خدمتگزار ملت شریف ایران می‌داند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این شرکت هواپیمایی همواره همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت: تا شاهد تکرار اینگونه موضوعات نباشد، اما باید بدانیم این چنین موارد در حوزه هوانوردی اجتناب ناپذیر است.

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: مسافران این پرواز پس از باطل شدن آن ضمن اسکان در هتل از آنان پذیرایی شده است.

قرار بود روابط عمومی این شرکت هواپیمایی در خصوص تاخیر ۱۷ ساعته پرواز (قبل از سانحه) و همچنین علت نقص فنی هم توضیحات خود را ارائه دهد، اما هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

پرواز مشهد – اصفهان از شرکت هواپیمایی ایران ایر به علت نقص فنی دچار حادثه شد و بر اثر آن ۴ سرنشین این پرواز مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد به خبرنگار ما گفت: این پرواز که پس از تاخیر ۱۷ ساعته قرار بود دیشب انجام شود حین حرکت برای " تیک آف " دچار نقص فنی شد و ۳ مهماندار و یک مسافر این پرواز مصدوم شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
لاکن اجانب در کمین اند ....
مگه تحریم ها کاغذ پاره و فرصت برای پیشرفت و استقلال نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
دروغ میگویند خانم و بچه من هم جز مسافران این هواپیما بودند تا ساعت دونیم صبح با معطل شدند نه از پرواز جایگزین خبر بود نه از هتل
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس