بازدید 20890

نقص فنی پرواز مشهد- اصفهان با مصدومیت مسافران

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: نقص فنی در پرواز مشهد- اصفهان متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر موجب لغو پرواز و ایجاد مصدومیت برای مسافران شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 03 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری‌ها، حسن جعفری روز جمعه گفت: این پرواز پس از تاخیری ۱۷ ساعته قرار بود دیشب انجام شود اما قبل از "تیک آف" هواپیما دچار نقص فنی شد و بر اثر آن ۴ سرنشین این پرواز مصدوم شدند. مسافران در ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از هواپیما پیاده و به سالن فرودگاه بازگشتند.

وی ادامه داد: این پرواز که تأخیر زیادی در حرکت داشت، حین حرکت برای تیک‌آف دچار نقص فنی شد که منجر به مصدوم شدن سه مهماندار و یک مسافر این پرواز شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد مشهد با بیان این‌که مصدومان حادثه همه به صورت سرپایی مداوا شدند، اضافه کرد: پس از این حادثه خلبان پرواز، آن را باطل کرد و مسافران به سالن فرودگاه بازگشتند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی