بازدید 12866
۷
گزارش

ساغلام پول بیشتری خواست، خطیر وارد شد!

این در حالیست که تراکتور در دو دوره همکاری با ساغلام، نتایج چندان شاخصی با این مربی نه‌چندان سرشناس ترکیه‌ای کسب نکرده است
کد خبر: ۱۱۲۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷ 04 June 2022

پشت پرده افزایش خواسته سرمربی ترکیه ای تراکتور چیست؟

به گزارش تابناک ورزشی، ارطغرل ساغلام که گفته می‌شد با تیم تبریزی برای تمدید قرارداد به توافق کامل رسیده است، ناگهان نرخ خود را افزایش داد!

این در حالیست که تراکتور در دو دوره همکاری با ساغلام، نتایج چندان شاخصی با این مربی نه‌چندان سرشناس ترکیه‌ای کسب نکرده است.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، مذاکره باشگاه تراکتور با ارتوئرول ساغلام امروز (جمعه ۱۳ خرداد) در تبریز پیگیری شد و با توجه به روند مثبت مذاکرات، توافق نهایی و عقد قرارداد بعد از تایید و تصویب هیأت مدیره انجام می‌شود.

ساغلام از تراکتور پول بیشتری خواست، خطیر وارد شد!

لازم به ذکر است برنامه‌ها و خواسته‌های ساغلام پیش از این در جلسه هیات مدیره باشگاه تصویب شده است، امّا به دلیل افزایش مبلغ درخواستی ساغلام، توافق و عقد قرارداد نهایی نیاز به مصوبه هیات مدیره داشته و در همین راستا، طی روزهای آتی پس از تایید هیات مدیره، قرارداد نهایی منعقد می‌شود.

با توجه به اهمیت موضوع و همچنین برنامه‌ریزی نقل و انتقالاتی باشگاه، علی خطیر، نائب‌ رییس هیات مدیره امروز با حضور در باشگاه به همراه میر معصوم سهرابی پیگیری‌های لازم را در این خصوص به عمل آوردند.

با توجه به پایان فصل مسابقات، ساغلام عصر امروز -جمعه ۱۳خرداد- جهت گذارندن تعطیلات پایان فصل راهی ترکیه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
من تا جایی که یادم است شاغلام شخصیت کارتونی در گل آقا بود. این که کسی از نام ایشان برای مطرح کردن خود استفاده کند به خاطر عدم رعایت کپی رایت در ایران است. لطفاً جلوی این سو استفاده ها گرفته شود که مال حرام خوردن ندارد.
ساده است ببنید چه کسانی در چنذ روز قبل با ساغلام تماس داشتند.
علی خطیر با توجه به عملکردش در تیم استقلال و ایجاد بحران در مربیان این تیم، تجربه چندانی در این زمینه ندارد.
بالاخره ارطغرل ساغلام یا ارتوئرول ساغلام ؟ تکلیف ما را روشن کن برادر
"این در حالیست که تراکتور در دو دوره همکاری با ساغلام، نتایج چندان شاخصی با این مربی نه‌چندان سرشناس ترکیه‌ای کسب نکرده است."
این جمله منصفانه نیست. ساغلام در هر دو دوره برای رهاندن تراکتور از سقوط به این تیم آمد. در هر دوره نیز ماموریتش را انجام داد.
این مربی مفت خور اخراج شود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
نظرت چیه کمالوند بیاد؟
مرد ناحسابی دو بار تیم رو از سقوط نجات داده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی